Hírek

2024.09.10

DAIMLER DTFR specifikációk

 

A Daimler Truck saját követelményrendszert ad ki a teherautóiban használt szerviztöltő motorolajokra. Ezeket egyetlen dokumentumba állítják össze, amelyet időszakonként frissítenek, akár a tesztelési követelmények megváltozásakor, akár új specifikációk hozzáadásával.

Minden egyedi specifikáció a DTFR lapszámáról ismert. A DTFR lapszámok mindegyike 15-tel kezdődik a „motorolaj” jelölésére, amelyet egy B követ a „nincs DPF” vagy egy C a DPF motor jelölésére, majd egy háromjegyű utótaggal végződik a specifikáció megkülönböztetése érdekében. .    

A specifikációk részletezik a megengedett viszkozitási fokozatokat, az ACEA vagy API szintű teljesítményt, amelyet szintén teljesíteni kell, valamint további fizikai, kémiai és motorvizsgálatokat, amelyeket el kell végezni. Ez magában foglalja a Daimler Truck által kifejlesztett motorteszteket is.

A Daimler Truck specifikációinak megfelelő jóváhagyási kérelmeket a Daimler Truck online folyadékfelszabadító rendszerén (FRS) keresztül nyújtják be. A Daimler Truck közzéteszi a jóváhagyott kenőanyagok listáját a Mercedes-Benz Trucks honlapján.

DTFR 15B110 (korábban MB228.3)
A DTFR 15B110 (korábban MB228.3) egy olyan kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol nincs felszerelve fejlett utókezelő rendszer, például dízel részecskeszűrők (DPF). Ezek a járművek jellemzően megfelelnek az Euro IV-es kibocsátási szabványnak és korábbinak.

A DTFR 15B110 kenőanyagok jellemzően SAE 15W-40, 10W-40, 10W-30 és 20W-50 viszkozitási osztályok, az API I. vagy II. csoportba tartozó alapolajokon alapulnak, szükség esetén alacsony szintű API III.

DTFR 15C100 (korábban MB228.31)
A DTFR 15C100 (korábban MB 228.31) egy alacsonyabb SAPS1 kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol a szabványos olajleeresztő is megfelelő fejlett utókezelő rendszerek, például dízel részecskeszűrők (DPF) használata mellett.

A DTFR 15C100 kenőanyagok jellemzően SAE 15W-40, 10W-40 vagy 10W-30 viszkozitási osztályok, elsősorban az API II. csoporton alapulnak, szükség esetén alacsony szintű API III csoport alapolajjal.

DTFR 15B120 (korábban MB 228.5)
A DTFR 15B120 (korábban MB 228.5) egy csúcskategóriás, magas TBN kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszerek, például dízel részecskeszűrők (DPF) nincsenek felszerelve.

A DTFR 15B120 kenőanyagok jellemzően SAE 10W-40 viszkozitási osztályok, amelyek API III + II csoport alapolajokon alapulnak.

DTFR 15C110 (korábban MB228.51)
A DTFR 15C110 (korábban MB 228.51) egy felső szintű, alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet olyan közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. Mivel ez a specifikáció magas követelményeket támaszt a tisztasággal és a kopásvédelemmel szemben, az utókezelő rendszerek élettartamának meghosszabbítása mellett széles körben ajánlott a Daimler Euro VI járművekben.

A DTFR 15C110 kenőanyagok jellemzően SAE 10W-40, 5W-30 vagy 10W-30 viszkozitási osztályok, amelyek az API III. csoport, III + II. vagy III. csoport + IV. csoport alapolajain alapulnak

DTFR 15C120 (korábban MB228.52)
A DTFR 15C120 (korábban MB 228.52) egy Top Tier alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet bizonyos Euro VI / US Tier 4 motorokhoz terveztek, amelyeket buszokban és ipari/terepjáró alkalmazásokban használnak, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. .

A DTFR 15C120 olajok jellemzően SAE 10W-40, 5W-30 vagy 10W-30 viszkozitási fokozatok, amelyek az API III. csoport, III + II. vagy III. + IV. csoport alapolajain alapulnak.

