Hírek

2023.11.03

Q8 termékváltozás!



A Q8 Formula VX Longlife 5W-30 termék megszűnik.
A termék helyett, a Q8 Formula Prestige V 5W-30 termék érhető el.
Az új termék már rendelhető: 1Literes, 4Literes, 20Literes és kishordós kiszerelésben.


Az új Q8 FORMULA PRESTIGE V 5W-30 termék az alábbi specifikációkkal és jóváhagyásokkal rendelkezik:
Specifikációk és jóváhagyások
ACEA C3
ACEA C2-höz ajánlott
API SP
BMW Longlife-04 (B48)
Chrysler MS-11106
GM Dexos2
MB 229,31
MB 229,51
MB 229,52
Opel/Vauxhall OV0401547-D30
Opel/Vauxhall OV0401547-G30
Porsche C30
VAG VW 501.01
VAG VW 502.00
VAG VW 503.00
VAG VW 503.01
VAG VW 504.00 Baumuster 2020
VAG VW 505.00
VAG VW 505.01
VAG VW 506.00
VAG VW 506.01
VAG VW 507.00 Baumuster 2020




Olajshop.hu

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (Volt IKESZ autóház, a Magyar Autóklub mellett) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
2
7
8
5
7
2

TOP termékek

Naptár

2023. November
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 

Központi ügyfélszolgálat: +36 30 758 99 33 | info@olajshop.hu | H-P: 08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

LUK, INA, FAG, RUVILLE (SHAEFFLER)

RUVILLE, FAG, INA, LUK





Vállalat
A Schaeffler csoport egy világszerte piacvezető, integrált gépjárműipari és ipari beszállító. A vállalat a csúcsminőség, a kiemelkedő technológia és a kimagasló innovációs készségek zászlóshajója. A Schaeffler csoport nagymértékben hozzájárul „a jövő mobilitásához" motorok, sebességváltók és alvázak precíziós alkatrészeinek és rendszereinek gyártásával, valamint gördülő és siklócsapágy-megoldások nyújtásával különféle ipari alkalmazások számára. A 2016-es évben a vállalat forgalma elérte a 13,3 milliárd eurót. A Schaefflernek több mintegy 89 400 alkalmazottja van, ezzel egyike a világ legnagyobb magántulajdonban lévő technológiai vállalatainak. A világ 50 országában mintegy 170 telephelyen lévő termelési helyszínek, kutatási és fejlesztési létesítmények, valamint értékesítési cégek világméretű hálózatával rendelkezik.

„Közösen tartjuk mozgásban a Világot“ – hangzik a Schaeffler csoport mottója. Szoros párbeszéd jellemzi munkánkat az autógyártás, az ipar, a repülőgépgyártás és az űrkutatás szakmai területeivel, amely területek számára fejlesztjük és előállítjuk precíziós termékeinket. Vállalatcsoportunk összesen 170 telephelyén, világszerte 84 000 munkatársa fáradhatatlan munkájával a 2015-es évben 13,2 milliárd euró árbevételt ért el. A Schaeffler csoport vállalatait a célorientáltság, a konstruktív csoportmunka és a termékek és folyamatok fáradhatatlan javításának akarata formálja eggyé!

2002 óta foglalja magában a Schaeffler vállalatcsoport a LuK, INA és FAG márkaneveket.


 

LUK termékek 
A LuK a modern autókban megtalálható hajtáslánc valamennyi rendszerét és komponensét ugyanolyan kiváló technológiával és minőségben szállítja a világ minden részén lévő ügyfeleinek. A tervezés és a fejlesztés területén a jármű- és hajtóműgyártók speciális igényeihez való alkalmazkodás magától értetődő a munkatársaink számára – vessen csak egy pillantást a meggyőző termékpalettánkra!


A kuplungtárcsa a tengelykapcsoló központi összekötő eleme. A kuplung nyomólapjával együtt a motor és a hajtáslánc összekapcsolását és szétválasztását végzi. Minden egyes LuK kuplungtárcsa jellemzője a mindenkori alkalmazáshoz optimalizált betétrugózás, ami induláskor a nyomaték finom felépülését és a pedálerő ergonómikusan összehangolt kifejtését teszi lehetővé. A motorban lezajló égési folyamatok miatt létrejövő fordulatszám- és nyomatékingadozások csökkentéséhez a kuplungtárcsának csillapítási funkciót is át kell venni, hogy csökkentse a hajtóműben a zajokat és a kopást.

A torziós csillapítású kuplungtárcsa jelenti a költség- és helytakarékos megoldást a hajtáslánc torziós lengési problémáira. A LuK által kifejlesztett kónuszos központozás kiegyenlíti a motor és a sebességváltó között lehetséges tengelyeltolódást, és üresjáratban is egzakt csillapító funkciót garantál.

