Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

6
3
9
3
8
6
6

TOP termékek

Naptár

2024. November
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu | H-P 08:00 - 17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: info@olajshop.hu

REPSOL brand bemutatása

REPSOL 

 

 

A kenőanyag-márkától a globális vállalatig
A Repsol identitása az évek során alakult ki. Először sikeres termékmárka lett ,majd később olyan globális céggé alakult át, amelynek neve világszerte ismert.
A Repsol, Spanyolország egyik vezető kenőanyag-márkájaként született
  
Márkánk története 1951-ben kezdett alakulni, amikor a Repesa új kenõanyag-készletet indított a Repsol-nak, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerûbb márkájává vált. A logó első ecsetvonása újrateremtette a Repsol "R" -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és a fogyasztók megkedvelték.

A motoros világbajnokságban való részvételünk szerepet játszott abban is, hogy konszolidáljuk státuszunkat Spanyolország legjobb márkanevévé. Abban az időben az ágazat nagy multinacionális cégei már használtak ilyen típusú elit versenyt. Ángel Nieto élenjárva, a spanyol motorkerékpársport világában segített a Repsolnak, hogy világszerte megismerjék.

Magában foglalja a világosságot és a differenciálódást egyetlen vizuális identitáson belül
A Repsol 1987-ben olyan társaság lett, amelynek középpontjában az olaj- és gázkutatás, a termelés, a szállítás és a finomítás volt jellemző. Ezen mérföldkő után eljött az idő, hogy egyértelműbb identitást hozzunk létre, amely maradandóvá vált az emberek elméjében. Cégünk születésének idején a piacot általános termékkínálat jellemezte, ahol a minőség nem befolyásolta a választást, az árak nem különböztették meg a márkákat, és az értékesítési pontok szűkösek voltak.
Az új Repsol márka megtervezésének feladatát Wolff Olins kapta, a magas szintű pozitív társadalmi hatású márkák létrehozására. Olinsnak nehéz feladata volt, hogy a csoport különböző vállalkozásait egyetlen márkába foglalja.
1997-ben, majdnem egy évtized után, a piaci változások meggyőzték arról, hogy ideje fejlődni. Az új márka egy olyan, aktuálisabb grafikai koncepció elérését tűzte ki célul, amely megőrizte pozícióinkat, miközben bemutatta sokszínűségünket.
Az előző logó legelismerhetőbb elemei megmaradtak, bár számos változtatás történt: a hold eltűnt és a horizontvonal rövidült. Minden vonal világosabb és geometrikusabb, mint a korábbi logó. A végtermék ezért fenntartotta a Repsol márka lényegét, de egy simább logóval és egy olyan modernséggel, amely a jövőbe hozza a céget.


Két márka egyesítése azonos vizuális identitással
1999-ben megszereztük az argentin YPF olajipari vállalatot, amely jobban pozícionáltan működött globális vállalatként. 
  
A vizuális identitásunk 2012-ben tovább lépett. Frissítettük márkáinkat, hogy élénk és modern érzést nyújtson. A márka identitásának megerősítése a jövőkép megújítását is szolgálta. A csapatmunka és felelősségvállalás vállalati értékeit közvetíti a holnap energiaellátásához való hozzájárulás érdekében.


Röviden, ma a Repsol büszkélkedhet egy erős, felelős és emberközpontú vizuális identitással. Márkánk a környezethez igazított becsületes kommunikációt közvetíti, és feltárja a jövő iránti szilárd elkötelezettségünket, miközben nem hagyja figyelmen kívűl a gyökereinket.

 

forrás: REPSOL