A DTFR 15C120 számos közös jellemzővel rendelkezik a DTFR 15C110-zel . A fő különbség a két specifikáció között az, hogy az MB 228.52 korlátozza a kenőanyagban megengedett kalciumszintet, és a fent említett kiválasztott alkalmazásokban/motorokban való használatra készült.

DTFR 15C130 (korábban MB228.61)
A DTFR 15C130 (korábban MB 228.61) egy Top Tier alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. A HTHS viszkozitása 2,9-3,2 cP, ezeket a kenőanyagokat úgy tervezték, hogy fokozott üzemanyag-takarékosságot biztosítsanak a legújabb Daimler OM471A Euro VI motorok számára.

A DTFR 15C130 kenőanyagok jellemzően SAE 5W-30 (2,9-3,2 cP) viszkozitási osztályúak, az API III csoport alapolaján alapulnak.

DTFR 15C140 (korábban MB 228.71)
A DTFR 15C140 (MB 228.71) egy felső szintű, alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. A HTHS viszkozitása 2,6-<2,9 cP, ezeket a kenőanyagokat úgy tervezték, hogy fokozott üzemanyag-takarékosságot biztosítsanak a legújabb Daimler OM471 Euro VI motorok számára.

A DTFR 15C140 (MB 228.71) kenőanyagok SAE xW-20 (2,6-<2,9 cP) viszkozitási osztályúak, jellemzően API III. csoportú alapolajon alapulnak.

 

forrás: https://360.lubrizol.com/Specifications/Daimler-Truck

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

6
2
7
1
6
3
5

TOP termékek

Naptár

2024. Október
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu | H-P 08:00 - 17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: info@olajshop.hu

API CK-4 tartalom


A következő generációs dízelmotorok: az ExxonMobil és Ön

 

Körülbelül 10 éve van az API CJ-4, az utolsó amerikai Petroleum Institute (API) specifikáció változása. Az iparági változás nem könnyű. A CK-4 és az FA-4 a javasolt 11. kategóriába tartozó (API-11) nagyteljesítményű dízelmotor olajellátó specifikációi a legfrissebb kenőanyag-technológiát jelentik a nehéz tehergépjárművek számára

A laborban tesztelt, bizonyított az úton
Tudod a tudományunkat. Számos műszaki szakértő játszott kulcsfontosságú szerepet az általános PC-11 kezdeményezés részét képező specifikációk és vizsgálati paraméterek kezdeti fejlesztésében és előrehaladásában, a Diesel Engine Oil Consultative Panel és a T-13 teszt Fejlesztési Munkacsoport. A tudósoktól kezdve a mérnökökig az együttműködés az egész termékfejlesztés során elengedhetetlen, így az ExxonMobil kutatási megközelítésében mind a laboratórium, mind a vezetőülés eredménye.

2011 óta teszteltünk alacsony viszkozitású készítményeket az új olajkategóriába való felkészülésben, szorosan együttműködve a nagyobb haszongépjármű-gyártókkal és a motorgyártókkal. Jelenlegi terepi tesztelésünk körülbelül 200 teherautót tartalmaz, és 2016 augusztusától több mint 30 millió mérföldnyi tesztelési adatot gyűjtünk CK-4 és FA-4 formátumainkra. Plusz havonta több mint 1,5 millió mérföldet adunk hozzá A kiválasztott flottapartnerek segítségével. Naponta minden kilométer segíti a PC-11 előnyeit.