A torziós csillapítás nélküli kuplungtárcsa a LuK által jelenleg kínált leghatékonyabb torziós csillapító rendszer, a kéttömegű lendítőkerék használatánál alkalmazható. A motor és a sebességváltó tűrései miatt, speciálisan a sebességváltó pilot csapágy nélküli bemenő tengelyénél a forgattyústengely és a sebességváltó között eltolódás lép fel. A kéttömegű lendítőkerékkel (ZMS) együtt alkalmazott merev kuplungtárcsák esetében ez az eltolódás kritikus esetekben üresjárati zajokhoz és fokozott profilkopáshoz vezethet.

Az eltolódást kiegyenlítő kuplungtárcsa, ami az üresjárati és a kis terhelési tartományban lehetővé teszi az agy radiális elmozdulását, és ezáltal kikerüli a lehetséges radiális erőket, megoldást kínál erre a problémára. Ilyen módon a kéttömegű lendítőkerék funkciója üresjáratban eltolódás esetén is biztosítható.
Olyan alkalmazásoknál, amelyeknél különösen kritikus a zaj, gyakran a kéttömegű lendítőkerék és a torziós csillapítású kuplungtárcsa kombinációja a megfelelő megoldás.

Tányérrugós tengelykapcsoló
A belső égésű motoroknál van egy probléma: Csak egy pontosan meghatározott fordulatszám-tartományban adnak le hasznos teljesítményt – ellentétben az elektromos motorokkal vagy a gőzgépekkel. Ez a következőt jelenti: a fordulatszámnak, az átvihető motorteljesítménynek és a sebességváltónak a legkülönbözőbb menetállapotokban is optimálisan összhangban kell lenniük egymással – ez az, amiről a tengelykapcsoló gondoskodik. Ez oldja vagy zárja a motor és a sebességváltó közötti hajtásláncot. Ezt természetesen minden autóvezető a saját tapasztalatából ismeri. A tengelykapcsoló-pedál lenyomásával megszakad a hajtáslánc, és másik fokozatba kapcsolhat át. Emellett a tengelykapcsoló az az egység, amely egyáltalán lehetővé teszi az autók, tehergépkocsik és egyéb haszonjárművek egyszerű, rángatás nélküli indítását.

LuK kéttömegű lendítőkerék
A LuK ZMS előnyeinek áttekintése:
első osztályú utazási komfort
elnyeli a rezgéseket
kiküszöböli a zajokat
kényelmes utazás alacsony fordulatszámon is
üzemanyagot takarít meg
tehermentesíti a forgattyústengelyt és a sebességváltót
A LuK kéttömegű lendítőkereke tehát az ideális megoldás.
Egy korlátozással: A rezonancia növekedése, és a vele kapcsolatos nyomatékcsúcsok annál nagyobbak, minél nagyobbak a lengő tömegek tömegtehetetlenségi nyomatékai. A kéttömegű lendítőkeréknél ez a motor indításánál és leállításánál jelentősen érzékelhető, sokkal jelentősebben, mint egy hagyományos tengelykapcsoló rendszernél. Ehhez jön még az, hogy a motor kisebb lengő tömege kevésbé hat stabilizálóan a motor fordulatszám-ingadozásaira. A LuK specialistái a tengelykapcsoló gyártásában megszerzett évtizedes tapasztalataiknak köszönhetően azonban meggyőzően megoldották ezt a problémát. Egy további csillapító készülék hatékonyan megakadályozza a rezonancia miatti túlterhelést. Normál üzemben ez a kiegészítő csillapító készülék nem működik, hanem a motor forgó lengéseit rugós csillapítók szűrik ki.

Súrlódás- és rugómerevség – fontosak az arányok.
A lengés optimális elszigeteléséhez és a motor indításakor és leállításakor a lágy rezonancia-tartományon való áthaladáshoz optimális módon kell megválasztani a súrlódási és a rugóerő egymáshoz képesti arányát. Döntő jelentőségű a rugók hossza: Ugyanis minél lágyabb egy rugó, annál jobban szigeteli el a lengéseket. A kéttömegű lendítőkerekek legújabb generációjának extrém hosszúságú rugói az első generációhoz képest lényegesen csökkentik a rugóerőt. A rezonancia miatti túlterhelések így a mindennapos vezetés során gyakorlatilag teljesen távol tarthatók a sebességváltótól.

LUK lendkerék és kuplung alkatrészek

Ruville csuklókészletek és hajtótengelyek

Ruville motor felfüggesztések

Ruville támcsapágy, gólyaláb javítókészlet

Ruville lengőkar, kerékfelfüggesztés

 

 

FORRÁS