Hírek

2024.03.13

MOTUL BIKE CARE termékek


A Motul bemutatja vadonatúj Bike Care termékcsaládját, amely kifejezetten a kerékpárokhoz készült, és a versenyzőket környezetbarát, kiváló minőségű termékekkel jutalmazza. A Motul már rendelkezik autók és motorkerékpárok ápolási termékeivel, és ez az új termékcsalád a kerékpározás szerelmeseit szolgálja ki, akik pedálos gépeiket ápoltan szeretnék tartani. A Bike Care termékcsalád rendkívül hatékony kenőanyagokból áll, amelyek kategóriájában a legjobb teljesítményt és védelmet nyújtják, a fenntarthatóság középpontjában. A választék egy olyan időszakban jött létre, amikor a kerékpárpiac virágzik, mivel egyre többen keresik a környezetbarátabb utazási módokat.

Az új Motul Bike Care termékcsalád a kerékpárhasználók négy fontos igényeit elégíti ki: zsírtalanítás, tisztítás, kenés és megelőzés. A termékcsalád minden egyes termékét kifejezetten a Motul két keréken szerzett tapasztalatával és know-how-jával tervezték. Az új termékcsalád bevezetése áttörést jelent a Motul számára, amely először fog fenntartható és nagy teljesítményű ajánlatot terjeszteni világszerte.

A Bike Care termékcsalád összes terméke fenntartható módon, biológiailag lebomló ápoló- és ápolófolyadékok felhasználásával készült, 100%-ban újrahasznosított csomagolásban. A tisztítószereket a legjobb anyagokból fejlesztették ki, hogy kiváló teljesítményt biztosítsanak anélkül, hogy károsak lennének az egészségre vagy a bolygóra. A lánckenőanyagokban egyedi, észtereket tartalmazó formulák találhatók, amelyek minden körülmények között a legnagyobb védelmet nyújtják a lánc számára.


Az alábbi MOTUL kerékpáros termékekkel bővűlt választékunk:

 

Motul Bike Care E.Z. Lube 300ML kerékpár többcélú kenőanyag

MOTUL Bike Care Dry Clean 500ML kerékpár tisztítószer

Motul Bike Care Brake Clean 300ML kerékpár féktisztító

Motul Bike Care Frame Clean 500ML kerékpár váztisztító

Motul Bike Care Chain Clean 500ML kerékpár lánctisztító

Motul Bike Care Tubeless Tyre Sealant 500ML kerékpár defekt megelőző

Motul Bike Care Chain Lube Dry 100ML kerékpár lánckenő száraz körülményekhez

Motul Bike Care Chain Lube Wet 100ML kerékpár lánckenő nedves körülményekhez

 

 

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
6
0
0
2
4
0

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

eni i-Ride motorolaj választék 2017

 

eni-i-ride_motorkerékpárolajok

https://www.eni.com/en_BE/attachments/pdf/Brochure_Motor_EN.pdf


Új motorkerékpár motorolaj sorozat az Eni kínálatában

 

