Hírek

2024.03.13

MOTUL BIKE CARE termékek


A Motul bemutatja vadonatúj Bike Care termékcsaládját, amely kifejezetten a kerékpárokhoz készült, és a versenyzőket környezetbarát, kiváló minőségű termékekkel jutalmazza. A Motul már rendelkezik autók és motorkerékpárok ápolási termékeivel, és ez az új termékcsalád a kerékpározás szerelmeseit szolgálja ki, akik pedálos gépeiket ápoltan szeretnék tartani. A Bike Care termékcsalád rendkívül hatékony kenőanyagokból áll, amelyek kategóriájában a legjobb teljesítményt és védelmet nyújtják, a fenntarthatóság középpontjában. A választék egy olyan időszakban jött létre, amikor a kerékpárpiac virágzik, mivel egyre többen keresik a környezetbarátabb utazási módokat.

Az új Motul Bike Care termékcsalád a kerékpárhasználók négy fontos igényeit elégíti ki: zsírtalanítás, tisztítás, kenés és megelőzés. A termékcsalád minden egyes termékét kifejezetten a Motul két keréken szerzett tapasztalatával és know-how-jával tervezték. Az új termékcsalád bevezetése áttörést jelent a Motul számára, amely először fog fenntartható és nagy teljesítményű ajánlatot terjeszteni világszerte.

A Bike Care termékcsalád összes terméke fenntartható módon, biológiailag lebomló ápoló- és ápolófolyadékok felhasználásával készült, 100%-ban újrahasznosított csomagolásban. A tisztítószereket a legjobb anyagokból fejlesztették ki, hogy kiváló teljesítményt biztosítsanak anélkül, hogy károsak lennének az egészségre vagy a bolygóra. A lánckenőanyagokban egyedi, észtereket tartalmazó formulák találhatók, amelyek minden körülmények között a legnagyobb védelmet nyújtják a lánc számára.


Az alábbi MOTUL kerékpáros termékekkel bővűlt választékunk:

 

Motul Bike Care E.Z. Lube 300ML kerékpár többcélú kenőanyag

MOTUL Bike Care Dry Clean 500ML kerékpár tisztítószer

Motul Bike Care Brake Clean 300ML kerékpár féktisztító

Motul Bike Care Frame Clean 500ML kerékpár váztisztító

Motul Bike Care Chain Clean 500ML kerékpár lánctisztító

Motul Bike Care Tubeless Tyre Sealant 500ML kerékpár defekt megelőző

Motul Bike Care Chain Lube Dry 100ML kerékpár lánckenő száraz körülményekhez

Motul Bike Care Chain Lube Wet 100ML kerékpár lánckenő nedves körülményekhez

 

 

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
6
0
0
2
4
0

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

Texaco DELO

ÜDVÖZÖLJÜK A DELO® VILÁGÁBAN!


A Delo motorolajok és kenőanyagok már több mint 80 éve segítik ügyfeleinket
abban, hogy vállalkozásukkal messzebb juthassanak. A Chevron célja a
dízelmotorok teljesítményének optimalizálása, a működési költségek
csökkentése és a motor megbízhatóságának maximalizálása.
2018-ban a Delo váltja fel az Ursa®-t, és válik a Texaco® prémium
haszongépjármű márkájává az európai piacokon.

■ A Delo termékcsalád teljeskörű közúti és nem közúti portfóliót
kínál (nem csak motorolajokat)
■ Lesznek átmárkázott termékek és új termékek
■ Egy új márka bevezetéséről van szó, amely egy erős Texaco Delo
márka pozícionálását és felépítését célozza meg.

A VILÁG EGYIK LEGNAGYOBB, DE MINDENKÉPPEN LEGELSŐ HASZONGÉPJÁRMŰ-
KENŐANYAG MÁRKÁJA
A Delo dízel-motorolajat 1936-ban vezették be az USA-ban, ezzel a világ első,
kereskedelmi forgalomba került haszongépjármű motorolaja volt
AZ ÁTTÉRÉS TECHNIKAI ALAPJAINAK MEGTEREMTÉSE
A biztonsági adatlapok magyarul elérhetők a Chevron online felületén, a terméklapok
jelenleg angolul érhetők el ugyanott, a magyar változatok feltöltése folyamatosan
zajlik. https://cglapps.chevron.com/msdspds/HomePage.aspx
Minden termék csomagolásán – az eddigi gyakorlathoz hasonlóan – lesz magyar
címke.
A bevezetés folyamatos (kifutó) lesz: február 1-től a Chevron belgiumi üzemének
raktárkészletének függvényében szállít Ursa vagy
annak megfelelő Delo terméket.

