Hírek

2024.05.20

Landport SLA és GEL

 


A Landport akkumulátorok dizájnja megújult.
Emellett még az alábbi változások is leszenk:
• az eddigi szitázás helyett ragasztott címke került az akkumulátorokra és
• megváltozott a gyártói kódok egy része

A kódban az eddigi "Y" és "G" betűket a gyártóra utaló "L" betű váltotta fel

A címkékre kiemeltem felkerült az akkumulátor gyártási technológiája:
DRY: az eddigi folyadékos változat (savcsomaggal)
AGM: a régi ún. felitatott rendszerű típus (savcsomaggal)
SLA: az eddigi gyárilag kész, zárt típus
GEL: a gél elektrolittal töltöttek
HVT: a speciális kialakítású típusok
LFP: a Lítiumos akkumulátorok

A különböző technológiájú típusokat a feliratuk mellett eltérő színű címkékkel is megkülönböztetik.

A változásokra gyakorlati példa:
pl.:
YB9-B helyett DRY LB9B
YTX4L-BS helyett AGM LTX4L-BS
YTZ10S helyett SLA LTZ10-S



Cikkszám / ÚJ MEGNEVEZÉS

G12-19 Landport GEL L12-19
GB10-3 Landport GEL LB10-3
GB12A-3 Landport GEL LB12A-3
GB16AL-A2 Landport GEL LB16AL-A2
GT12B-4 Landport GEL LT12B-4
GT14B-4 Landport GEL LT14B-4
GT7B-4 Landport GEL LT7B-4
GT9B-4 Landport GEL LT9B-4
GTX14-4 Landport GEL LTX14-4
GTX14AH-3 Landport GEL LTX14AH-3
GTX5-3 Landport GEL LTX5-3
GTX7A-4 Landport GEL LTX7A-4
GTX9-4 Landport GEL LTX9-4
GTX9A-4 Landport GEL LTX9A-4
GTZ10-S Landport GEL LTZ10-S
GTZ12-S Landport GEL LTZ12-S
GTZ14-S Landport GEL LTZ14-S
GTZ7-S Landport GEL LTZ7-S
SLA_12-22 Landport SLA 12-22
SLA_12-4S Landport SLA 12-4S
SLA_6N11A Landport SLA 6N11A
SLA_B38-6A Landport SLA B38-6A
SLA_B49-6 Landport SLA B49-6
YB12A-3 Landport SLA LB12A-3
YB5-3 Landport SLA LB5-3
YT12B-4 Landport SLA LT12B-4
YT4B-5 Landport SLA LT4B-5
YT7B-4 Landport SLA LT7B-4
YT9B-4 Landport SLA LT9B-4
YTR4A-S Landport SLA LTR4A-S
YTX12A-4 Landport SLA LTX12A-4
YTX14-3 Landport SLA LTX14-3
YTX14-4 Landport SLA LTX14-4
YTX14AH-4 Landport SLA LTX14AH-4
YTX16-4 Landport SLA LTX16-4
YTX20-4 Landport SLA LTX20-4
YTX20CH-4 Landport SLA LTX20CH-4
YTX24H-3 Landport SLA LTX24H-3
YTX7A-4 Landport SLA LTX7A-4
YTX9-4 Landport SLA LTX9-4
YTX9A-3 Landport SLA LTX9A-3
YTZ10S Landport SLA LTZ10-S
YTZ12S Landport SLA LTZ12S
YTZ14S Landport SLA LTZ14-S
YTZ7S Landport SLA LTZ7-S

 

 

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
8
1
0
6
0
6

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

REPSOL brand bemutatása

REPSOL 

 

 

A kenőanyag-márkától a globális vállalatig
A Repsol identitása az évek során alakult ki. Először sikeres termékmárka lett ,majd később olyan globális céggé alakult át, amelynek neve világszerte ismert.
A Repsol, Spanyolország egyik vezető kenőanyag-márkájaként született
  
Márkánk története 1951-ben kezdett alakulni, amikor a Repesa új kenõanyag-készletet indított a Repsol-nak, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerûbb márkájává vált. A logó első ecsetvonása újrateremtette a Repsol "R" -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és a fogyasztók megkedvelték.

A motoros világbajnokságban való részvételünk szerepet játszott abban is, hogy konszolidáljuk státuszunkat Spanyolország legjobb márkanevévé. Abban az időben az ágazat nagy multinacionális cégei már használtak ilyen típusú elit versenyt. Ángel Nieto élenjárva, a spanyol motorkerékpársport világában segített a Repsolnak, hogy világszerte megismerjék.

Magában foglalja a világosságot és a differenciálódást egyetlen vizuális identitáson belül
A Repsol 1987-ben olyan társaság lett, amelynek középpontjában az olaj- és gázkutatás, a termelés, a szállítás és a finomítás volt jellemző. Ezen mérföldkő után eljött az idő, hogy egyértelműbb identitást hozzunk létre, amely maradandóvá vált az emberek elméjében. Cégünk születésének idején a piacot általános termékkínálat jellemezte, ahol a minőség nem befolyásolta a választást, az árak nem különböztették meg a márkákat, és az értékesítési pontok szűkösek voltak.
Az új Repsol márka megtervezésének feladatát Wolff Olins kapta, a magas szintű pozitív társadalmi hatású márkák létrehozására. Olinsnak nehéz feladata volt, hogy a csoport különböző vállalkozásait egyetlen márkába foglalja.
1997-ben, majdnem egy évtized után, a piaci változások meggyőzték arról, hogy ideje fejlődni. Az új márka egy olyan, aktuálisabb grafikai koncepció elérését tűzte ki célul, amely megőrizte pozícióinkat, miközben bemutatta sokszínűségünket.
Az előző logó legelismerhetőbb elemei megmaradtak, bár számos változtatás történt: a hold eltűnt és a horizontvonal rövidült. Minden vonal világosabb és geometrikusabb, mint a korábbi logó. A végtermék ezért fenntartotta a Repsol márka lényegét, de egy simább logóval és egy olyan modernséggel, amely a jövőbe hozza a céget.


Két márka egyesítése azonos vizuális identitással
1999-ben megszereztük az argentin YPF olajipari vállalatot, amely jobban pozícionáltan működött globális vállalatként. 
  
A vizuális identitásunk 2012-ben tovább lépett. Frissítettük márkáinkat, hogy élénk és modern érzést nyújtson. A márka identitásának megerősítése a jövőkép megújítását is szolgálta. A csapatmunka és felelősségvállalás vállalati értékeit közvetíti a holnap energiaellátásához való hozzájárulás érdekében.


Röviden, ma a Repsol büszkélkedhet egy erős, felelős és emberközpontú vizuális identitással. Márkánk a környezethez igazított becsületes kommunikációt közvetíti, és feltárja a jövő iránti szilárd elkötelezettségünket, miközben nem hagyja figyelmen kívűl a gyökereinket.

 

forrás: REPSOL