eni_i-ride_motorkerékpárolajok


Itt a tavasz, kezdődik a motoros szezon.
Mielőtt kimennénk az utakra, célszerű néhány dolgot átnézni a gép üzemanyag és kenőanyag ellátó rendszerében.
Mint ahogy azt minden motoros tudja, téli leállás előtt célszerű a 4T motorban lecserélni a motorolajat, az üzemanyagot célszerű leereszteni, vagy kijáratni a tankból.
2 ütemű motor esetén ugyanígy célszerű az üzemanyagot leereszteni, vagy kijáratni.
A tavaszi indulás előtt töltsük fel friss üzemnyaggal a tankot, ellenőrizzük az olajszintet. Kétütemű szintetikus versenymotor olaj használata esetén be kell keverni a benzinbe a motorolajat, mert ezek általában nem oldódnak jól az üzemanyagban. Azokon a 2T gépeken, ahol külön olajtartály van – olajbefecskendezéses kenés – ne felejtsük el a tartályt megfelelő 2T motorolajjal feltölteni. Az önfeledt motorozás közben, tankoláskor minden esetben ellenőrizzzük a kis tartályban az olajszintet, mert ha elfogy innen az olaj, igen komoly meghibásodást okozhat.
Sokszor felteszik a kérdést, hogy személyautóba alkalmas motorolajat használhatunk-e 4T motorkerékpár motorba? A válasz: NEM.
Indoklás: a motorkerékpár motorok kicsit különböznek a személyautó motoroktól, az alábbiak szerint:
 A motorkerékpár motorok fordulatszáma magasabb, mint a személygépjármű benzinmotorok fordulatszáma
 Nagy a fajlagos teljesítmény 150 kW/liter (a motorkerékpár motoroknak nagyobb az „energiasűrűsége”)
 Viszonylag kis olajtöltet 3-3,5 liter a motorkerékpár motorban
 A motorkerékpároknál széleskörüen elterjedt az együttes motor, sebességváltó, olajfürdős kuplung kenés
 Könnyűszerkezetes motorkonstrukció a motorkerékpárokonál (súrlódás szempontjából nem optimális könnyűfém ötvözetek alkalmazása)
Fenti okok miatt motorkerékpár motorba kizárólag erre a célra fejlesztett 4T motorolaj alkalmazható!
És még néhány gondolat, ami miatt oda kell figyelni a motorkerékpár motorok motorolajaira:
 A motorkerékpárokat (Magyarországon) általában csak nyáron használjuk, ezért a motorolaj nagyon alacsony hidegoldali viszkozitása nem fontos,
 A léghűtéses motorok hengerfej hőmérséklete magasabb, mint a folyadékhűtés esetén, ezért ilyen esetekben célszerű az üzemi hőmérsékleten is magasabb viszkozitást adó 20W-50, 10W-50, vagy 15W-50 es olajat alkalmazni.
 Az ún. széles viszkozitás tartományú 5W-60, 10W-60-as olajok viszkozitás index módosító adalék tartalma igen magas. A hosszú szénláncú polimer-molekulákból álló adalék a motor működő részein szétszakad (letörik), ami viszkozitás csökkenéssel jár. Ez azt is jelenti, hogy ezeket az olajokat gyakrabban kell cserélni.

 

eni_i-ride_motorkerékpárolajok


2 ütemű motorolajok teljesítményszint szerinti osztályozása
JASO (Japán autóipari szabványosítási szervezet) teljesítményszintek:
Alacsony hamutartalmú motorolajok,léghűtéses kétütemű motorokhoz:
 JASO FA - könnyű üzemelési körülményekhez
 JASO FB - közepesen nehéz üzemelési körülményekhez
 JASO FC - JASO FB + alacsony füstkibocsátás
 JASO FD - JASO FC + növelt detergens tulajdonság és alacsonyabb hamutartalom
API ( American Petroleum Institute) teljesítményszintek:
Visszavont előírások, de az API TC sok gépgyártó előírásaiban ma is szerepel:
 API TA - mopedek részére
 API TB - scooterek és motorkerékpárok részére
 API TC - (CEC TSC3) Nagyteljesítményű standard motorkerékpárok részére
 API TD – külső csónakmotorok részére ( NMMA TCW 2, TCW 3)
 API TC++ - kb. a JASO FC-nek megfelelő teljesítményszint
ISO teljesítményszintek:
Részben a JASO FC és FD előírásain alapul.
 ISO-L-EGB - Ásványolaj alapú olaj, csökkentett füstképződéssel
(= kb. JASO FB)
 ISO-L-EGC - Szintetikus alapú olaj, csökkentett füstképződéssel
(= kb. JASO FC)
 ISO-L-EGD - ISO-L-EGC + növelt detergens tulajdonság (=kb. JASO FD)


4 ütemű motorolajok teljesítményszint szerinti osztályozása
A JASO T 903:2006 szabvány az irányadó. A közös motor – sebességváltó - tengelykapcsoló rendszerben az olajok igénybevétele a hagyományostól eltérő, ezért a szabvány az alábbi követelményeket támasztja az olajokkal szemben:
 Meghatározott súrlódási tulajdonságok az olajfürdős tengelykapcsoló és sebességváltó igényei szerint
 Statikus súrlódási index (SFI) (a kuplung lamelláinak megcsúszására jellemző)
 Dinamikus súrlódási index (DFI) (a kuplung fogása szempontjából fontos jellemző)
 Stop time (STI) (ún. szinkron összefékezési idő)
A szabvány megköveteli, hogy a motorolajok bizonyos API (SG-SN), vagy ACEA (A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5, C2,C3) - C1 nem alkalmazható – minimális előminősítéssel rendelkezzenek és a fenti súrlódási karakterisztikák szerint az alábbi négy osztályba sorolhatók:
 JASO MA
 JASO MA 1
 JASO MA 2
 JASO MB
A teljesítményszintek egymás utáni fokozatai egyre jobb minősítést jelentenek, amik elsősorban a súrlódási vizsgálatok eredményei alapján lettek megállapítva és a fent felsorolt paraméterek (DFI,SFI,STI) az egymást követő fokozatokban egyre kisebb értékűek.


