Új jelszó kérése
Kategóriák
  • Akciós termékek
  • TAVASZI KIÁRUSÍTÁS -AKCIÓS TERMÉKEK
  • SZEMÉLYAUTÓ MOTOROLAJ
    •  
  • SZŰRŐK
    •  
  • OLAJCSERE CSOMAGOK
    •  
  • MOTORKERÉKPÁR ÉS VÍZIJÁRMŰ
    •  
  • HAJTÓMŰ- ÉS VÁLTÓOLAJ
    •  
  • HASZONGÉPJÁRMŰ OLAJ
    •  
  • MEZŐGAZDASÁGI OLAJ,
    KERTIGÉP- ÉS LÁNCFŰRÉSZ OLAJ
    •  
  • HIDRAULIKA OLAJ
    •  
  • KENŐZSÍR
    •  
  • IPARI KENŐANYAG
    •  
  • FÉKFOLYADÉK
    •  
  • HIDRAULIKUS RENDSZEREKHEZ (LHM, LDS, CHF, PSF)
    •  
  • AUTÓÁPOLÁS, KARBANTARTÁS, SZERSZÁMOK
    •  
  • AUTÓ ÉS MOTOR ALKATRÉSZ
    •  
  • AUTÓALKATRÉSZ KIÁRUSÍTÁS
    •  
  • REKLÁMTERMÉK
Hírlevél
Hírek
Elérhetőségek
Central Europe Lubricant Kft.

Bolti rendelésekkel, készlettel, árajánlattal kapcsolatban:

+36 30 758 99 33

e-mail: info@olajshop.hu

Csomagfeladással kapcsolatban itt érdeklődhet:

+36 30 839 9121

e-mail: csomag@olajshop.hu

Cím:
Székhely: 2056 Szátok, Hrsz 08/10
Telephely és üzlet: 1154 Budapest, Szentmihályi út 114

100% elégedettség garancia

Kövess minket a Facebookon is

Házhozszállítás és Szállítási költségek

Akiket szeretünk
Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló
0
7
8
8
4
4
2

REPSOL brand bemutatása

REPSOL 

 

 

A kenőanyag-márkától a globális vállalatig
A Repsol identitása az évek során alakult ki. Először sikeres termékmárka lett ,majd később olyan globális céggé alakult át, amelynek neve világszerte ismert.
A Repsol, Spanyolország egyik vezető kenőanyag-márkájaként született
  
Márkánk története 1951-ben kezdett alakulni, amikor a Repesa új kenõanyag-készletet indított a Repsol-nak, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerûbb márkájává vált. A logó első ecsetvonása újrateremtette a Repsol "R" -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és a fogyasztók megkedvelték.

A motoros világbajnokságban való részvételünk szerepet játszott abban is, hogy konszolidáljuk státuszunkat Spanyolország legjobb márkanevévé. Abban az időben az ágazat nagy multinacionális cégei már használtak ilyen típusú elit versenyt. Ángel Nieto élenjárva, a spanyol motorkerékpársport világában segített a Repsolnak, hogy világszerte megismerjék.

Magában foglalja a világosságot és a differenciálódást egyetlen vizuális identitáson belül
A Repsol 1987-ben olyan társaság lett, amelynek középpontjában az olaj- és gázkutatás, a termelés, a szállítás és a finomítás volt jellemző. Ezen mérföldkő után eljött az idő, hogy egyértelműbb identitást hozzunk létre, amely maradandóvá vált az emberek elméjében. Cégünk születésének idején a piacot általános termékkínálat jellemezte, ahol a minőség nem befolyásolta a választást, az árak nem különböztették meg a márkákat, és az értékesítési pontok szűkösek voltak.
Az új Repsol márka megtervezésének feladatát Wolff Olins kapta, a magas szintű pozitív társadalmi hatású márkák létrehozására. Olinsnak nehéz feladata volt, hogy a csoport különböző vállalkozásait egyetlen márkába foglalja.
1997-ben, majdnem egy évtized után, a piaci változások meggyőzték arról, hogy ideje fejlődni. Az új márka egy olyan, aktuálisabb grafikai koncepció elérését tűzte ki célul, amely megőrizte pozícióinkat, miközben bemutatta sokszínűségünket.
Az előző logó legelismerhetőbb elemei megmaradtak, bár számos változtatás történt: a hold eltűnt és a horizontvonal rövidült. Minden vonal világosabb és geometrikusabb, mint a korábbi logó. A végtermék ezért fenntartotta a Repsol márka lényegét, de egy simább logóval és egy olyan modernséggel, amely a jövőbe hozza a céget.


Két márka egyesítése azonos vizuális identitással
1999-ben megszereztük az argentin YPF olajipari vállalatot, amely jobban pozícionáltan működött globális vállalatként. 
  
A vizuális identitásunk 2012-ben tovább lépett. Frissítettük márkáinkat, hogy élénk és modern érzést nyújtson. A márka identitásának megerősítése a jövőkép megújítását is szolgálta. A csapatmunka és felelősségvállalás vállalati értékeit közvetíti a holnap energiaellátásához való hozzájárulás érdekében.


Röviden, ma a Repsol büszkélkedhet egy erős, felelős és emberközpontú vizuális identitással. Márkánk a környezethez igazított becsületes kommunikációt közvetíti, és feltárja a jövő iránti szilárd elkötelezettségünket, miközben nem hagyja figyelmen kívűl a gyökereinket.

 

forrás: REPSOL

 

Webáruház készítés