Az Eurol idén ünnepli 40 éves fennállását: a márka jelentős szereplővé vált a nemzetközi kenőanyag piacon

Johan Pfeiffer kereken 40 éve alapította az Eurol céget, 1977 február 1-én. Vezetése alatt az Eurol márkanév jelentős nemzetközi kenőanyag márkává vált, 75 országban lévő ügyfélkörével.
Johan Pfeiffer visszaidézi azt a rendkívüli időszakot. Az éveket, amikor saját maga fejlesztette az olajmárkát és készítette a termékeket, garantálva ezzel a minőséget és a szállítási határidők betartását. A termékkínálat kenőanyagok, kemikáliák, tisztító és karbantartó termékek széles szortimentjévé vált.
Ügyfélközpontúság
Egy dolog nem változott az elmúlt 40 év során, ez pedig az ügyfeleink kiszolgálása, mondta Johan Pfeiffer. “Fontos a hozzáadott érték megteremtése az ügyfeleink részére. A piac folyamatosan változik, ezért az ügyfeleinknek azt bizonyítjuk: az Eurol mindenre gondol.”
Fia, Martijn Pfeiffer egyetért ezzel. Két éve vette át édesapjától a napi ügymenetet. Az Eurol változatlanul egy holland családi cég a nemzetközi működés mellett. Martijn Pfeiffer: “Kollégáink keményen dolgoznak nap mint nap annak érdekében, hogy megfeleljünk ügyfeleink elvárásainak. Kreativitás, minőségtudatossá és egészséges ambíció a legfontosabbak a sikerhez.”
Évforduló logó
Az Eurol szeretné az évfordulót láthatóvá tenni mindenki számára. Egyedi évfordulós logó készült, mely az idei év folyamán látható lesz kiállításokon, a honlapon, kampányokban és a médiában. Terveznek az évforduló kapcsán egy kampányt is különböző rendezvényekkel a dolgozók, üzleti partnerek és Eurol rajongók részére.
Jövőkép
Martijn Pfeiffer az Eurol jövőjéről: “Tevékenységünk új fázisának az elején járunk. Növekedni szeretnénk, egyúttal ügylünk a fenntarthatóságra is. 2017-ben megnyitjuk új épületünket Almelo-ban. A közösségi felelősség fontos szerepet játszik, például az építőanyagok kiválasztásával illetve a vízi szállítmányozás használatával.”
Igény a minőségi kenőanyagokra
“Fentiek megmutatkoznak a termékfejlesztésben: olyan kenőanyagokat fejlesztünk, melyek hozzájárulnak az alacsonyabb CO2 emissziós normákhoz, hosszab élettartamot biztosítanak és csökknetett olajfelhasználást. Vegyük például a váltást az elektromos vagy hidrogén üzemű járművekre. Ahogy az elektromos gépjárművek népszerűvé válnak, az igény a motorolajokra természetesen csökkenni fog. Viszont minden, ami mozgásra képes, kenést igényel, és ez érvényes a járművekre és a gépekre is. Végezetül, igény a minőségi kenőanyagokra mindig lesz.”