ÜDVÖZÖLJÜK A DELO® VILÁGÁBAN!
A Delo motorolajok és kenőanyagok már több mint 80 éve segítik ügyfeleinket
abban, hogy vállalkozásukkal messzebb juthassanak. A Chevron célja a
dízelmotorok teljesítményének optimalizálása, a működési költségek
csökkentése és a motor megbízhatóságának maximalizálása.
2018-ban a Delo váltja fel az Ursa®-t, és válik a Texaco® prémium
haszongépjármű márkájává az európai piacokon.
■ A Delo termékcsalád teljeskörű közúti és nem közúti portfóliót
kínál (nem csak motorolajokat)
■ Lesznek átmárkázott termékek és új termékek
■ Egy új márka bevezetéséről van szó, amely egy erős Texaco Delo
márka pozícionálását és felépítését célozza meg.
A VILÁG EGYIK LEGNAGYOBB, DE MINDENKÉPPEN LEGELSŐ HASZONGÉPJÁRMŰ-
KENŐANYAG MÁRKÁJA
A Delo dízel-motorolajat 1936-ban vezették be az USA-ban, ezzel a világ első,
kereskedelmi forgalomba került haszongépjármű motorolaja volt
AZ ÁTTÉRÉS TECHNIKAI ALAPJAINAK MEGTEREMTÉSE
A biztonsági adatlapok magyarul elérhetők a Chevron online felületén, a terméklapok
jelenleg angolul érhetők el ugyanott, a magyar változatok feltöltése folyamatosan
zajlik. https://cglapps.chevron.com/msdspds/HomePage.aspx
Minden termék csomagolásán – az eddigi gyakorlathoz hasonlóan – lesz magyar
címke.
A bevezetés folyamatos (kifutó) lesz: február 1-től a Chevron belgiumi üzemének
raktárkészletének függvényében szállít Ursa vagy
annak megfelelő Delo terméket.
MINDEN URSA-TERMÉKNÉL PONTOSAN TUDNI LEHET, HOGY MELY TEXACO DELO
TERMÉK LESZ AZ UTÓDA
A termékváltás áttekintését tartalmazó dokumentum termékenként mutatja, hogy
mely Ursa-terméknek mely Delo-termék az utóda
Az áttéréshez szükséges tájékoztató anyagok hamarosan elérhetők lesznek
magyarul. A magyar nyelvű részletes termékismertető brosúra májusban várható.
A MÁRKA HIVATALOS NEVE: TEXACO DELO
A TEXACO szó ezentúl hivatalosan megjelenik a Texaco-logóban, a csillag alatt
MIÉRT A VÁLTOZTATÁS?
■ A Chevron számára egyre fontosabb a kenőanyagok kereskedelmi
márkastratégiájának összehangolása. Az Ursa Európában a Chevron
elsődleges haszonjármű-kenőanyag márkája, míg Észak- és Közép-
Amerikában, Ázsia csendes-óceáni térségében, a Közel-Keleten és
Afrikában a Delo márkát használja a cég a Chevron és a Caltex
főmárkanevek alatt
■ A Delo névre való áttérés lehetővé teszi számunkra, hogy egy
nemzetközileg elismert globális márkanév alatt eredeti
berendezésgyártókkal (OEM-ekkel), szakmai partnerekkel és
végfelhasználókkal dolgozzunk együtt.
■ A Delo márkanév használata nagyobb hatékonyságot és optimalizálást kínál
termékválasztékunk, technológiánk, szolgáltatásaink és programjaink
körében
1936
A világon elsőként
kereskedelmi
forgalomba került
dízelmotorolaj.
Gazdaságossá tette a
nagy sebességű
dízelmotorok
alkalmazását.
1953
A világon az első
sikeres többfokozatú
motorolaj kifejlesztése
1989
Az első
dokumentált,
javítás nélkül
megtett
egymillió
mérföld egy
Caterpillar
3406B-vel
1998
Az első haszongépjármű
motorolaj, amely megfelel
az API CH-4, a Cummins
CES 20076 s a Mack E0-M
Plus kiterjesztett
csereperiódus
előírásoknak
2013
A Chevron SAE
kutatási díjat kap „A
dízel részecskeszűrő
karbantartás
határértétékeinek
kiterjesztése
ultraalacsonyhamutartalmú,
nulla
foszfortalralmú
olajjal” projektért
2014
Forgolamoba kerül
az első alacsony
károsanyag kibocsátású
motorolaj
(API CJ-4), amely a
dízelmotorok védelmére
készült,
akár 5.000 ppm
kéntartalmú dízel
üzemanyag
használatánál is
AZ ÜZEMANYAG-TAKARÉKOSSÁG TOVÁBBRA
IS FÓKUSZBAN
■ Az üzemanyag-takarékosság továbbra is fontos
számunkra, ezért a Delo termékcsalád üzemanyaggazdaságos
termékeket is tartalmaz
■ A Delóra való áttéréssel az üzemanyag-takarékosságot a
megnövekedett tartóssággal együtt pozícionáljuk
■ … és az üzemanyag-takarékosság tökéletesen
illeszkedik szlogenünkhöz: “Delo. Let’s Go Further.”
