Terméktulajdonságok:
- Az innovatív adalékanyagok a legjobb minőségű és alacsony viszkozitású félszintetikus alappal kombinálva kiváló súrlódás-, kopás- és extrém nyomásállóságot biztosítanak, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartamát bármilyen, még a legkiválóbb esetben is. szélsőséges működési feltételek széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- A szintetikus komponensek természetes antioxidánsokkal kombinálva megnövelt termikus oxidációs stabilitást biztosítanak az olajnak, ami kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza az olajlerakódásokat. mindenféle motoralkatrészt kivételesen tisztán tart és tart fenn a szervizelés során a cserék között;
- Egyedülálló hidroszintetikus összetételének köszönhetően ellenáll az olajnak az öregedésnek, valamint a csökkent párolgási és magas lobbanáspontja miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi, hogy akár 30 000 km-ig terjedő hosszú élettartamú motorokban és hagyományos motorokban is használható legyen. ;
- A hidroszintetikus alapnak köszönhetően az optimális viszkozitás kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint a jó olajszivattyúzhatóságot és a motoralkatrészek forgathatóságát alacsony hőmérsékleten, könnyű „hidegindítást” (-30ºC-ig) és csökkentett. indítási kopás;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól és tömítésektől - savas marás ellen;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta üzem közbeni nyírófeszültség-növekedést;
- Egy speciális adalékcsomagot fejlesztettek ki, figyelembe véve a nehéz orosz üzemi körülményeket és az alacsony üzemanyagminőséget.
Minden típusú nagy teljesítményű dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és orosz, európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I követelményeinek. , II, III, IV, V, ahol CG-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
API CI-4 Plus
API CI-4/CH-4/SL
ACEA E7
ACEA A3/B4
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1
MB 228.1
MB 228.3
MACK EO-M Plus
MACK EO-N
MAN M 3275
MTU Type 2
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 20078
CATERPILLAR ECF-1a
CATERPILLAR ECF-2
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3
DETROIT DIESEL 93K215
DEUTZ DQC-III