Hírek

2021.02.19

Castrol Transmax sorozat

 

Hamarosan megújulnak a Castrol hajtóműolajok.

 

Jelenlegi termék Új termék
Castrol ATF Multivehicle Castrol Transmax ATF DEX/Merc Multivehicle
Castrol Transmax Dexron VI MERCON LV Castrol Transmax ATF DEXRON-VI MERCON
Castrol ATF Dex II Multivehicle Castrol Transmax ATF DX III Multivehicle
Castrol Trasnsmax Dex III Multivehicle Castrol Transmax ATF DX III Multivehicle
Castrol Transmax Z Castrol Transmax ATF Z
Castrol Transmax CVT Castrol Transmax CVT
Castrol Universal 75W-90 Castrol Transmax Universal 75W-90
Castrol Transmax DUAL Castrol Transmax DUAL
Castrol Syntrans AT 75W-90 Castrol Transmax Manual AT 75W-90
Castrol Manual EP 80W Castrol Transmax Manual EP 80W
Castrol Manual EP 80W-90 Castrol Transmax Manual EP 80W-90
Castrol Syntrans FE 75W Castrol Transmax Manual FE 75W
Castrol Syntrans Multivehicle 75W-90 Castrol Transmax Manual Multivehicle 75W-90
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 Castrol Transmax Manual Transaxle 75W-90
Castrol Syntrans V FE 75W-80 Castrol Transmax Manual V 75W-80
Castrol Syntrans Z 75W-80 Castrol Transmax Manual Z Longlife 75W-80
Castrol Syntrans Z Longlife 75W-80 Castrol Transmax Manual Z Longlife 75W-80
Castrol Syntrans 75W-85 Castrol Transmax Manual LongLife 75W-85 
Castrol Axle EPX 80W-90 Castrol Transmax Manual Axle EPX 80W-90
Castrol Axle EPX 85W-140 Castrol Transmax Manual Axle EPX 85W-140
Castrol Axle EPX 90 Castrol Transmax Manual Axle EPX 85W-90
Castrol Axle Long Drain 80W-90 Castrol Transmax Axle Long Drain 80W-90
Castrol Syntrax LongLife 75W-140 Castrol Transmax Axle LongLife 75W-140
Castrol Syntrax LongLife 75W-90 Castrol Transmax Axle LongLife 75W-90
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 Castrol Transmax Limited Slip LL 75W-140
Castrol Axle Z Limited Slip 90 Castrol Transmax Limited Slip Z 85W-90
Castrol Transmax Offroad 10 Castrol Transmax Offroad 10
Castrol Transmax Offroad 30 Castrol Transmax Offroad 30
Castrol Transmax Offroad 50 Castrol Transmax Offroad 50
Castrol Syntrax Universal Plus 75W-90 Castrol Transmax Universal LongLife 75W-90
Castrol Syntrax Universal 80W-90 Castrol Transmax Universal LongLife 80W-90

 

 

 

 

 

olajshop.hu/castrol transmax sorozat

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat:

info@olajshop.hu +36 30 758 9933,

Csomagfeladással, kiszállítással kapcsolatban:

csomag@olajshop.hu +36 30 839 9121 

Alkatrész értékesítéssle kapcsolatban:

alkatresz@olajshop.hu, +36 70 452 0523

Cím: 

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A

OlajShop Budapest: 1154 Budapest, Szentmihályi út 114.

OlajShop Vác: 2600 Vác, Szilassy út 1/A (Vörösház)

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely)

 

Kövess minket a Facebookon is

Kiszállítási és személyes átvételi lehetőségek

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Látogató számláló

2
6
2
1
6
0
7

MIT TEGYÜNK, HA NEM TEKER AZ AKKSI A NAGY HIDEGBEN?

10
Febr

Régen volt olyan hideg, mint mostanság, így sok akkumulátor e napokban mond csütörtököt. Jöhet a bikázás, de létezik néhány egyéb trükk is az akkumulátor életre keltésére.

