Hírek

2024.03.13

MOTUL BIKE CARE termékek


A Motul bemutatja vadonatúj Bike Care termékcsaládját, amely kifejezetten a kerékpárokhoz készült, és a versenyzőket környezetbarát, kiváló minőségű termékekkel jutalmazza. A Motul már rendelkezik autók és motorkerékpárok ápolási termékeivel, és ez az új termékcsalád a kerékpározás szerelmeseit szolgálja ki, akik pedálos gépeiket ápoltan szeretnék tartani. A Bike Care termékcsalád rendkívül hatékony kenőanyagokból áll, amelyek kategóriájában a legjobb teljesítményt és védelmet nyújtják, a fenntarthatóság középpontjában. A választék egy olyan időszakban jött létre, amikor a kerékpárpiac virágzik, mivel egyre többen keresik a környezetbarátabb utazási módokat.

Az új Motul Bike Care termékcsalád a kerékpárhasználók négy fontos igényeit elégíti ki: zsírtalanítás, tisztítás, kenés és megelőzés. A termékcsalád minden egyes termékét kifejezetten a Motul két keréken szerzett tapasztalatával és know-how-jával tervezték. Az új termékcsalád bevezetése áttörést jelent a Motul számára, amely először fog fenntartható és nagy teljesítményű ajánlatot terjeszteni világszerte.

A Bike Care termékcsalád összes terméke fenntartható módon, biológiailag lebomló ápoló- és ápolófolyadékok felhasználásával készült, 100%-ban újrahasznosított csomagolásban. A tisztítószereket a legjobb anyagokból fejlesztették ki, hogy kiváló teljesítményt biztosítsanak anélkül, hogy károsak lennének az egészségre vagy a bolygóra. A lánckenőanyagokban egyedi, észtereket tartalmazó formulák találhatók, amelyek minden körülmények között a legnagyobb védelmet nyújtják a lánc számára.


Az alábbi MOTUL kerékpáros termékekkel bővűlt választékunk:

 

Motul Bike Care E.Z. Lube 300ML kerékpár többcélú kenőanyag

MOTUL Bike Care Dry Clean 500ML kerékpár tisztítószer

Motul Bike Care Brake Clean 300ML kerékpár féktisztító

Motul Bike Care Frame Clean 500ML kerékpár váztisztító

Motul Bike Care Chain Clean 500ML kerékpár lánctisztító

Motul Bike Care Tubeless Tyre Sealant 500ML kerékpár defekt megelőző

Motul Bike Care Chain Lube Dry 100ML kerékpár lánckenő száraz körülményekhez

Motul Bike Care Chain Lube Wet 100ML kerékpár lánckenő nedves körülményekhez

 

 

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
6
0
0
9
6
7

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

API CK-4 tartalom


A következő generációs dízelmotorok: az ExxonMobil és Ön

 

Körülbelül 10 éve van az API CJ-4, az utolsó amerikai Petroleum Institute (API) specifikáció változása. Az iparági változás nem könnyű. A CK-4 és az FA-4 a javasolt 11. kategóriába tartozó (API-11) nagyteljesítményű dízelmotor olajellátó specifikációi a legfrissebb kenőanyag-technológiát jelentik a nehéz tehergépjárművek számára

A laborban tesztelt, bizonyított az úton
Tudod a tudományunkat. Számos műszaki szakértő játszott kulcsfontosságú szerepet az általános PC-11 kezdeményezés részét képező specifikációk és vizsgálati paraméterek kezdeti fejlesztésében és előrehaladásában, a Diesel Engine Oil Consultative Panel és a T-13 teszt Fejlesztési Munkacsoport. A tudósoktól kezdve a mérnökökig az együttműködés az egész termékfejlesztés során elengedhetetlen, így az ExxonMobil kutatási megközelítésében mind a laboratórium, mind a vezetőülés eredménye.

