Hírek

2021.04.28

Tisztelt Vásárlóink!

 

A beszállítónk tájékoztatása alapján közüljük, hogy "néhány termékcsoport esetében megváltoztak vagy meg fognak változni a felhasznált alapanyagok. Az újonnan alkalmazott, korszerű alapanyagok természetes tulajdonságai miatt, az adott termékcsoportok színében is változás várható, ami egyes kenőanyagok esetében akár 1-2 osztállyal világosabb színt is jelenthet a régihez képest, az ASTM színskála szerint.


A kenőanyagok színében bekövetkező változások semmilyen formában nem befolyásolják a termék minőségét, teljesítményszintjét és felhasználhatóságát.


Mivel a termékváltás, a gyártás és a raktárkészlet függvényében, folyamatosan történik, így a régi és az új alapanyagokból készült termékek kiszerelései keveredhetnek egymással, vagyis az elkövetkezendő időszakban elképzelhető, hogy egy adott termék többféle színben is előfordul majd, akár egy szállítmányon belül is. Ez a felhasználás szempontjából Önöknek semmilyen kockázatot vagy gondot nem okoz majd, mivel a két termék egymással korlátozás nélkül, bármely koncentrációban, problémamentesen keverhető, ezáltal nincs szükség a teljes töltetek cseréjére. Az új termék nyugodtan rátölthető akár a régi olajtöltetre is.


Az érintett termékek az alábbiak:
- Mobil Vacuoline™ 100 sorozat,
- Mobil Vacuoline ™ 500 sorozat (az 525 kivételével)
- Nuto™ H sorozat
- Univis™ N sorozat
- Mobiltherm 605
- Mobil Almo 525
- Mobil DTE™ PM
- Mobil DTE™ PM Excel
- Mobil Hydraulic AW sorozat
- Mobilmet 423
- Mobilmet 424


Ha tehát a fent említett termékeknél tapasztalnak színváltozást, az semmiféle minőségi vagy alkalmazhatósági problémát nem jelent. A megújított termékek köre a jövőben még további kenőanyagokkal bővülhet, ezekről a későbbiekben adunk majd tájékoztatást."

 

 

 

olajshop.hu / mobil színváltozás

 

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat:

info@olajshop.hu +36 30 758 9933,

Csomagfeladással, kiszállítással kapcsolatban:

csomag@olajshop.hu +36 30 839 9121 

Alkatrész értékesítéssle kapcsolatban:

alkatresz@olajshop.hu, +36 70 452 0523

Cím: 

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A

Üzleteink Elérhetősége

OlajShop Budapest: 1154 Budapest, Szentmihályi út 114., 06704520523

OlajShop Vác: 2600 Vác, Szilassy út 1/A (Vörösház), 06307589933

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) 06307082572

 

Kövess minket a Facebookon is

Kiszállítási és személyes átvételi lehetőségek

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Látogató számláló

2
8
2
9
4
6
1

MIT TEGYÜNK, HA NEM TEKER AZ AKKSI A NAGY HIDEGBEN?

10
Febr

Régen volt olyan hideg, mint mostanság, így sok akkumulátor e napokban mond csütörtököt. Jöhet a bikázás, de létezik néhány egyéb trükk is az akkumulátor életre keltésére.

Két dolog, a használat, azaz a töltési, kisütési ciklusok száma, illetve a hőmérséklet befolyásolja leginkább az akkumulátorok teljesítőképességét. Már -10 Celsius fokon is csupán 70 százalékát adja le névleges kapacitásának az akku, -20-on pedig a kapacitás 60 százalékának leadására képes csak. Tökéletes akkumulátorral még így is elegendő lehet az indítóáram, ám amennyiben koros vagy nem teljesen feltöltött telepről van szó, már jön az indítási probléma, mely a mostanság beköszöntött, hajnalonta akár -10, -15 fokos hidegben könnyedén jelentkezhet úgy, hogy már annyi energia sincs, hogy a főtengelyt akár egyszer is megforgassa az indítómotor.

 

Mit tehet ilyenkor a pórul járt autós? Akár saját magán is segíthet, bár a gyors indulásról rendszerint le kell mondania. Első lépés az érintkezők, azaz a saruk megtisztítása, előfordulhat, hogy csak a csatlakozásokon nem tud kellő mennyiségű áram keresztülfutni. További trükk az akkumulátor kiszerelése és fűtött szobába vitele, a gyorsabb melegedés érdekében esetleg meleg vízbe tevése (természetesen úgy, hogy csak a teljesen zárt műanyag ház érjen a vízbe, a teteje ne). Könnyedén előfordulhat, hogy magasabb hőmérsékletről startolva már elegendő energiája lesz az akkunak az indításhoz. Még mielőtt valaki kiszerelné autója akkuját, gondolja végig, hogy megvan-e a rádió kódja, tisztában van-e azzal, hogy miként fog reagálni az indításgátló, visszaszerelésnél pedig ügyeljen arra, hogy a saruk felrakása előtt nehogy az utastérben legyen a kulcs, a reteszelő központi zár ugyanis tud meglepetéseket okozni!

 

Előbbi megoldásnál mindenképp gyorsabb a bikázás, azaz az indítókábel használata. Önkéntes segítőn kívül ehhez egy megfelelő minőségű, a több száz amperes indítási áramot bíró bikakábel szükséges, valamint az sem mellékes, hogy az indítás csakis megfelelő kapacitású akkumulátorról fog menni − lehet egy kicsiny benzinesben tökéletes akkumulátor, azzal nem fogunk tudni elindítani egy méretesebb, akár csak 2,0 literes dízelt. Amennyiben minden körülmény adott, járó motorú autóval érdemes végrehajtani az indítást, a kábeles összeköttetést a pozitív pólusokkal, az indító autótól kell kezdeni. A negatív sarura csak az indítónál kell csatlakozni, az indítandónál pedig egy testpontot, például a motortartót vagy bármilyen egyéb vezetőt kell választani, és oda kell illeszteni a fekete színű kábelt (valójában persze mindegy, melyik színt hová tesszük, a lényeg, hogy a pozitívat és a negatívat ne keverjük, de érdemes követni az akkupólusokon is látható színeket, úgy kisebb eséllyel lesz galiba). A feszültségingadozás elkerülésére egy közepes méretű fogyasztót érdemes bekapcsolni az indító autónál, s mehet is az indítás. Ha sikerrel jártunk, a kábelek lebontását a felrakáséval fordított sorrendben kell végrehajtani.

 

Fontos, hogy a sikeres indítás még félsikert sem jelent, az akkumulátort orvosolni kell, mindenképp fel kell tölteni, ami menetben több száz kilométer alatt lehetséges, így töltőre lesz szükség. Aki nem akar óra- és rádióállítással, illetve programozással vesződni, annak fontos infó, hogy az akku akár kiszerelés nélkül is töltőre csatlakoztatható, ám fontos, hogy abban legyen túltöltés elleni védelem. A töltés egyébként megelőzésként is ajánlott, rövid utakon, sok fogyasztóval (világítással, ülésfűtéssel, telefontöltéssel, rádióval) autózva könnyedén előfordulhat, hogy nem tud teletöltődni az akkumulátor, aminek aztán a cikk elején vázolt probléma, az indulás meghiúsulása lehet a következménye.

 

Amennyiben az Ön akkumulátora már menthetetlen és cserére szorul, úgy webshopunkban a Banner márkájú Osztrák akkumulátorok közül válogathat IDE KATTINTVA.

 

Forrás: Autónavigátor