Kategóriák
Kategóriák
Hírlevél
Elérhetőségek
Central Europe Lubricant Kft.

Budapesti és Váci bolti átvétellel, készlettel, kapcsolatban:

info@olajshop.hu   +36 30 758 9933

Csomagfeladással, kiszállítással kapcsolatban:

csomag@olajshop.hu +36 30 839 9121 

Árajánlat kérés, műszaki segítség, termék kiválasztással kapcsolatban:

info@olajshop.hu +36 30 758 9933; 

Cím:

Székhely: 2056 Szátok, Hrsz 08/10
 

Kövess minket a Facebookon is

Házhozszállítás és Szállítási költségek

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló
1
5
3
3
4
3
7

Repsol


Repsol márka identitása az évek során fejlődött ki. Ami sikeres termék márkaként kezdett, később egy globális céggé alakult, amelynek neve világszerte ismert.

A márka mögötti történet 1951-ben alakult ki, amikor a Repesa cég új, a Repsol nevű kenőanyag-kínálatot indított, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerűbb márkájává vált. Logóink első ecsetvonásai újjáépítették a Repsol „R” -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és előnyben részesítette a fogyasztókat.

A motorkerékpár-világbajnokságban való részvételünk is szerepet játszott abban, hogy megerősítsük a legjobb márkanév státuszát Spanyolországban. Ekkor már az ágazat nagy multinacionális vállalatai már ezt a fajta elit versenyet használták próbaként. Ángel Nieto az élvonalban, Spanyolország viharral vette fel a motorkerékpárok világát, és ezzel segítette a Repsolt a háztartás nevének.

Két márka egyesítése azonos vizuális identitás alatt
1999-ben megvásároltuk az argentin YPF olajtársaságot, amely globális pozícióban jobb pozícionálást és tőkeáttételt szerzett. Ismét a márka szerepe lenne két nagy vállalat integrálásában, amelyek egyesítik a közös embléma alá tartozó erőket. Ezt mindkét vállalat logóinak összeolvasztásával sikerült elérni, egyes grafikus elemeket megtartva, de egyetlen szimbólumként alakítva őket.

A közelmúltban a vizuális identitásunk 2012-ben tovább fejlődött. Frissítettük márkánkat, hogy élénkebb és modernebb hangulatot kapjunk. Márka identitásának megerősítése a jövő jövőképének megújítására is szolgál, közvetítve a vállalati értékeket az átláthatóság, a csapatmunka és a felelősségvállalás terén, hogy hozzájáruljon a holnap energiaellátásához.

Röviden, ma a Repsol erős, felelősségteljes és emberközpontú vizuális identitással büszkélkedhet. Márkánk őszinte kommunikációt közvetít a környezethez, és elkötelezi magát a jövő iránti elkötelezettségünk mellett, miközben nem felejtjük el a gyökereinket.




REPSOL:

Integrált globális energetikai cég székhelye Madrid, Spanyolország. Végez upstream és downstream tevékenységeket az egész világon. Már több mint 24.000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte. 

 

repsol motorolaj

Webáruház készítés