Hírek

2024.09.10

DAIMLER DTFR specifikációk

 

A Daimler Truck saját követelményrendszert ad ki a teherautóiban használt szerviztöltő motorolajokra. Ezeket egyetlen dokumentumba állítják össze, amelyet időszakonként frissítenek, akár a tesztelési követelmények megváltozásakor, akár új specifikációk hozzáadásával.

Minden egyedi specifikáció a DTFR lapszámáról ismert. A DTFR lapszámok mindegyike 15-tel kezdődik a „motorolaj” jelölésére, amelyet egy B követ a „nincs DPF” vagy egy C a DPF motor jelölésére, majd egy háromjegyű utótaggal végződik a specifikáció megkülönböztetése érdekében. .    

A specifikációk részletezik a megengedett viszkozitási fokozatokat, az ACEA vagy API szintű teljesítményt, amelyet szintén teljesíteni kell, valamint további fizikai, kémiai és motorvizsgálatokat, amelyeket el kell végezni. Ez magában foglalja a Daimler Truck által kifejlesztett motorteszteket is.

A Daimler Truck specifikációinak megfelelő jóváhagyási kérelmeket a Daimler Truck online folyadékfelszabadító rendszerén (FRS) keresztül nyújtják be. A Daimler Truck közzéteszi a jóváhagyott kenőanyagok listáját a Mercedes-Benz Trucks honlapján.

DTFR 15B110 (korábban MB228.3)
A DTFR 15B110 (korábban MB228.3) egy olyan kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol nincs felszerelve fejlett utókezelő rendszer, például dízel részecskeszűrők (DPF). Ezek a járművek jellemzően megfelelnek az Euro IV-es kibocsátási szabványnak és korábbinak.

A DTFR 15B110 kenőanyagok jellemzően SAE 15W-40, 10W-40, 10W-30 és 20W-50 viszkozitási osztályok, az API I. vagy II. csoportba tartozó alapolajokon alapulnak, szükség esetén alacsony szintű API III.

DTFR 15C100 (korábban MB228.31)
A DTFR 15C100 (korábban MB 228.31) egy alacsonyabb SAPS1 kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol a szabványos olajleeresztő is megfelelő fejlett utókezelő rendszerek, például dízel részecskeszűrők (DPF) használata mellett.

A DTFR 15C100 kenőanyagok jellemzően SAE 15W-40, 10W-40 vagy 10W-30 viszkozitási osztályok, elsősorban az API II. csoporton alapulnak, szükség esetén alacsony szintű API III csoport alapolajjal.

DTFR 15B120 (korábban MB 228.5)
A DTFR 15B120 (korábban MB 228.5) egy csúcskategóriás, magas TBN kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszerek, például dízel részecskeszűrők (DPF) nincsenek felszerelve.

A DTFR 15B120 kenőanyagok jellemzően SAE 10W-40 viszkozitási osztályok, amelyek API III + II csoport alapolajokon alapulnak.

DTFR 15C110 (korábban MB228.51)
A DTFR 15C110 (korábban MB 228.51) egy felső szintű, alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet olyan közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. Mivel ez a specifikáció magas követelményeket támaszt a tisztasággal és a kopásvédelemmel szemben, az utókezelő rendszerek élettartamának meghosszabbítása mellett széles körben ajánlott a Daimler Euro VI járművekben.

A DTFR 15C110 kenőanyagok jellemzően SAE 10W-40, 5W-30 vagy 10W-30 viszkozitási osztályok, amelyek az API III. csoport, III + II. vagy III. csoport + IV. csoport alapolajain alapulnak

DTFR 15C120 (korábban MB228.52)
A DTFR 15C120 (korábban MB 228.52) egy Top Tier alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet bizonyos Euro VI / US Tier 4 motorokhoz terveztek, amelyeket buszokban és ipari/terepjáró alkalmazásokban használnak, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. .

A DTFR 15C120 olajok jellemzően SAE 10W-40, 5W-30 vagy 10W-30 viszkozitási fokozatok, amelyek az API III. csoport, III + II. vagy III. + IV. csoport alapolajain alapulnak.

A DTFR 15C120 számos közös jellemzővel rendelkezik a DTFR 15C110-zel . A fő különbség a két specifikáció között az, hogy az MB 228.52 korlátozza a kenőanyagban megengedett kalciumszintet, és a fent említett kiválasztott alkalmazásokban/motorokban való használatra készült.