MINDEN URSA-TERMÉKNÉL PONTOSAN TUDNI LEHET, HOGY MELY TEXACO DELO
TERMÉK LESZ AZ UTÓDA
A termékváltás áttekintését tartalmazó dokumentum termékenként mutatja, hogy
mely Ursa-terméknek mely Delo-termék az utóda
Az áttéréshez szükséges tájékoztató anyagok hamarosan elérhetők lesznek
magyarul. A magyar nyelvű részletes termékismertető brosúra májusban várható.

A MÁRKA HIVATALOS NEVE: TEXACO DELO
A TEXACO szó ezentúl hivatalosan megjelenik a Texaco-logóban, a csillag alatt



MIÉRT A VÁLTOZTATÁS?
■ A Chevron számára egyre fontosabb a kenőanyagok kereskedelmi
márkastratégiájának összehangolása. Az Ursa Európában a Chevron
elsődleges haszonjármű-kenőanyag márkája, míg Észak- és Közép-
Amerikában, Ázsia csendes-óceáni térségében, a Közel-Keleten és
Afrikában a Delo márkát használja a cég a Chevron és a Caltex
főmárkanevek alatt
■ A Delo névre való áttérés lehetővé teszi számunkra, hogy egy
nemzetközileg elismert globális márkanév alatt eredeti
berendezésgyártókkal (OEM-ekkel), szakmai partnerekkel és
végfelhasználókkal dolgozzunk együtt.
■ A Delo márkanév használata nagyobb hatékonyságot és optimalizálást kínál
termékválasztékunk, technológiánk, szolgáltatásaink és programjaink
körében

1936
A világon elsőként
kereskedelmi
forgalomba került
dízelmotorolaj.
Gazdaságossá tette a
nagy sebességű
dízelmotorok
alkalmazását.

1953
A világon az első
sikeres többfokozatú
motorolaj kifejlesztése

1989
Az első
dokumentált,
javítás nélkül
megtett
egymillió
mérföld egy
Caterpillar
3406B-vel

1998
Az első haszongépjármű
motorolaj, amely megfelel
az API CH-4, a Cummins
CES 20076 s a Mack E0-M
Plus kiterjesztett
csereperiódus
előírásoknak

2013
A Chevron SAE
kutatási díjat kap „A
dízel részecskeszűrő
karbantartás
határértétékeinek
kiterjesztése
ultraalacsonyhamutartalmú,
nulla
foszfortalralmú
olajjal” projektért

2014
Forgolamoba kerül
az első alacsony
károsanyag kibocsátású
motorolaj
(API CJ-4), amely a
dízelmotorok védelmére
készült,
akár 5.000 ppm
kéntartalmú dízel
üzemanyag
használatánál is




AZ ÜZEMANYAG-TAKARÉKOSSÁG TOVÁBBRA
IS FÓKUSZBAN
■ Az üzemanyag-takarékosság továbbra is fontos
számunkra, ezért a Delo termékcsalád üzemanyaggazdaságos
termékeket is tartalmaz
■ A Delóra való áttéréssel az üzemanyag-takarékosságot a
megnövekedett tartóssággal együtt pozícionáljuk
■ … és az üzemanyag-takarékosság tökéletesen
illeszkedik szlogenünkhöz: “Delo. Let’s Go Further.”

ÁTTÉRÉS A DELO®-RA:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
K) Miért vált a Chevron Lubricants a Texaco Ursáról a Texaco Delo-ra?
V) Bár az Ursa saját márkatörténettel és -értékekkel rendelkezik, a Chevron számára egyre
fontosabb a kenőanyagok kereskedelmi márkastratégiájának összehangolása.
Az Ursa Európában a Chevron elsődleges haszonjármű-kenőanyag márkája, míg Észak- és Közép-
Amerikában, Ázsia csendes-óceáni térségében, a Közel-Keleten és Afrikában a Delo márkát
használja a cég a Chevron és a Caltex főmárkanevek alatt. A Delo névre való áttérés lehetővé teszi
számunkra, hogy egy nemzetközileg elismert globális márkanév alatt eredeti berendezésgyártókkal
(OEM-ekkel), szakmai partnerekkel és végfelhasználókkal dolgozzunk együtt. A Delo márkanév
használata nagyobb hatékonyságot és optimalizálást kínál termékválasztékunk, technológiánk,
szolgáltatásaink és programjaink körében.
K) Mi a jelentése a „400”-as szám használatának a Delo termékeknél?
V) A Delo 400 volt a Chevron által bevezetett első többfokozatú haszongépjármű motorolaj.
Története során a Delo számcsoportokat használt a különböző szintű termékei megjelölésére: a
„400” a legmagasabb kategória volt. Ennek a terméknek a hagyományai (nemcsak az USA-ban) azt
jelentik, hogy a „400”-nak ismert jelentése van, és a márka népszerűségére épít.