Kenőanyag technológia a munkahelyen
A PC-11 két új specifikációt tartalmaz - a CK-4 és az FA-4 olajokat -, amelyek mindkettőt frissítik az aktuális CJ-4 olajokhoz. A CK-4 olajok hagyományos magas hőmérséklet / nagy nyíróerejű (HTHS) viszkozitást tartanak fenn, és az FA-4 olajok alacsonyabb HTHS viszkozitást mutatnak. A két új PC-11 specifikáció közül az FA-4 olajok fokozott üzemanyag-hatékonyságra összpontosítanak. Mindazonáltal mind a CK-4, mind az FA-4 olajok segítenek:

A széndioxid és az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése.
Tartsa fenn a motor tartósságát, miközben javítja az oxidációs ellenállást, a nyírási stabilitást és a levegőztetést.
Függetlenül attól, hogy a tulajdonosok / üzemeltetők vagy a flották CK-4 vagy FA-4 olajokat választanak-e, a PC-11 ugyanúgy nem érinti a vállalkozásokat. De hasznos megemlíteni az alacsony viszkozitású olajok sikerét a közelgő dízelmotorok kategóriájába. A Schneider, a Lesmeister Transportation, a Pride Transport, a H & W Trucking, a Dot Transport és más iparági vezetők máris az alacsony viszkozitású olajokra támaszkodnak, hogy segítsenek elérni fenntarthatóságukat és pénzmegtakarításukat. A PC-11 speciális specifikációi segítenek ezeknek a fejlesztéseknek a fejlesztésében.

A PC-11 fejlesztése azonban nem egynapos folyamat, és ugyanígy az új olaj kiválasztásának folyamata gondos mérlegelést és tervezést igényel. Javasoljuk, hogy elérje a kenőanyag szállítóját és az eredeti berendezés gyártót (OEM), hogy biztosítsa a legjobb eredményt a vállalkozás számára.




 

 

 

API CK-4 és API CF-4

 

 

Az API CK-4 olyan nagy teljesítményű négyütemű dízelmotorokban ajánlják, amelyek a 2017-es modelléves autópálya- és Tier 4-es nem közúti kipufogó emissziós szabványoknak, valamint a korábbi évjáratú dízelmotoroknak felelnek meg. Ezeket az olajokat minden alkalmazásban olyan dízelüzemanyagokra alkalmazzák, amelyek kéntartalma legfeljebb 500 ppm. Azonban ezeknek az olajoknak a használata 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú tüzelőanyaggal befolyásolhatja a kipufogógáz-utókezelő rendszer tartósságát és / vagy olajleeresztési intervallumát.

Az API CK-4 olajok különösen hatékonyak a kibocsátáscsökkentő rendszer tartósságának fenntartásában, ahol részecskeszűrők és egyéb fejlett utókezelő rendszerek használatosak. Az API CK-4 olajokat úgy tervezték, hogy fokozott védelmet nyújtsanak az olajok oxidációjával, a nyírószilárdsággal és az olajfúvással szembeni viszkozitáscsökkenéssel, valamint a katalizátor elhasználódás elleni védelmével, a részecskeszűrő blokkolásával, a motor kopásával szemben.


Az API CK-4 olajok meghaladják az API CJ-4, CI-4 CI-4 PLUS, CI-4 és CH-4 teljesítményi kritériumait, és hatékony kenést biztosítanak az API kategóriákat igénylő motorokat. Ha a CK-4 olajot 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú üzemanyaggal használja, forduljon a motor gyártójához a szervizintervallumra vonatkozó ajánlásokhoz.


Az API-FA-4 az egyes XW-30 olajokat takar, amelyeket kifejezetten nagy sebességű négyütemű dízelmotorokhoz terveztek, hogy megfeleljenek a 2017-es modelléves közúti üvegházgáz (GHG) kibocsátási szabványoknak.