2011 óta teszteltünk alacsony viszkozitású készítményeket az új olajkategóriába való felkészülésben, szorosan együttműködve a nagyobb haszongépjármű-gyártókkal és a motorgyártókkal. Jelenlegi terepi tesztelésünk körülbelül 200 teherautót tartalmaz, és 2016 augusztusától több mint 30 millió mérföldnyi tesztelési adatot gyűjtünk CK-4 és FA-4 formátumainkra. Plusz havonta több mint 1,5 millió mérföldet adunk hozzá A kiválasztott flottapartnerek segítségével. Naponta minden kilométer segíti a PC-11 előnyeit.


Kenőanyag technológia a munkahelyen
A PC-11 két új specifikációt tartalmaz - a CK-4 és az FA-4 olajokat -, amelyek mindkettőt frissítik az aktuális CJ-4 olajokhoz. A CK-4 olajok hagyományos magas hőmérséklet / nagy nyíróerejű (HTHS) viszkozitást tartanak fenn, és az FA-4 olajok alacsonyabb HTHS viszkozitást mutatnak. A két új PC-11 specifikáció közül az FA-4 olajok fokozott üzemanyag-hatékonyságra összpontosítanak. Mindazonáltal mind a CK-4, mind az FA-4 olajok segítenek:

A széndioxid és az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése.
Tartsa fenn a motor tartósságát, miközben javítja az oxidációs ellenállást, a nyírási stabilitást és a levegőztetést.
Függetlenül attól, hogy a tulajdonosok / üzemeltetők vagy a flották CK-4 vagy FA-4 olajokat választanak-e, a PC-11 ugyanúgy nem érinti a vállalkozásokat. De hasznos megemlíteni az alacsony viszkozitású olajok sikerét a közelgő dízelmotorok kategóriájába. A Schneider, a Lesmeister Transportation, a Pride Transport, a H & W Trucking, a Dot Transport és más iparági vezetők máris az alacsony viszkozitású olajokra támaszkodnak, hogy segítsenek elérni fenntarthatóságukat és pénzmegtakarításukat. A PC-11 speciális specifikációi segítenek ezeknek a fejlesztéseknek a fejlesztésében.

A PC-11 fejlesztése azonban nem egynapos folyamat, és ugyanígy az új olaj kiválasztásának folyamata gondos mérlegelést és tervezést igényel. Javasoljuk, hogy elérje a kenőanyag szállítóját és az eredeti berendezés gyártót (OEM), hogy biztosítsa a legjobb eredményt a vállalkozás számára.




 

 

 

API CK-4 és API CF-4

 

 

Az API CK-4 olyan nagy teljesítményű négyütemű dízelmotorokban ajánlják, amelyek a 2017-es modelléves autópálya- és Tier 4-es nem közúti kipufogó emissziós szabványoknak, valamint a korábbi évjáratú dízelmotoroknak felelnek meg. Ezeket az olajokat minden alkalmazásban olyan dízelüzemanyagokra alkalmazzák, amelyek kéntartalma legfeljebb 500 ppm. Azonban ezeknek az olajoknak a használata 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú tüzelőanyaggal befolyásolhatja a kipufogógáz-utókezelő rendszer tartósságát és / vagy olajleeresztési intervallumát.

Az API CK-4 olajok különösen hatékonyak a kibocsátáscsökkentő rendszer tartósságának fenntartásában, ahol részecskeszűrők és egyéb fejlett utókezelő rendszerek használatosak. Az API CK-4 olajokat úgy tervezték, hogy fokozott védelmet nyújtsanak az olajok oxidációjával, a nyírószilárdsággal és az olajfúvással szembeni viszkozitáscsökkenéssel, valamint a katalizátor elhasználódás elleni védelmével, a részecskeszűrő blokkolásával, a motor kopásával szemben.


Az API CK-4 olajok meghaladják az API CJ-4, CI-4 CI-4 PLUS, CI-4 és CH-4 teljesítményi kritériumait, és hatékony kenést biztosítanak az API kategóriákat igénylő motorokat. Ha a CK-4 olajot 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú üzemanyaggal használja, forduljon a motor gyártójához a szervizintervallumra vonatkozó ajánlásokhoz.


