Hírek

2021.04.04

új öko-barát 4L csomagolás a FUCHS-tól

 


A FUCHS SILKOLENE új, kis csomagolású Lube Cube-ot ("kenőkocka") vezetett be a kenőanyagok piacán.

fuchs silkolne 100% recyclable packaning


A négy literes „bag in box” koncepció intelligens alternatívát kínál a motorkerékpár rajongóinak a merev műanyag palackokhoz képest, és rendkívül környezetbarát, valamint sokkal könnyebben tárolható és használható.

A FUCHS a biológiailag lebomló és fenntartható kenőanyagokkal rendelkező környezeti megoldások úttörője. Most a motorosok megrendelhetik kedvenc FUCHS SILKOLENE termékeiket a kisebb, robusztus kartondobozokbaN.

A kenőkockák 100% -ban újrahasznosítható hullámkarton külső és 98% -ban újrahasznosítható belső részekből állnak, vagyis lényegesen alacsonyabb szén-dioxid-"nyomuk" van, mint más csomagolásoknak.

Miután a dobozok kiürültek, egyszerűen le lehet simítani és a szokásos háztartási újrahasznosítás során megsemmisíteni lehet ezeket.

A doboz tetején egy kis lyuk keletkezik, amelyből kifolyó jelenik meg. Ezután a doboz könnyen megdönthető, és a kenőanyagot ki lehet önteni.

fuchs silkolene 100% újrahasznosított csomagolásban

A Lube Cube megbízható és ellenőrzött anti-glug öntést kínál, így tökéletesen feltölthető az olajcsere során.

Összeomló belső zsákjuk van, amely biztosítja a termék maximális leeresztését levegő behatolása nélkül, ami minimális pazarlást és kiömlést eredményez.

Mivel a kenőkockák téglalap alakúak, könnyen elhelyezhetők garázsban vagy műhelyben, csökkentve ezzel a szükséges tárhelyet.

Joost Van Genderen, a Silkolene vezetője elmondta: „Örömünkre szolgál, hogy ezt a kisebb Lube kockát piacra dobtuk, a legnépszerűbb FUCHS SILKOLENE termékekkel töltve.

„Tudatában vagyunk annak, hogy ügyfeleink csökkenteni akarják szén-dioxid-kibocsátásukat a mai fenntartható világban. A Lube Cube ennek egyik módja a motorosoknak.

„Ráadásul az új, négy literes kenőkockákat könnyebb használni, mint a hagyományos műanyag palackokat, és könnyebben tárolhatók is.


forrás: https://www.silkolene.com/news/#!new-eco-friendly-4L-lube-cube

 

A termékek bevezetése hamarosan megkezdődik.

Fuchs SILKOLENE PRO4 10W-50 XP 4L

 

 

 

 

olajshop.hu / silkolene 

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat:

info@olajshop.hu +36 30 758 9933,

Csomagfeladással, kiszállítással kapcsolatban:

csomag@olajshop.hu +36 30 839 9121 

Alkatrész értékesítéssle kapcsolatban:

alkatresz@olajshop.hu, +36 70 452 0523

Cím: 

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A

OlajShop Budapest: 1154 Budapest, Szentmihályi út 114.

OlajShop Vác: 2600 Vác, Szilassy út 1/A (Vörösház)

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely)

 

Kövess minket a Facebookon is

Kiszállítási és személyes átvételi lehetőségek

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Látogató számláló

2
7
5
4
7
0
0

Opel és GM specifikus motorolajok és egyéb kenőanyagok

GM / Opel motorolaj szabványok és gyártói jóváhagyások

 
  • GM-LL A-025 - régebbi, 2009 előtt gyártott Opel és GM benzinmotorok jóváhagyása
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt benzinmotorok esetében is.
A benzinüzemű motorokban használható GM LL A-025 jóváhagyásnak SAE 0W-30-as 0W-40-es 5W-30-as és 5W-40-es.
 
  • GM-LL B-025 - régebbi, 2009 előtt gyártott Opel és GM dízel motororok jóváhagyása
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt részecskeszűrő nélküli dieselmotorok esetében is.
A díezel motorokban használható jóváhagyásnak SAE 0W-30-as és 0W-40-es, és ezen túl a SAE 5W-40-es olajok felelhetnek meg.
  • DEXOS I - a modern,  benzines GM és Opel motorok jóváhagyása, főként Ázsai és Amerikai modellek esetében.
A GM Dexos 1 elsődlegesem a GM-LL-A-025, a GM6094M és a GM4718M előírásainak helyébe lép. Főként az Észak-Amerikai piacon használatos minősítés, az ott futó benzin-, gáz- és etanol-üzemű motorokhoz. De manapság már egyes Európai modellek esetében is eőrordul ennek a jóváhagyásnak az előírása (de csak ritka esetekben).
 