Az API FA-4 olajokat a 2.9cP-3.2cP nagynyomású nagy nyíróerejű (HTHS) viszkozitási tartományába keverjük az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése érdekében. Ezek az olajok különösen hatékonyak a kibocsátáscsökkentő rendszer tartósságának fenntartásában, ahol részecskeszűrőket és egyéb fejlett utókezelő rendszereket használnak. Az API FA-4 olajokat úgy tervezték, hogy fokozott védelmet nyújtsanak az olaj oxidációjával, a nyírással és az olajfúrással szembeni viszkozitáscsökkenéssel, valamint a katalizátor elhasználódása, a részecskeszűrő blokkolás, a motor kopása, a dugattyú lerakódása ellen.
Az API FA-4 olajok nem helyettesíthetők és nem kompatibilisek az API CK-4, CJ-4, CI-4 és CI-4 PLUS, CI-4 és CH-4 olajokkal. Tekintse meg a motorgyártók ajánlásait annak meghatározására, hogy az API FA-4 olajok alkalmasak-e a használatra. Az API FA-4 olajok nem javasoltak 15 ppm kéntartalmú tüzelőanyagokkal való használatra. A 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú tüzelőanyagok esetében tekintse meg a motor gyártójának ajánlásait.

 


 

 

Az API CK-4 teljesítménynek megfelelő MOBIL termékek

MOBIL DELVAC 1 ESP 5W-40

MOBIL DELVAC EXTREME 10W-30 és 15W-40

MOBIL DELVAC 1300 SUPER 10W-30 és 15W-40

 

https://mobildelvac.com/en/engine-oils/mobil-delvac/mobil-delvac-1300-super

 

https://www.mobil.com/English-US/Commercial-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-Delvac-1300-Super

 

https://mobildelvac.com/en/article/fleets/fleet-compliance/new-mobil-delvac-pc-11-engine-oils?WT.ac=Home-T1_newgoldstandard

 

 


 

API FA-4 teljesítménynek megfelelő MOBIL termékek

MOBIL DELVAC EXTREME FE 10W-30

MOBIL DELVAC SUPER FE 10W-30

 

https://mobildelvac.com/en/article/fleets/fleet-compliance/new-mobil-delvac-pc-11-engine-oils?WT.ac=Home-T1_newgoldstandard

 

 




A CK-4 jelenlegi API kategóriája a nagy teljesítményű, négyütemű dízelmotoroknál használt olajokat írja elő, amelyek a 2017-es modelléves autópálya- és Tier 4-es nem közúti kipufogógáz-kibocsátási szabványoknak, valamint a korábbi motorokhoz ajánlott. Ezeket az olajokat minden alkalmazásban olyan dízelüzemanyagokra alkalmazzák, amelyek kéntartalma legfeljebb 500 ppm (0,05 tömegszázalék). A 15 ppm-nél (0,0015 tömegszázaléknál nagyobb) kéntartalmú olajok használata azonban hatással lehet a kipufogógáz-utókezelő rendszer tartósságára és / vagy olajleeresztési intervallumára. Ezek az olajok különösen hatékonyak a kibocsátáscsökkentő rendszer tartósságának fenntartásában, ahol részecskeszűrőket és egyéb fejlett utókezelő rendszereket használnak. Az API CK-4 olajokat úgy tervezték, hogy fokozott védelmet nyújtsanak az olajok oxidációjával, a nyírószilárdsággal és az olajfúvással szembeni viszkozitáscsökkenés, valamint a katalizátor elhasználódással szemben. Az API CK-4 olajok meghaladják az API CJ-4, CI-4 CI-4 PLUS, CI-4 és CH-4 teljesítményi kritériumait, és hatékonyan kenhetik az API kategóriákat igénylő motorokat. Ha a CK-4 olajot 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú üzemanyaggal használja, forduljon a motor gyártójához a szervizintervallumra vonatkozó ajánlásokhoz.


CJ-4 Nagysebességű, négyütemű dízelmotorokhoz ajánlott, amelyek a 2010-es évjárati és Tier 4-es nem közúti kipufogó emissziós szabványoknak, valamint a korábbi évjáratú dízelmotoroknak felelnek meg. Ezeket az olajokat minden alkalmazásban olyan dízelüzemanyagokra alkalmazzák, amelyek kéntartalma legfeljebb 500 ppm (0,05 tömegszázalék). A 15 ppm-nél (0,0015 tömegszázaléknál nagyobb) kéntartalmú olajok használata azonban hatással lehet a kipufogógáz-utókezelő rendszer tartósságára és / vagy leeresztési időtartamára. Az API CJ-4 olajok meghaladják az API CI-4 CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4 és CF-4 teljesítménykritériumait, és hatékonyan kenhetik az API szolgáltatáskategóriákat igénylő motorokat. Ha CJ-4 olajot használ fel 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú üzemanyaggal, forduljon a motor gyártójához a szervizelési időtartamig.


