Hírek

2023.09.23

MOTUL NGEN

 

FENNTARTHATÓ NAGY TELJESÍTMÉNY
"A nagy teljesítmény szilárdan rögzült a MOTUL DNS-ében. Ha kenőanyagaink megbízhatóságáról van szó, még a legkeményebb körülmények között sem kötünk kompromisszumot. Mi a MOTUL-nál így dolgozunk előretekintően és következetesen a holnap mobilitása érdekében új megoldásokon. Az új NGEN sorozattal a MOTUL három új fenntartható és erőforrás-takarékos, nagy teljesítményű motorolajat mutat be hibrid autókhoz és motorokhoz. A motorolajok nagyrészt kiváló minőségű regenerált olajokból állnak (NGEN 5 és NGEN 7 motorkerékpárokhoz), vagy nagy arányban tartalmaznak megújuló erőforrásokból származó nyersanyagokat (NGEN Hybrid hibrid autókhoz), és olyan teljesítményértékeket kínálnak, amelyek lényegesen gyengébb a piacon jelenleg kapható termékeknél."

MOTUL NGEN7
MAXIMÁLIS TELJESÍTMÉNY, ELSŐ OSZTÁLYÚ VÉDELEM
Az innovatív MOTUL ESTER Core® technológia kiváló minőségű szűz, valamint regenerált alapolajokkal kombinálva a legmagasabb teljesítményt és első osztályú védelmet tesz lehetővé. Ezenkívül a nagy teljesítményű olaj jobb reakciót tesz lehetővé az erős motorok számára, magas hőmérséklet-állósággal és erős tengelykapcsoló-fogással kombinálva.
AKÁR 50% REGENERÁLT MOTOROLAJ
Az NGEN 7 az adalékanyag és az ESTER összetétel tekintetében megegyezik a MOTUL 7100-zal, de legfeljebb 50%-ban regenerált motorolajat használ.
Ezenkívül a műanyag palackok 50%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek.
KIVÁLÓ MINŐSÉG SPORT- ÉS KALAND ÚJRA
Az NGEN7 az első választás minden motoros számára, aki rendszeresen igényes és kifejezetten sportos vezetési magatartást tanúsít.
Alkalmas a teljes powersport kínálathoz, azaz quadokhoz, ATV-khez vagy side-by-side járművekhez is, megfelel az aktuális API szabványoknak és JASO MA2 tanúsítvánnyal rendelkezik.

MOTUL NGEN5
SIMA VÁLTÁS, OPTIMALIZÁLT ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS
Az innovatív MOTUL Ester Core® technológia a legmagasabb teljesítményt és első osztályú védelmet tesz lehetővé.
Ezenkívül a készítmény sima sebességváltást és optimalizált üzemanyag-fogyasztást kínál.
AKÁR 75% REGENERÁLT MOTOROLAJ
Az NGEN 5 adalékanyagot és ESTER összetételt használ, mint a hagyományos MOTUL 5100 motorolaj, de legfeljebb 75%-ban regenerált motorolajra támaszkodik.
Ezenkívül a műanyag palackok 50%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek.
KIVÁLÓ MINŐSÉG NAPI HASZNÁLATHOZ ÉS SZABADIDŐ ÚTRA
Az NGEN 5 nagy teljesítményű és megbízható motorolajat kínál a mindennapi használatra és a városi és vidéki környezet kihívásaira egyaránt.
Alkalmas a teljes powersport kínálathoz, azaz quadokhoz, ATV-khez vagy side-by-side járművekhez is, megfelel az aktuális API szabványoknak és JASO MA2 tanúsítvánnyal rendelkezik.


MOTUL NGEN HYBRID
HIBRID TERMÉKFORRADALOM
A MOTUL NGEN HYBRID egy igazi termékforradalom a hibridautó-vezetők számára.
Miután 2016-ban a MOTUL bemutatta a MOTUL HYBRID-et, az első hibrid járművek követelményeire szabott motorolajat, a termék most valódi fenntarthatósági frissítést kap.
FENNTARTHATÓ ÉS CO2-MEGTAKARÍTÓ TECHNOLÓGIA
A MOTUL NGEN HYBRID legfeljebb 25 százalékban megújuló nyersanyagból származó olajat tartalmaz, és támogatja a jobb üzemanyag-hatékonyságot, valamint a jobb reakció- és indítási viselkedést.
Ezenkívül a műanyag palackok 50%-ban újrahasznosított műanyagból készülnek.
MEGBÍZHATÓ KENÉS, MAXIMÁLIS VÉDELEM
A különféle adalékokat tartalmazó speciális formulának és az ESTER Core technológiának köszönhetően a motor jobban védett a lerakódásokkal szemben, és megbízhatóan kenhető még a hibrid járművekre jellemző alacsony motorhőmérsékleten is.
MEGFELEL A LEGÚJABB SZABVÁNYOKNAK
A MOTUL NGEN HYBRID megfelel a legújabb API SP és ILSAG GF-6 szabványoknak, valamint a JASO GLV-1-nek.

 

forrás: https://www.motul.com/se/en/landings/motul-ngen-5-7-hybrid

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (Volt IKESZ autóház, a Magyar Autóklub mellett) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
1
1
4
7
8
5

TOP termékek

Naptár

2023. Október
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 

Központi ügyfélszolgálat: +3630 758 9933 | info@olajshop.hu |H-P: 08:00-17:00

OlajShop Budapest | +3670 452 05 23 | Útvonal Budapesti üzletünkbe | H-Cs: 08:00-17:00; Péntek: 8:00-17:00

OlajShop Debrecen | +3630 708 2572Útvonal Debreceni üzletünkbe | H-P: 08:00-17:00

OlajShop Szeged | +3630 768 3167Útvonal Szegedi üzletünkbe | H-P: 08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

NORMÁL VAGY HOSSZÚ OLAJCSERE PERIÓDUS

Tudtad?

