Elérhetőségeink

Central Europe Lubricant Kft. -
Olajshop.hu

Székhely: 2600 Vác, Szilassy utca 1/a
Adószám: 14537868-2-13
Bankszámlaszám:
K&H Bank 10401103-50505454-51551014
Központi ügyfélszolgálat:

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

7
0
6
1
3
2
5

TOP termékek

Naptár

2025. Július
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 758 9933info@olajshop.hu | H-P 08:00-17:00

Repsol

A kenőanyag márkától a globális cégig
Repsol márka identitása az évek során fejlődött ki. Ami sikeres termék márkaként kezdett, később egy globális céggé alakult, amelynek neve világszerte ismert.

A márka mögötti történet 1951-ben alakult ki, amikor a Repesa cég új, a Repsol nevű kenőanyag-kínálatot indított, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerűbb márkájává vált. Logóink első ecsetvonásai újjáépítették a Repsol „R” -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és előnyben részesítette a fogyasztókat.

A motorkerékpár-világbajnokságban való részvételünk is szerepet játszott abban, hogy megerősítsük a legjobb márkanév státuszát Spanyolországban. Ekkor már az ágazat nagy multinacionális vállalatai már ezt a fajta elit versenyet használták próbaként. Ángel Nieto az élvonalban, Spanyolország viharral vette fel a motorkerékpárok világát, és ezzel segítette a Repsolt a háztartás nevének.

Két márka egyesítése azonos vizuális identitás alatt
1999-ben megvásároltuk az argentin YPF olajtársaságot, amely globális pozícióban jobb pozícionálást és tőkeáttételt szerzett. Ismét a márka szerepe lenne két nagy vállalat integrálásában, amelyek egyesítik a közös embléma alá tartozó erőket. Ezt mindkét vállalat logóinak összeolvasztásával sikerült elérni, egyes grafikus elemeket megtartva, de egyetlen szimbólumként alakítva őket.

A közelmúltban a vizuális identitásunk 2012-ben tovább fejlődött. Frissítettük márkánkat, hogy élénkebb és modernebb hangulatot kapjunk. Márka identitásának megerősítése a jövő jövőképének megújítására is szolgál, közvetítve a vállalati értékeket az átláthatóság, a csapatmunka és a felelősségvállalás terén, hogy hozzájáruljon a holnap energiaellátásához.

Röviden, ma a Repsol erős, felelősségteljes és emberközpontú vizuális identitással büszkélkedhet. Márkánk őszinte kommunikációt közvetít a környezethez, és elkötelezi magát a jövő iránti elkötelezettségünk mellett, miközben nem felejtjük el a gyökereinket.