CI-4  2002-ben került bevezetésre. A nagy teljesítményű, négyütemű motorokhoz a 2002-ben végrehajtott 2004-es kipufogógáz-kibocsátási szabványoknak való megfelelés érdekében tervezték. A CI-4 olajokat úgy tervezték meg, hogy fenntartsák a motor tartósságát, ahol a kipufogógáz-visszavezetést (EGR) Kéntartalmú dízelüzemanyagokhoz 0,5 tömeg% -ig. Használható CD, CE, CF-4, CG-4 és CH-4 olaj helyett. Néhány CI-4 olaj is jogosult a CI-4 PLUS jelölésre.


A CH-4 szabvány 1998-ban került bevezetésre. Nagy teljesítményű, négyütemű motorokhoz ajánlott, amelyek az 1998-as kipufogógáz-kibocsátási szabványoknak felelnek meg. A CH-4 olajokat kifejezetten kéntartalmú dízelüzemanyagokhoz 0,5 tömeg% -ig keverik. Használható CD, CE, CF-4 és CG-4 olaj helyett.


CG-4 elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmas a 2009 után épített dízelüzemű autómotorokban.


CF-4 elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható a 2009 után épített dízelüzemű autóipari motorokban.


CF-2 elavult VIGYÁZAT: A 2009-ben épített dízelmotoros motorkerékpárokban nem használható. A kétütemű ciklusú motorok eltérő kenési követelményekkel rendelkezhetnek, mint a négyütemű motorok, ezért a gyártónak meg kell keresnie a kapcsolatot az aktuális kenési javaslatokkal.


CF elavult: 1994-ben került bevezetésre. Terepjáró, közvetett befecskendezett és egyéb dízelmotorok, beleértve a 0,5 tömegszázaléknál nagyobb kéntartalmú tüzelőanyagot is. Használható CD olajok helyett.


CE elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1994 után épített dízelüzemű autóipari motorokban.


CD-II elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1994 után épített dízelüzemű autómotorokban.


CD elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1994 után épített dízelüzemű autómotorokban.


CC elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1990 után épített dízelmotoros motorokban.


CB elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmas az 1961 után épített dízelmotoros motorokban.


CA elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmas az 1959 után épített legtöbb dízelmotoros motorban.

 


 



PC-11: A közelgő API specifikáció változásának áttekintése


Az American Petroleum Institute (API) nagy teljesítményű dízelmotorok (a továbbiakban: "javasolt 11-es kategória" vagy "PC-11") célja a kibocsátás csökkentése és az üzemanyag-fogyasztás csökkentése. Az ExxonMobil azt akarja, hogy készen álljon erre az iparági változásra. Az alábbiakban olvassa el a legfontosabb tényeket.


Mi a PC-11?
Új olajkategória fejlesztése

A PC-11 két új dízelmotor-olaj specifikációt hozott létre: az egyik a hátrányos kompatibilitás a régebbi motortechnológiával ("CK-4") és az egyik a legújabb motortechnológiával ("FA-4").

Az FA-4 olajok célja az üzemanyag-hatékonyság javítása és az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése. A CK-4 olajokat az aktuális CJ-4 olajok közvetlen helyettesítésére tervezik, amely az oxidációs ellenállás, a nyíróstabilitás és a levegőztetés szabályozását javítja.

 


Hogyan befolyásolja a PC-11 a tulajdonosokat / üzemeltetőket és a flottákat?

Motorolajok váltása
A PC-11 nem fogja megváltoztatni azokat a legjobb gyakorlatokat, amelyek segítik a tulajdonosok / üzemeltetők és flották sikerét. Fontos megjegyezni azt is, hogy a PC-11 ugyanúgy nem érint minden üzletet.

