Hírek

2021.05.19 11:22

Kedves Vásárlóink!

Szentmihályi úti üzletünk 2021.05.21.-én 12 órától leltár miatt zárva lesz.

A rendelések átvételére 12 óráig van lehetőségük.

Üzletünk 2021.05.25.-től normál nyitvatartás szerint érhető el.

Köszönjük megértésüket,

Az OlajShop csapata

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat:

info@olajshop.hu +36 30 758 9933,

Csomagfeladással, kiszállítással kapcsolatban:

csomag@olajshop.hu +36 30 839 9121 

Cím: 

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: MKB Bank Zrt: 10300002-13179648-00014907

Üzleteink Elérhetősége

OlajShop Budapest: 1154 Budapest, Szentmihályi út 114., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Vác: 2600 Vác, Szilassy út 1/A (Vörösház), +3630 758 9933 ; info@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sugárút. 112. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely, a Magyar Autóklub mellett) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 


Kövess minket a Facebookon is

Kiszállítási és személyes átvételi lehetőségek

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Látogató számláló

3
1
6
6
4
8
6

Naptár

2021. Szeptember
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 

REPSOL brand bemutatása

REPSOL 

 

 

A kenőanyag-márkától a globális vállalatig
A Repsol identitása az évek során alakult ki. Először sikeres termékmárka lett ,majd később olyan globális céggé alakult át, amelynek neve világszerte ismert.
A Repsol, Spanyolország egyik vezető kenőanyag-márkájaként született
  
Márkánk története 1951-ben kezdett alakulni, amikor a Repesa új kenõanyag-készletet indított a Repsol-nak, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerûbb márkájává vált. A logó első ecsetvonása újrateremtette a Repsol "R" -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és a fogyasztók megkedvelték.

A motoros világbajnokságban való részvételünk szerepet játszott abban is, hogy konszolidáljuk státuszunkat Spanyolország legjobb márkanevévé. Abban az időben az ágazat nagy multinacionális cégei már használtak ilyen típusú elit versenyt. Ángel Nieto élenjárva, a spanyol motorkerékpársport világában segített a Repsolnak, hogy világszerte megismerjék.

Magában foglalja a világosságot és a differenciálódást egyetlen vizuális identitáson belül
A Repsol 1987-ben olyan társaság lett, amelynek középpontjában az olaj- és gázkutatás, a termelés, a szállítás és a finomítás volt jellemző. Ezen mérföldkő után eljött az idő, hogy egyértelműbb identitást hozzunk létre, amely maradandóvá vált az emberek elméjében. Cégünk születésének idején a piacot általános termékkínálat jellemezte, ahol a minőség nem befolyásolta a választást, az árak nem különböztették meg a márkákat, és az értékesítési pontok szűkösek voltak.
Az új Repsol márka megtervezésének feladatát Wolff Olins kapta, a magas szintű pozitív társadalmi hatású márkák létrehozására. Olinsnak nehéz feladata volt, hogy a csoport különböző vállalkozásait egyetlen márkába foglalja.
1997-ben, majdnem egy évtized után, a piaci változások meggyőzték arról, hogy ideje fejlődni. Az új márka egy olyan, aktuálisabb grafikai koncepció elérését tűzte ki célul, amely megőrizte pozícióinkat, miközben bemutatta sokszínűségünket.
Az előző logó legelismerhetőbb elemei megmaradtak, bár számos változtatás történt: a hold eltűnt és a horizontvonal rövidült. Minden vonal világosabb és geometrikusabb, mint a korábbi logó. A végtermék ezért fenntartotta a Repsol márka lényegét, de egy simább logóval és egy olyan modernséggel, amely a jövőbe hozza a céget.


Két márka egyesítése azonos vizuális identitással
1999-ben megszereztük az argentin YPF olajipari vállalatot, amely jobban pozícionáltan működött globális vállalatként. 
  
A vizuális identitásunk 2012-ben tovább lépett. Frissítettük márkáinkat, hogy élénk és modern érzést nyújtson. A márka identitásának megerősítése a jövőkép megújítását is szolgálta. A csapatmunka és felelősségvállalás vállalati értékeit közvetíti a holnap energiaellátásához való hozzájárulás érdekében.


Röviden, ma a Repsol büszkélkedhet egy erős, felelős és emberközpontú vizuális identitással. Márkánk a környezethez igazított becsületes kommunikációt közvetíti, és feltárja a jövő iránti szilárd elkötelezettségünket, miközben nem hagyja figyelmen kívűl a gyökereinket.

 

forrás: REPSOL