Változások az Eni motorkerékpár motorolaj kínálatában
Az eni i-Ride sorozat megjelenése óta megváltoztak a piaci igények, amik a termékválaszték racionalizálását követelték meg:
A régi választék megszűnt. Az új választékban nem minden megszűnt termék helyett találunk új terméket.
A táblázatban összefoglaltuk a változást. Mindkét oldalon csak felsorolás van, az egy sorban levő termékek csak akkor jelentik a megfelelőséget, ha a régi választékban nincs (megszűnt) megjelölés.
Az átmeneti időszakban a raktárkészlet erejéig még néhány régi termék is elérhető. Rendelésük esetén előzetesen érdeklődjenek, hogy van-e raktáron azokból.
A termékek teljesítmény szintje – kevés kivétellel- a jelenleg ismert maximális teljesítményszint, ezért a megfelelő viszkozitást a motorkerékpár gépkönyvi előírásai szerint kell kiválasztani


a Scooter sorozat csak átalakul
eni i-Ride Scooter 15W-50, helyett eni i-Ride Scooter 15W-50 (API SJ, MA, MA 2)
eni i-Ride Scooter 10W-40, helyett eni i-Ride Scooter 10W-40 (API SJ, MA MA 2)
eni i-Ride Scooter 2T TOP (megszűnt)
eni i-Ride Scooter 2T, helyett eni i-Ride Scooter 2T (FC)
eni i-Ride Scooter 10W-30 (API SJ, MA, MA 2 (új termék)
eni_i-ride_scooter

 


Moto sorozat helyett Moto Street&Touring sorozat
eni i-Ride 10W-30 (megszűnt)
eni i-Ride 10W-50 (megszűnt)
eni i-Ride Moto GP 10W-60 (megszűnt)
eni i-Ride Moto 2 5W-40 (megszűnt)
eni i-Ride Moto 2T (megszűnt)

eni i-Ride 10W-40 helyett, eni i-Ride moto Street&Touring 10W-40 (API SL, MA, MA 2) az eni i-Ride 10W-40 PG helyett is alkalmazható
eni i-Ride moto Street&Touring 15W-50 (API SL, MA, MA 2) (új termék)
eni i-Ride moto Street&Touring 10W-30 (API SL, MA, MA 2) (új termék)
eni i-Ride 20W-50 helyett, eni i-Ride Special Multipurpose 20W-50 (API SJ, MA, MA 2) (új termék).

 


Piaggio sorozat helyett Racing sorozat
eni i-Ride 10W 60 (megszűnt)
eni i-Ride 5W-40 (megszűnt)
eni i-Ride 10W-40 (megszűnt)
eni i-Ride 2T (megszűnt)
eni i-Ride Aprilia Racing 10W-60 helyett, eni i-Ride Racing 10W-60 (API SL, MA, MA 2) az összes eddigi 10W-60-as olaj helyett alkalmazható
eni i-Ride Aprilia Racing 5W-40 helyett, eni i-Ride Racing 5W-40 (API SL, MA, MA 2) az eni i- Ride Moto 2 5W-40 helyett is alkalmazható
eni i-Ride Racing offroad 10W-50 (API SL, MA, MA 2) új termék, az eni i-Ride 10W-50 helyett
eni i-Ride Racing 2T (FC/FD) (új termék)

eni_i-ride_racing

 

 


Felhívnánk a figyelmet az eni i-Ride Racing 2T olajunkra, ami teljesen szintetikus és ricinusolaj tartalmú 2T versenymotor olaj, kifejezetten a nagyon nagy igénybevételt jelentő sportos felhasználásokhoz. Célszerű előre belekeverni az üzemanyagba!

 

 

 

ENI I-RIDE motorkerékpárolajok az olajshop kínálatában:

https://olajshop.hu/shop_search.php?search=ENI+I-RIDE+