DTFR 15C130 (korábban MB228.61)
A DTFR 15C130 (korábban MB 228.61) egy Top Tier alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. A HTHS viszkozitása 2,9-3,2 cP, ezeket a kenőanyagokat úgy tervezték, hogy fokozott üzemanyag-takarékosságot biztosítsanak a legújabb Daimler OM471A Euro VI motorok számára.

A DTFR 15C130 kenőanyagok jellemzően SAE 5W-30 (2,9-3,2 cP) viszkozitási osztályúak, az API III csoport alapolaján alapulnak.

DTFR 15C140 (korábban MB 228.71)
A DTFR 15C140 (MB 228.71) egy felső szintű, alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. A HTHS viszkozitása 2,6-<2,9 cP, ezeket a kenőanyagokat úgy tervezték, hogy fokozott üzemanyag-takarékosságot biztosítsanak a legújabb Daimler OM471 Euro VI motorok számára.

A DTFR 15C140 (MB 228.71) kenőanyagok SAE xW-20 (2,6-<2,9 cP) viszkozitási osztályúak, jellemzően API III. csoportú alapolajon alapulnak.

 

forrás: https://360.lubrizol.com/Specifications/Daimler-Truck

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

6
2
6
0
7
4
9

TOP termékek

Naptár

2024. Október
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu | H-P 08:00 - 17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: info@olajshop.hu

MAHLE röviden

MAHLE

 

A MAHLE vezető autóipari fejlesztő partner és szállító az autóipar számára, úttörője és technológiai hajtóereje a jövő mobilitásának.
A MAHLE csoport elkötelezett amellett, hogy a szállítást hatékonyabbá, környezetbarátabbá és kényelmesebbé tegye. A MAHLE folyamatosan optimalizálja a belső égésű motort, előmozdítja az alternatív üzemanyagok használatát, és megalapozza az e-mobilitás széles körű elfogadását és világszerte történő bevezetését.

A motorrendszerekből és alkatrészekből, a szűrésből és a hőkezelésből álló széles rendszerkompetencia alapján a csoport termékskálája az erőátviteli és a légkondicionáló technológiával kapcsolatos összes kulcsfontosságú kérdéssel foglalkozik. Az elektromos és elektronikus alkatrészekkel és rendszerekkel kapcsolatos szakértelmének köszönhetően a MAHLE integrált rendszermegoldásokat is kínál az e-mobilitáshoz.

A MAHLE termékeket világszerte legalább minden második járműbe beépítik. A MAHLE alkatrészeket és rendszereket évtizedek óta használják a világ versenypályáin és úton is - helyhez kötött alkalmazásokban, mozgó gépekhez, vasúti szállításhoz, valamint tengeri alkalmazásokhoz.


Sebességváltó olajszűrő
A MAHLE a professzionális sebességváltó olajszolgáltatások teljes skáláját kínálja:
az ATX 180 sebességváltó-öblítő egységgel automatizálhatja a teljes folyamatot. Természetesen átfogó képzést kap a MAHLE előzetesen. Különböző adapterkészletek hozzáférést biztosítanak az összes lehetséges alkalmazáshoz.
És szállítjuk a megfelelő MAHLE sebességváltó olajszűrőket, hogy Ön is meg tudja cserélni a szűrőt. Az egység eltávolítja a sebességváltó kopását és fontos védelmet nyújt a sérülések ellen. Mindez hozzájárul annak biztosításához, hogy ügyfelei hosszú távon elégedettek maradjanak.


Fülkeszűrő
A MAHLE kabinszűrői megbízhatóan biztosítják a vezetőt és az utasokat tiszta levegővel. Csökkentik a port a műszerfalon és a kabinban, és elkerülik az ablakok veszélyes ködképződését. Emellett csökkentik a ventilátor terhelését és védik a HVAC rendszert a szennyeződéstől. A légkondicionáló vagy a fűtési rendszer helyrehozhatatlan károkat okozhat. Ezért mindig be kell tartani a járműgyártók által javasolt csere-időközöket. Hüvelykujjszabály: 15 000 - 20 000 km-enként. Rendszeres értékesítési vezető minden javítóműhelynél.
CareMetix
Aki az autóban tartózkodik, tiszta levegőre van szüksége a biztonságos és koncentrált forgalomban való részvétel biztosításához és a kényelmes érzéshez. A belélegzett levegőt azonban gyakran káros és allergén anyagok és szagok töltik meg, amelyeket a szűrők nem tudnak kiküszöbölni.
Megoldás: A világ első CareMetix® S5 szélessávú technológiájával - 5 réteg ötszörös védelmet nyújt