ÁTTÉRÉS A DELO®-RA:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
K) Miért vált a Chevron Lubricants a Texaco Ursáról a Texaco Delo-ra?
V) Bár az Ursa saját márkatörténettel és -értékekkel rendelkezik, a Chevron számára egyre
fontosabb a kenőanyagok kereskedelmi márkastratégiájának összehangolása.
Az Ursa Európában a Chevron elsődleges haszonjármű-kenőanyag márkája, míg Észak- és Közép-
Amerikában, Ázsia csendes-óceáni térségében, a Közel-Keleten és Afrikában a Delo márkát
használja a cég a Chevron és a Caltex főmárkanevek alatt. A Delo névre való áttérés lehetővé teszi
számunkra, hogy egy nemzetközileg elismert globális márkanév alatt eredeti berendezésgyártókkal
(OEM-ekkel), szakmai partnerekkel és végfelhasználókkal dolgozzunk együtt. A Delo márkanév
használata nagyobb hatékonyságot és optimalizálást kínál termékválasztékunk, technológiánk,
szolgáltatásaink és programjaink körében.
K) Mi a jelentése a „400”-as szám használatának a Delo termékeknél?
V) A Delo 400 volt a Chevron által bevezetett első többfokozatú haszongépjármű motorolaj.
Története során a Delo számcsoportokat használt a különböző szintű termékei megjelölésére: a
„400” a legmagasabb kategória volt. Ennek a terméknek a hagyományai (nemcsak az USA-ban) azt
jelentik, hogy a „400”-nak ismert jelentése van, és a márka népszerűségére épít.
ÁTTÉRÉS A DELO®-RA:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
K) Hogyan segít Önnek a Delo „messzebb jutni”?
V) „Messzebb jutunk” a szlogenünk, egyben a márkánknak a felhasználók számára megfogalmazott
értéke is. Úgy véljük, hogy ez megtestesíti azt a felhatalmazást, partnerséget, innovációt és
szakértelmet, amely ahhoz szükséges, hogy ügyfeleink a legjobb üzleti eredményeket érhessék el.
Ezt az állítást megerősíti a bizonyított teljesítmény, amely azt mutatja, hogy a motorok hosszabb
ideig üzemelnek, az olaj hosszabb ideig marad hatékony, és a járművek a Delo segítségével tovább
működhetnek. A „Messzebb jutunk” nem a versenytársakkal való összehasonlításról szól, hanem
elkötelezettségünket fejezi ki annak elérésére, hogy ügyfeleink teljes mértékben kihasználhassák
termékeink és szolgáltatásaink előnyeit. Azért fogunk dolgozni, hogy az európai előírásoknak
megfelelő bizonyítékokat tudjunk felmutatni termékeink teljesítményére, amelyek megerősítik majd a
Delo-üzenetet a régióban.
K) Továbbra is a jelenlegi európai teljesítményszintek és jóváhagyások lesznek érvényesek,
vagy a Delo termékek átveszik az amerikai teljesítményszinteket és jóváhagyásokat?
V) A Delo márkanévre történő áttérés során az összetételükben nem változó termékeknél az összes
létező európai jóváhagyás megmarad. Összetételében változó és új termékeknél további
teljesítményszintek és jóváhagyások beszerzése történik. Arra törekszünk, hogy az amerikai
követelmények alkalmazása mellett megfeleljünk az európai és az eurázsiai piacok igényeinek.
ÁTTÉRÉS A DELO®-RA:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Ez azt jelenti, hogy globális receptúrákat vezetünk be (ahol pénzügyi szempontból indokolt), így
biztosítva az egységes teljesítményt, mivel sok berendezés-gyártó és globális ügyfél szeretné
ugyanazt a terméket megvásárolni minden régióban.
K)Továbbra is fókuszban lesz az üzemanyag-takarékosság?
V) Az üzemanyag-takarékosság tökéletesen illeszkedik a marketing szlogenünkhöz: „Messzebb
jutunk”. A portfólióban rendelkezésre áll egy üzemanyag-takarékos termékcsalád, és továbbra is
utalni fogunk az üzemanyag-takarékosságra, mint az üzenetünk egyik kulcsfontosságú elemére.
K) Ez a Texaco márka Chevronra váltásának kezdete Európában?
V) Nem, a Texaco marad a főmárka Európában. Reméljük, hogy a Texaco Delo bevezetése tovább
erősíti majd a Texaco márkát.
A DELO® TERMÉKBEVEZETÉS
ÜTEMTERVE
2018 JANUÁR-MÁRCIUS
A kiszerelések megváltoznak (hordó, kanna, flakon,
termékcímke)
Fokozatos átállás, váltás a legfontosabb kompatibilits
temékeknél
Új termékek bevezetése a portfólió fejlesztése érdekében
Újraformulázások a berendezésgyártói jóváhagyások és a
specifikációk teljesítése érdekében
2018 MÁJUSÁTÓL
Új termékek bevezetése az új specifikációk
és az új iparági igények teljesítése
érdekében
Európai és helyi bevezetési kampány,
promóció
TEXACO termékek az olajshop kínálatában:
TEXACO közlekedési és ipari termékek (motorolajok, hajtóműolajok, ipari olajok)
olajshop.hu, olajshop budapest