20W-20 teherautó motorolaj különleges, alacsony üzemi viszkozitású olaj, amelyet ritkábban használt speciális járművekhez vagy különleges motorokhoz fejlesztettek ki. Ez a kenőanyag ideális lehet olyan esetekben, amikor a hőmérséklet-ingadozás kicsi, és fontos a gyors olajkeringés már közepes hőmérsékleten. A 20W-20 viszkozitás stabil kenést biztosít mérsékelt üzemi tartományban, csökkentve a súrlódást és támogatva a motor élettartamát. Előnyös lehet könnyű teherautóknál, mezőgazdasági vagy ipari használat során, ahol az elegendő folyékonyság mellett követelmény a vastagabb olajfilm. Termékeink helyi és nemzetközi előírásoknak is megfelelnek, biztosítva a megbízhatóságot és a hosszú távú teljesítményt.
Egy egyfokozatú (monograde) ásványi dízelmotorolaj, amely SAE 20W viszkozitású hidegben és SAE 20 üzemi hőmérsékleten, főként régebbi teherautók, buszok és off-highway gépek kenésére.
Nagy futásteljesítményű, elő-Euro motorokhoz (pl. Cummins N-series, Caterpillar 3406 mechanikus befecskendezésű változatok), kétütemű Detroit Diesel 53/71/92 sorozathoz, illetve mezőgazdasági és építőipari erőgépekhez, ahol a gépkönyv SAE 20W vagy SAE 20 monograde olajat ír elő.
Vastag, stabil olajfilm magas üzemi hőmérsékleten, alacsony párolgási veszteség és mérsékelt olajfogyasztás kopottabb motorokban.
Nem, a modern Euro VI/VII motorok low-SAPS 5W-30 vagy 10W-30 többfokozatú olajat igényelnek a DPF és SCR rendszerek védelméhez.
Igen, a sűrűbb olajfilm mérsékelheti a kopott tömítéseken keresztüli szivárgást és az olajégést.
+10 °C feletti környezetben optimális; 0 °C alatt már lassú az olajáramlás, ezért téli üzemben vékonyabb, például 10W-30 olaj szükséges.
API CF vagy CF-2, MIL-L-2104B/C, illetve Allison C4 és Caterpillar TO-2 jóváhagyások jellemzők.
Általában 10 000–15 000 km vagy 12 hónap, de kövesd a motor- és olajgyártó hivatalos előírását.
Nem, mert eltérő adalékcsomagok reakcióba léphetnek, és romolhat a kenési teljesítmény.
A 20W-20 teherautó motorolajat megvásárolhatod az olajshop.hu üzleteiben és webáruházában.