Az eni i-Sigma TOP MS 10W-40 modern, szintetikus technológiával készült, alacsony hamutartalmú, nagyteljesítményű, üzemanyag-takarékos, hosszú csereperiódusú, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb - kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt - (EURO IV-VI) haszongépjárművek részére, akár igen nehéz üzemi körülmények között is. Használható telepített dízel aggregátokhoz és gázmotorral szerelt járművekhez is.
Jellemző paraméterek SAE - fokozat 10W-40
Viszkozitás 100 oC-on mm2/s 14,9
Viszkozitás 40 oC-on mm2/s 98
Viszkozitás -25 oC-on mPa.s 5369
Viszkozitási index 159 Lobbanáspont C O C oC 224
Dermedéspont oC -36
B.N. mg KOH/g 10,1
Sűrűség 15 oC-on kg/m3 857
Tulajdonságok Az eni i-Sigma TOP MS 10W-40 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes, Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes működését. A termék számos motorgyártó - OEM - jóváhagyásával rendelkezik. A hagyományos dízelmotor olajokhoz képest üzemanyag megtakarítást biztosít. Az eni i-Sigma TOP MS 10W-40 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár: Maximális kopás elleni védelem, ezzel összefüggésben kiváló hidegindítási tulajdonságok. Teljes furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen. Alacsony olajfogyasztás és csekély illékonyság. Gyors körülolajozás és egyben maximális kenési biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is. Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás. A motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt.
Specifikációk és jóváhagyások
ACEA E6, E7, E9
API CK-4
Caterpillar CAT ECF-2, ECF-3
Cummins CES 20081
Detroit Diesel 93K218
DEUTZ DQC-IV-10 LA
JASO DH-2-17
MAN M 3271-1
MAN M 3477 (gyártói jóváhagyás)
DTFR 15C110 (korábban MB 228.51), DTFR 15C120 (korábban MB 228.52)
MACK EO-O PP (gyártói jóváhagyás)
MTU type 3.1 (gyártói jóváhagyás)
RENAULT VI RLD-3 (gyártói elfogadás)
SCANIA Low Ash
VOLVO VDS-4 (gyártói elfogadás)