Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-30 motorolajat úgy tervezték, hogy megfeleljen a legújabb iparági
előírásoknak és az OEM-gyártók specifikációinak. A termék megfelel az API FA-4
teljesítményszint előírásainak és nem felcserélhető vagy visszafelé kompatibilis a korábbi APIkategóriákkal. Lásd az egyes motorgyártók ajánlásait az API FA-4 kompatibilitás tekintetében.
Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-30 kenőanyag HTHS értéke (magas hőmérsékleten és nagy
nyírási sebességnél mért viszkozitás értéke) 2,9 mPa s és 3,2 mPa s közötti viszkozitási
tartományba esik, amely segíti a károsanyag-kibocsátás csökkentését, valamint különösen
hatékony a kipufogógáz utókezelő rendszer tartósságának fenntartásában dízel részecskeszűrők
és más fejlett utókezelő rendszerek használatakor. Használata lehetővé teszi a CO2-kibocsátás
csökkentését és az alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást.
Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-30 védi a motort és megóvja az utókezelő rendszer elemeit a
„katalizátor-mérgezés” -től és a részecskeszűrő eltömődése ellen. Ezt a teljesítményt a speciálisan
összeállított "alacsony SAPS" (szulfáthamu, foszfor, kén) adalékanyag-technológiával és kiváló
minőségű alapanyagok kombinációjával éri el.
Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-30 adalékcsomagjában lévő összetevők megakadályozzák a
dugattyúgyűrűk hornyaiban az égéstermékek lerakódását, amely a gyűrűk leragadásához vezetne.
Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-30 a kiváló motorvédelem mellett nagyon magas termo-oxidatív
ellenállással rendelkezik, meghosszabbítva ezzel az olaj élettartamát.
Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-30 egy innovatív motorolaj, amely speciális adalékanyagokból lett
formulázva. Ezek tovább javítják a mosó- és diszpergáló tulajdonságokat, valamint minimalizálják
a lakkok és az iszap képződését.
Specifikációk, teljesítményszintek
• API FA-4
• Cummins CES 20087
• Detroit Diesel 93K223
• DTFR 15C130
• JASO DH-2