Két dolog, a használat, azaz a töltési, kisütési ciklusok száma, illetve a hőmérséklet befolyásolja leginkább az akkumulátorok teljesítőképességét. Már -10 Celsius fokon is csupán 70 százalékát adja le névleges kapacitásának az akku, -20-on pedig a kapacitás 60 százalékának leadására képes csak. Tökéletes akkumulátorral még így is elegendő lehet az indítóáram, ám amennyiben koros vagy nem teljesen feltöltött telepről van szó, már jön az indítási probléma, mely a mostanság beköszöntött, hajnalonta akár -10, -15 fokos hidegben könnyedén jelentkezhet úgy, hogy már annyi energia sincs, hogy a főtengelyt akár egyszer is megforgassa az indítómotor.

 

Mit tehet ilyenkor a pórul járt autós? Akár saját magán is segíthet, bár a gyors indulásról rendszerint le kell mondania. Első lépés az érintkezők, azaz a saruk megtisztítása, előfordulhat, hogy csak a csatlakozásokon nem tud kellő mennyiségű áram keresztülfutni. További trükk az akkumulátor kiszerelése és fűtött szobába vitele, a gyorsabb melegedés érdekében esetleg meleg vízbe tevése (természetesen úgy, hogy csak a teljesen zárt műanyag ház érjen a vízbe, a teteje ne). Könnyedén előfordulhat, hogy magasabb hőmérsékletről startolva már elegendő energiája lesz az akkunak az indításhoz. Még mielőtt valaki kiszerelné autója akkuját, gondolja végig, hogy megvan-e a rádió kódja, tisztában van-e azzal, hogy miként fog reagálni az indításgátló, visszaszerelésnél pedig ügyeljen arra, hogy a saruk felrakása előtt nehogy az utastérben legyen a kulcs, a reteszelő központi zár ugyanis tud meglepetéseket okozni!

 

Előbbi megoldásnál mindenképp gyorsabb a bikázás, azaz az indítókábel használata. Önkéntes segítőn kívül ehhez egy megfelelő minőségű, a több száz amperes indítási áramot bíró bikakábel szükséges, valamint az sem mellékes, hogy az indítás csakis megfelelő kapacitású akkumulátorról fog menni − lehet egy kicsiny benzinesben tökéletes akkumulátor, azzal nem fogunk tudni elindítani egy méretesebb, akár csak 2,0 literes dízelt. Amennyiben minden körülmény adott, járó motorú autóval érdemes végrehajtani az indítást, a kábeles összeköttetést a pozitív pólusokkal, az indító autótól kell kezdeni. A negatív sarura csak az indítónál kell csatlakozni, az indítandónál pedig egy testpontot, például a motortartót vagy bármilyen egyéb vezetőt kell választani, és oda kell illeszteni a fekete színű kábelt (valójában persze mindegy, melyik színt hová tesszük, a lényeg, hogy a pozitívat és a negatívat ne keverjük, de érdemes követni az akkupólusokon is látható színeket, úgy kisebb eséllyel lesz galiba). A feszültségingadozás elkerülésére egy közepes méretű fogyasztót érdemes bekapcsolni az indító autónál, s mehet is az indítás. Ha sikerrel jártunk, a kábelek lebontását a felrakáséval fordított sorrendben kell végrehajtani.

 

Fontos, hogy a sikeres indítás még félsikert sem jelent, az akkumulátort orvosolni kell, mindenképp fel kell tölteni, ami menetben több száz kilométer alatt lehetséges, így töltőre lesz szükség. Aki nem akar óra- és rádióállítással, illetve programozással vesződni, annak fontos infó, hogy az akku akár kiszerelés nélkül is töltőre csatlakoztatható, ám fontos, hogy abban legyen túltöltés elleni védelem. A töltés egyébként megelőzésként is ajánlott, rövid utakon, sok fogyasztóval (világítással, ülésfűtéssel, telefontöltéssel, rádióval) autózva könnyedén előfordulhat, hogy nem tud teletöltődni az akkumulátor, aminek aztán a cikk elején vázolt probléma, az indulás meghiúsulása lehet a következménye.

 

Amennyiben az Ön akkumulátora már menthetetlen és cserére szorul, úgy webshopunkban a Banner márkájú Osztrák akkumulátorok közül válogathat IDE KATTINTVA.

 

Forrás: Autónavigátor