Szűrés

Ár
11 990 Ft - 425 000 Ft
Gyártó
Termékadat
Kiszerelés

Hírek

2024.03.27

Kedves Vásárlóink!

 


Üzleteink nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:
2024.03.29. péntek: ZÁRVA
2024.03.30. szombat: ZÁRVA
2024.03.31. vasárnap: ZÁRVA
2024.04.01. hétfő: ZÁRVA
2024.04.02.-től (kedd) a megszokott nyitvatartással


Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
6
2
7
2
5
0

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

EURO VI

A kategória termékei csak ajánlások. Minden esetben ellenőrizze a gyártói előírásoknak megfelelően.

Az Euro VI teherautóknál jelentős csökkenést jelent a kibocsátási szint terén az Euro V normához képest. A nitrogén-oxidok és a szilárd részecskék kibocsátási szintje nagyjából egyötöde az Euro V-ös motorokénak. Nemcsak a kibocsátási értékek változnak, hanem a mérés módszere is. Az emissziós teszt új eleme, hogy a részecskeszámot is figyelembe kell venni, ami azt jelenti, hogy a gyakorlatban a megngedett részecskekibocsátás az Euro V-ös egyhatoda. A kipufogógázban megjelenő szilárd részecskék tömegét a korábbi 20 milligramm/kilowattóráról megfelezték. Mivel az Euro VI-os normától kezdve már nem csak a szilárd részecskék tömege, hanem azok száma is számít (800 milliárd/kilowattóra), ezért a részecskeszűrő alkalmazása elkerülhetetlenné válik. Korábban hidegen vizsgálták a motort, míg ezentúl hideg és meleg állapotban is, alacsonyabb teljesítmény mellett végzik a méréseket. Az új eljárásnak köszönhetően fontos, hogy még jobban teljesítsenek a motorok a mérés meleg fázisában, hiszen csak így lehet ellensúlyozni a hideg fázis fokozott károsanyag-kibocsátását.