Üzemanyagszűrő
Az eredeti berendezés minőségű üzemanyagszűrők a MAHLE-tól mindenképpen kifizetődőek: rövid távon méltányos haszonkulccsal, hosszú távon pedig elégedett vevőkkel. Ezek a szűrők személygépkocsikban, buszokban, haszongépjárművekben, vontatóhajókban, kotrógépekben és kerekes rakodókban működnek. Mivel a modern befecskendező motorok rendkívül tiszta és homogén üzemanyagokat igényelnek - a lehető legkisebb pulzációval. De a víz és a kis idegen tárgyak bejutnak az üzemanyagba a gyártás és a szállítás során. Ez okozhatja a motor gyújtáskimaradását és leállását. Mivel rendkívül kritikus, hogy az üzemanyagszűrő tökéletesen működjön, minden jármű- és motorgyártó javasolja az előírt időközönként történő rendszeres cserét.


Légszűrő
Számos nagy gépjármű- és motorgyártó támaszkodik a MAHLE légszűrőkkel kapcsolatos tapasztalataira - jó okból: a motor teljesítményéhez, nyomatékához, alacsony fogyasztáshoz és a minimális kibocsátáshoz jól szűrt levegő szükséges. És cellulóz (papír) szűrőink, műanyag nemszövött anyagok vagy ezek kombinációja szinte mindent becsaphat. A mérgező por, korom és gumiabroncs-részecskék akár 99,98% -át is elfogják. A legfinomabb szűrők szinte minden, 3 μm-nél nagyobb részecskét csapdába ültetnek. Ez azt jelenti, hogy a MAHLE légszűrők megakadályozzák a szelepek, hengerfelületek, dugattyúgyűrűk, csapágyak és más motor alkatrészek idő előtti kopását. De légy óvatos: a szűrők tökéletes működése érdekében azokat a gépjárműgyártó által előírt időközönként kell cserélni.
A szűrők nedvességtől való védelme érdekében a szívónyílást úgy tervezték, hogy a vizet a szűrőelemtől lehető legnagyobb mértékben távol tartsa. Ha a nedvesség egyébként eléri a szűrőt, újabb védőréteget adtunk hozzá. Szűrőpapírjaink speciális szintetikus gyantával vannak impregnálva, amely növeli a szűrőbetét víz és vegyszerekkel szembeni ellenálló képességét. A redők hátoldalán lévő ragasztógyöngyök segítik a szűrőelemek alakjának megőrzését.


Légszárító patron
A pneumatikus rendszereket elsősorban a közepes és nehéz tehergépjárművekben találják meg. Ezeket a pneumatikus rendszereket számos vezérlési és szabályozási folyamathoz használják - és jellemzően a fékrendszerhez is. A MAHLE légszárító patronjai biztosítják, hogy ezek az alkatrészek megbízhatóan és biztonságosan működjenek. Eltávolítják a levegő nedvességét, és így megakadályozzák a korróziót olyan alkatrészekben, mint a vezetékek és a tartályok. A MAHLE és a Knecht légszárító patronok teljesítik, sőt részben meghaladják az összes nagy haszongépjármű-gyártó követelményeit. A pneumatika működésének garantálása érdekében minden haszongépjármű-gyártó előírja, hogy a biztonság szempontjából releváns légszárító patronokat rendszeresen cseréljék


Olajszűrő
A MAHLE már régóta kiváló minőségű olajszűrőket gyárt számos nagy gépjármű- és motorgyártó számára - és természetesen ugyanazok a gépek azonos szűrőket gyártanak az utángyártáshoz. Ennek a magas szintnek egyértelmű előnyei vannak: megbízható működést, jó motorvédelmet és elégedett vásárlókat biztosít. A típusok sokszínűsége azonban folyamatosan növekszik, mivel az új motor-felépítés egyre kevesebb helyet hagy a motortérben. Az alkalmazási területek a személygépkocsik és haszongépjárművek benzin- és dízelmotorjaitól kezdve a motorkerékpárokon és a kis motorokig terjednek. Mivel a csapágyak optimális kenése rendkívül kritikus mindegyik motornál, minden járműgyártó megköveteli az olajszűrők rendszeres cseréjét.








forrás: https://www.mahle.com/en/products-and-services/