  • DEXOS 2 - A modern, 2010 után gyártott GM és Opel dízel motorok jóváhagyása
Alapvetően a GM-LL A-025 és GM-LL B-025 jóváhagyások leváltására került bevezetésre. A 2009-től bevezetett szabvány benzines és a részecskeszűrővel vagy anélkül szerelt dieselmotorokhoz esetében is használható. Ez a szabvány a régebbi szabványok helyett is alkalmazható.
Jellemző viszkozitási osztálya: 5W-30, 5W-40, 0W-30 és 0W-40.
A Dexos 2 visszafelé kompatibilis a korábbi GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025 előírásokkal és tökéletesen helyettesíti őket.
  • Dexos 1 GEN 2 - a modern, 2017-től gyártott benzin motorokban használatos motorolaj.

2017 bemutatta a dexos1TM utódját. Javított védelmet nyújt az LSPI (alacsony sebességű előgyújtás) ellen, és kizárólag benzinmotorokban használják.

Jellemző viszkozitási osztály: 5W-30

Az alább felsorolt motorokhoz már nem használható: LSQ, LWT, LE1, LE2 (MJ 2018 and afterwards), LFV (MJ 2018 and afterwards), LVL (only Euro 6d), LXO, LVM, LWQ, LWV, L3T, LXD

A DEXOS 1 GEN2 motorolaj szabványról bővebben IDE KATTINTVA olvashat.

 

 

  • OPEL OV 040 1547 - a modern, főként 2017 utáni turbóval szerelt benzin és dízel motorokba való motorolaj

Egy teljesen újj motorolaj specifikáció csökkentett HTHS viszkozitással, kifejezetten a modern benzin- és dízelmotorokhoz lett kifejlesztve. 

 

A következő motorok esetében kötelezően már csak ez a specifikáció használható: LSQ, LWT, LE1, LE2 (MJ 2018 and afterwards), LFV (MJ 2018 and afterwards), LVL (only Euro 6d), LXO, LVM, LWQ, LWV, L3T, LXD

Jellemző viszkozitás: 0W-20

 

 

  • PSA B71 2312 - a  2018 utáni, Peugeot dízel motorokkal szerelt Opel járművekbe való motorolaj

2017-ben a PSA (Peugeot) csoport felvásárolta a GM-től az Opel és Vauxhall márkákat. Ettől kezdve egyre több Opel és Vaushall autóba kerülnek PSA, azaz Peugeot motorok. Emiatt egyre több Opel jármű esetében jelenik meg a PSA motorolaj specifikációval rendelkező motorolajok használata.

A PSA B71 2312 specifikáció kifejezetten az új PSA Euro 6 DV és DW dízelmotorokhoz, valamint az Euro 6 benzinmotorokhoz lett fejlesztve. Ez a motor van használatban például az új CORSA F modellekben.

Jellemző viszkozitás: 0W-30

GM és Opel automata váltó folyadékok szabványai:
Dexron A típus,  Suffix A

Az 1957-ben bevezetett specifikáció. Megköveteli, hogy az olaj megfeleljen bizonyos kinematikus viszkozitási határértékeknek.

 

 

Dexron IID

A General Motors Dexron®-IID specifikációt 1975-ben bocsátották i. Az ATF hűtőkör korróziós követelményei nem szerepelnek a Dexron®-II-ben.

Dexron IIE

Az 1991-ben kiadott General Motors Dexron®-IIE jóváhagyás esetében jobb alacsony hőmérsékleti teljesítményt írt elő a Dexron®-IID-hez képest, 20 000 cP mínusz 40 ° C-on.

Dexron IIIF

A GM 1994-ben bevezetett automata sebességváltó olaj specifikáció. Dexron IID és IIE utódja.

Dexron IIIG

A Dexron III (F) automata sebességváltó folyadék. Ennek ugyanolyan alacsony hőmérsékleti jellemzői vannak, mint a Dexron IIE-nek, de az antioxidáns és a surlódáscsökkentő adalékokat módosították a IIE-hez képest. 1997-ben került bevezetésre.

Dexron IIIH

A Dexron III jóváhagyát 2003 júniusában vezették be a Dexron III G folyadék leváltására. MAgasabb Oxidáció stabiltással rendelkező alapolajból kerül előállításraik (Group 3). Az előírásoknak megfelelő olajok hosszabb karbantartási periódus elérhetőségét teszi lehetővé és jobb súrlódási tulajdonságokkal rendelkezik.  Jobb a habképződés szabályozása és hosszabb a folyadék élettartama.

Dexron VI

A Dexron IIIH helyére 2005-ben bevezetettjóváhagyás. Ez a jóváhagyás jobb viszkozitás staabilitást, oxidatív stabilitást és habzásgátló tulajdonságokat ír elő. A specifikációnak megfelelő automata váltó folyadékok hoszabb csereperiódus elérhetőségét teszik elérhetővé úgy, hogy mellette csökkentik a felületi surlódásból eredő energia elhasználódást.