Az API-FA-4 az egyes XW-30 olajokat takar, amelyeket kifejezetten nagy sebességű négyütemű dízelmotorokhoz terveztek, hogy megfeleljenek a 2017-es modelléves közúti üvegházgáz (GHG) kibocsátási szabványoknak.

Az API FA-4 olajokat a 2.9cP-3.2cP nagynyomású nagy nyíróerejű (HTHS) viszkozitási tartományába keverjük az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése érdekében. Ezek az olajok különösen hatékonyak a kibocsátáscsökkentő rendszer tartósságának fenntartásában, ahol részecskeszűrőket és egyéb fejlett utókezelő rendszereket használnak. Az API FA-4 olajokat úgy tervezték, hogy fokozott védelmet nyújtsanak az olaj oxidációjával, a nyírással és az olajfúrással szembeni viszkozitáscsökkenéssel, valamint a katalizátor elhasználódása, a részecskeszűrő blokkolás, a motor kopása, a dugattyú lerakódása ellen.
Az API FA-4 olajok nem helyettesíthetők és nem kompatibilisek az API CK-4, CJ-4, CI-4 és CI-4 PLUS, CI-4 és CH-4 olajokkal. Tekintse meg a motorgyártók ajánlásait annak meghatározására, hogy az API FA-4 olajok alkalmasak-e a használatra. Az API FA-4 olajok nem javasoltak 15 ppm kéntartalmú tüzelőanyagokkal való használatra. A 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú tüzelőanyagok esetében tekintse meg a motor gyártójának ajánlásait.

 


 

 

Az API CK-4 teljesítménynek megfelelő MOBIL termékek

MOBIL DELVAC 1 ESP 5W-40

MOBIL DELVAC EXTREME 10W-30 és 15W-40

MOBIL DELVAC 1300 SUPER 10W-30 és 15W-40

 

https://mobildelvac.com/en/engine-oils/mobil-delvac/mobil-delvac-1300-super

 

https://www.mobil.com/English-US/Commercial-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-Delvac-1300-Super

 

https://mobildelvac.com/en/article/fleets/fleet-compliance/new-mobil-delvac-pc-11-engine-oils?WT.ac=Home-T1_newgoldstandard

 

 


 

API FA-4 teljesítménynek megfelelő MOBIL termékek

MOBIL DELVAC EXTREME FE 10W-30

MOBIL DELVAC SUPER FE 10W-30

 

https://mobildelvac.com/en/article/fleets/fleet-compliance/new-mobil-delvac-pc-11-engine-oils?WT.ac=Home-T1_newgoldstandard

 

 




A CK-4 jelenlegi API kategóriája a nagy teljesítményű, négyütemű dízelmotoroknál használt olajokat írja elő, amelyek a 2017-es modelléves autópálya- és Tier 4-es nem közúti kipufogógáz-kibocsátási szabványoknak, valamint a korábbi motorokhoz ajánlott. Ezeket az olajokat minden alkalmazásban olyan dízelüzemanyagokra alkalmazzák, amelyek kéntartalma legfeljebb 500 ppm (0,05 tömegszázalék). A 15 ppm-nél (0,0015 tömegszázaléknál nagyobb) kéntartalmú olajok használata azonban hatással lehet a kipufogógáz-utókezelő rendszer tartósságára és / vagy olajleeresztési intervallumára. Ezek az olajok különösen hatékonyak a kibocsátáscsökkentő rendszer tartósságának fenntartásában, ahol részecskeszűrőket és egyéb fejlett utókezelő rendszereket használnak. Az API CK-4 olajokat úgy tervezték, hogy fokozott védelmet nyújtsanak az olajok oxidációjával, a nyírószilárdsággal és az olajfúvással szembeni viszkozitáscsökkenés, valamint a katalizátor elhasználódással szemben. Az API CK-4 olajok meghaladják az API CJ-4, CI-4 CI-4 PLUS, CI-4 és CH-4 teljesítményi kritériumait, és hatékonyan kenhetik az API kategóriákat igénylő motorokat. Ha a CK-4 olajot 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú üzemanyaggal használja, forduljon a motor gyártójához a szervizintervallumra vonatkozó ajánlásokhoz.