 

Új modellek bemutatkozásakor jellemzően büszkén hangoztatják a gyártók a növelt, 30, sőt, ma már akár 50 ezer kilométeres szerviz- és olajcsere-periódusokat. Jó ez nekünk? Valóban spórolhatunk vele? 


A válasz pedig az, hogy akár lehet jó az autósnak is, de alapvetően ebből is az autógyártók profitálnak a legtöbbet. Az óvatlan autós pedig akár pórul is járhat. Fontos ugyanis tudni azt, hogy a jellemzően nagy betűkkel hirdetett kilométerérték az ideális felhasználás esetére vonatkozik, arra, amikor a motor hosszú távon az olaj számára ideális, csekély terhelést jelentő üzemben dolgozik. Egyenletes fordulatszámon, megállások nélkül. Minél inkább eltérünk ettől, annál inkább nem igaz a hangoztatott mesésen hosszú periódus. Úgy lehet ez valós, ahogyan a gyári üzemanyag-fogyasztási adat. Nem kizárt, hogy lehet produkálni akár egy középkategóriás autóval is 3,9-es fogyasztást, ha a gyártó ezt állítja, de valahogy az életben inkább az 5 liter lesz a reális.

 

Hasonlóan lehet egy olaj élettartama 30 ezer kilométer. Ideális körülmények között elegendő lehet ilyen „sűrűséggel”, illetve „ritkasággal” cserélni a kenőanyagot, ám az élet ennek sokszor ellentmond.


Ma már számos autó használatfüggően írja az olajcsere idejét, s bizony nem kell meglepődni, ha a „változó, akár 30 ezer kilométeres” ciklusból városi üzemben 12-15 ezer kilométeres lesz. Ez teljesen reális, a városi üzem könnyedén ad kétszeres, sőt, többszörös terhelést az olaj számára is, meg persze a kuplungnak, a fékeknek, a váltónak és gyakorlatilag az autó összes alkatrészének, mint az országúti vagy autópályás egyenletes haladás.

Szóval öröm látni a 'ritka' olajcserét, spórolásnak tűnik, de valójában jóval szerényebb költség a gyakoribb olajcsere, mint az idő előtti motorkárosodás miatti motorfelújítás. Idézhetnénk a régi igazságot, a motorolaj a legolcsóbb alkatrész, a legolcsóbb motoralkatrész.

 

Az olajcégek szakértői még kevés évenkénti kilométer megtétele mellett is legalább évenkénti (!) olajcserét javasolnak. Az olaj ugyanis öregszik, tehát nemcsak a megtett kilométerek számára, hanem az olajhasználat időtartamára is figyelni kellene!

 

Az olaj ellensége a hidegindítás, a dugóban araszolás, az intenzívebb, sportosabb használat, de a hőmérséklet-ingadozás, illetve a szélsőséges hőmérséklet sem tesz jót neki. Kemény tél után ezért is lehet ajánlott a csere, de ugyanígy ajánlott akkor is, ha a motor egy kisebb hő sokkot kapott akár egy hűtő- vagy egy termosztát hiba miatt.

 

Egy hűtő tönkremeneteléből adódó túlmelegedés esetén károsodik az alapolaj molekuláris szerkezete és az adalékok is. Ezt pedig végül szeretett autónk motorja sínyli meg. Nem lehet elégszer elmondani, hogy az olajnak a kenőfunkciója mellett más kulcsfontosságú feladatokért is felelnie kell, mint például a motor tisztántartása, de az olajnak bizony van tömítő funkciója, hűtő funkciója, és a motor belső korrózióvédelme is rá hárul.


Új motornál ez persze nem biztos, hogy fel fog tűnni, egy új autó „sokat kibír”. Fiatalon az ember is tud akár bemelegítés nélkül is sprinteket futni, ám ez 40 éves korára szinte biztosan megbosszulja magát ízületi fájdalmak formájában. Ez a hasonlat autóra is vetíthető.

 

Az új autó jellemzően zokszó nélkül kibírja a hidegindítás utáni városi (folyamatos gyorsításról, megállásról szóló, sprintszerű) üzemet, még elhasználódott olajjal is. Az az ember azonban, aki csak kocogni jár és előtte bemelegít, aligha fog tönkrement ízületekkel küzdeni. A kocogás lehet autónk számára a kevés terhelést jelentő 100-130-as autópályázás, időben lecserélt olajjal.

Az azonban jellemzően adott, hogy milyen körülmények között használjuk autónkat. Az emberi szervezethez képest azonban van egy óriási előny a motornál, illetve az olajnál: Míg az ízületeink adottságait nem mi döntjük el, s azokat cserélni sem igen tudjuk, addig a motorolaj minősége és időbeni lecserélése csak rajtunk múlik.

 

Legyünk őszinték: az autógyárak célja az, hogy aki csak teheti, 4-5 évente cserélje autóját, aki pedig tovább használja, költsön rá, és lehetőleg gyári eredeti alkatrészeket vásároljon, mely a motoralkatrész utángyártásában tapasztalható visszaesés következtében akár el sem kerülhető.

 

Ennek egyik eszköze lehet a hosszú olajcsere-periódus, vagyis az, ha az olajcserén akarunk spórolni.
Összességében tehát az olaj – az előírtnál – sűrűbben cserélése, valamint a jó minőségű kenőanyagok használata elemi érdeke azoknak, akiknek új autójuk van, és szeretnék, hogy annak motorja hosszú ideig „fiatal” maradjon, és érdeke azoknak is, akiknek már korosabb autójuk van, hiszen a gondos olajcserét az idősebb motor is meghálálja a motorélettartam növekedése révén.