ÁTTÉRÉS A DELO®-RA:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
K) Hogyan segít Önnek a Delo „messzebb jutni”?
V) „Messzebb jutunk” a szlogenünk, egyben a márkánknak a felhasználók számára megfogalmazott
értéke is. Úgy véljük, hogy ez megtestesíti azt a felhatalmazást, partnerséget, innovációt és
szakértelmet, amely ahhoz szükséges, hogy ügyfeleink a legjobb üzleti eredményeket érhessék el.
Ezt az állítást megerősíti a bizonyított teljesítmény, amely azt mutatja, hogy a motorok hosszabb
ideig üzemelnek, az olaj hosszabb ideig marad hatékony, és a járművek a Delo segítségével tovább
működhetnek. A „Messzebb jutunk” nem a versenytársakkal való összehasonlításról szól, hanem
elkötelezettségünket fejezi ki annak elérésére, hogy ügyfeleink teljes mértékben kihasználhassák
termékeink és szolgáltatásaink előnyeit. Azért fogunk dolgozni, hogy az európai előírásoknak
megfelelő bizonyítékokat tudjunk felmutatni termékeink teljesítményére, amelyek megerősítik majd a
Delo-üzenetet a régióban.
K) Továbbra is a jelenlegi európai teljesítményszintek és jóváhagyások lesznek érvényesek,
vagy a Delo termékek átveszik az amerikai teljesítményszinteket és jóváhagyásokat?
V) A Delo márkanévre történő áttérés során az összetételükben nem változó termékeknél az összes
létező európai jóváhagyás megmarad. Összetételében változó és új termékeknél további
teljesítményszintek és jóváhagyások beszerzése történik. Arra törekszünk, hogy az amerikai
követelmények alkalmazása mellett megfeleljünk az európai és az eurázsiai piacok igényeinek.

ÁTTÉRÉS A DELO®-RA:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Ez azt jelenti, hogy globális receptúrákat vezetünk be (ahol pénzügyi szempontból indokolt), így
biztosítva az egységes teljesítményt, mivel sok berendezés-gyártó és globális ügyfél szeretné
ugyanazt a terméket megvásárolni minden régióban.
K)Továbbra is fókuszban lesz az üzemanyag-takarékosság?
V) Az üzemanyag-takarékosság tökéletesen illeszkedik a marketing szlogenünkhöz: „Messzebb
jutunk”. A portfólióban rendelkezésre áll egy üzemanyag-takarékos termékcsalád, és továbbra is
utalni fogunk az üzemanyag-takarékosságra, mint az üzenetünk egyik kulcsfontosságú elemére.
K) Ez a Texaco márka Chevronra váltásának kezdete Európában?
V) Nem, a Texaco marad a főmárka Európában. Reméljük, hogy a Texaco Delo bevezetése tovább
erősíti majd a Texaco márkát.

A DELO® TERMÉKBEVEZETÉS
ÜTEMTERVE

2018 JANUÁR-MÁRCIUS
 A kiszerelések megváltoznak (hordó, kanna, flakon,
termékcímke)
 Fokozatos átállás, váltás a legfontosabb kompatibilits
temékeknél
 Új termékek bevezetése a portfólió fejlesztése érdekében
 Újraformulázások a berendezésgyártói jóváhagyások és a
specifikációk teljesítése érdekében
2018 MÁJUSÁTÓL
 Új termékek bevezetése az új specifikációk
és az új iparági igények teljesítése
érdekében
 Európai és helyi bevezetési kampány,
promóció




TEXACO termékek az olajshop kínálatában:

TEXACO közlekedési és ipari termékek (motorolajok, hajtóműolajok, ipari olajok)

 

 

olajshop.hu, olajshop budapest