Néhány tulajdonos / üzemeltető és flottáknál, ahol régebbi gépjárműparkot használnak, csak kis hatással lehetnek a PC-11-ről - a jelenlegi CJ-4 olajok átkapcsolása a megnövelt CK-4 olajokra. Összehasonlításképpen, az idősebb és újabb felszerelések kombinációjával rendelkező flották dönthetnek úgy, hogy mind a CK-4, mind pedig az FA-4 olajokat használhatják mindaddig, amíg a régebbi egységek nem kerülnek a flottába.

Az újabb, fejlett motortechnológiával működő berendezést üzemeltető tulajdonosok / üzemeltetők és flottáknak az eredeti berendezésgyártók ajánlásait kell követniük, de dönthetnek úgy is, hogy frissítenek az FA-4 olajokra, ha az üzemanyag-fogyasztás javítására törekszenek. Várakozásaink szerint egyes tulajdonosok / üzemeltetők és flották a korszerű motortechnológia és a nagy teljesítményű FA-4 olajok korai alkalmazói kívánnak lenni.

 


Mikor érkezik a PC-11?
2016

Az első kiadás dátuma 2016. december, bár valószínű, hogy a tulajdonosok / üzemeltetők és flották nem látják az új dízelmotorolajokat 2017-nél korábban.


Hol használható a PC-11?
Észak Amerika

A PC-11 globális hatása lesz, de az elsődleges alkalmazások az Egyesült Államokban, Kanadában és Mexikóban vannak.

 


Miért van szükségünk egy új olaj specifikációra?
Kibocsátás és üzemanyag-hatékonysági szabványok

Az új iparági szabványok olyan jármű- és motorjavításokra szólítanak fel, amelyek képesek:

A széndioxid és az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése.
Az üzemanyag-hatékonyság növelése.
A motor tartósságának fenntartása, miközben javítja az oxidációs ellenállást, a nyírási stabilitást és a levegőztetést.
Ezek a továbbfejlesztett motortervek olyan haszongépjármű motorolajokat igényelnek, amelyek teljesítménye sokkal nagyobb, mint a jelenlegi CJ-4 olajoké.

 


Hogyan jöttek létre az új olajok?
Kutatás és fejlesztés

Az új dízelmotor-olajok jelentős kutatásokon és fejlesztéseken mentek keresztül, biztosítva ezzel, hogy a kenőanyag-technológia megfeleljen az új teljesítménycéloknak, miközben javítja a motor kopásának védelmét. A széles körű tesztelés után az új PC-11 (CK-4, FA-4) Mobil Delvac ™ motorolajokat 2016. szeptember 20-án jelentették be.

2016. augusztusától több mint 30 millió mérföldnyi adatgyűjtést gyűjtünk CK-4 és FA-4 készítményekre. Még mindig több mint 1,5 millió mérföldnyi halmozatot gyűjtünk további tesztelési adatokkal a kiválasztott flottapartnerekkel. Jelenlegi terepvizsgálatunk mintegy 200 teherautót tartalmaz.

 

 


 

 

További információkat az API CK-4 és API FA-4 specifikációkról az alábbi oldalon tudhat meg:

http://lavina.hu/api-ck-4-api-fa-4-haszongepjarmu-motorolaj-szabvany/

 


 

TOTAL Termékek, melyek teljesítik ezt a teljesítményszintet:

 

TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 / TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 FE 10W-30

API CK-4 / CJ-4, ACEA E7/E9

MACK EO-O PREMIUM PLUS, VOLVO VDS-4, CUMMINS CES 20081, DETROIT DIESEL DFS 93K218, MB 228.31, MAN M3575, RENAULT RLD-3

 


 

 

http://www.totalspecialties.com/heavy-duty/pc-11/ck-4-&-fa-4.html

 


 

További információk:

https://olajshop.hu/spg/418365/MOBIL-DELVAC-1-ESP-5W-30-es-5W-40

 


 

 

ck4, fa4