CJ-4 Nagysebességű, négyütemű dízelmotorokhoz ajánlott, amelyek a 2010-es évjárati és Tier 4-es nem közúti kipufogó emissziós szabványoknak, valamint a korábbi évjáratú dízelmotoroknak felelnek meg. Ezeket az olajokat minden alkalmazásban olyan dízelüzemanyagokra alkalmazzák, amelyek kéntartalma legfeljebb 500 ppm (0,05 tömegszázalék). A 15 ppm-nél (0,0015 tömegszázaléknál nagyobb) kéntartalmú olajok használata azonban hatással lehet a kipufogógáz-utókezelő rendszer tartósságára és / vagy leeresztési időtartamára. Az API CJ-4 olajok meghaladják az API CI-4 CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4 és CF-4 teljesítménykritériumait, és hatékonyan kenhetik az API szolgáltatáskategóriákat igénylő motorokat. Ha CJ-4 olajot használ fel 15 ppm-nél nagyobb kéntartalmú üzemanyaggal, forduljon a motor gyártójához a szervizelési időtartamig.


CI-4  2002-ben került bevezetésre. A nagy teljesítményű, négyütemű motorokhoz a 2002-ben végrehajtott 2004-es kipufogógáz-kibocsátási szabványoknak való megfelelés érdekében tervezték. A CI-4 olajokat úgy tervezték meg, hogy fenntartsák a motor tartósságát, ahol a kipufogógáz-visszavezetést (EGR) Kéntartalmú dízelüzemanyagokhoz 0,5 tömeg% -ig. Használható CD, CE, CF-4, CG-4 és CH-4 olaj helyett. Néhány CI-4 olaj is jogosult a CI-4 PLUS jelölésre.


A CH-4 szabvány 1998-ban került bevezetésre. Nagy teljesítményű, négyütemű motorokhoz ajánlott, amelyek az 1998-as kipufogógáz-kibocsátási szabványoknak felelnek meg. A CH-4 olajokat kifejezetten kéntartalmú dízelüzemanyagokhoz 0,5 tömeg% -ig keverik. Használható CD, CE, CF-4 és CG-4 olaj helyett.


CG-4 elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmas a 2009 után épített dízelüzemű autómotorokban.


CF-4 elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható a 2009 után épített dízelüzemű autóipari motorokban.


CF-2 elavult VIGYÁZAT: A 2009-ben épített dízelmotoros motorkerékpárokban nem használható. A kétütemű ciklusú motorok eltérő kenési követelményekkel rendelkezhetnek, mint a négyütemű motorok, ezért a gyártónak meg kell keresnie a kapcsolatot az aktuális kenési javaslatokkal.


CF elavult: 1994-ben került bevezetésre. Terepjáró, közvetett befecskendezett és egyéb dízelmotorok, beleértve a 0,5 tömegszázaléknál nagyobb kéntartalmú tüzelőanyagot is. Használható CD olajok helyett.


CE elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1994 után épített dízelüzemű autóipari motorokban.


CD-II elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1994 után épített dízelüzemű autómotorokban.


CD elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1994 után épített dízelüzemű autómotorokban.


CC elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmazható az 1990 után épített dízelmotoros motorokban.


CB elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmas az 1961 után épített dízelmotoros motorokban.


CA elavult VIGYÁZAT: Nem alkalmas az 1959 után épített legtöbb dízelmotoros motorban.

 


 



PC-11: A közelgő API specifikáció változásának áttekintése


Az American Petroleum Institute (API) nagy teljesítményű dízelmotorok (a továbbiakban: "javasolt 11-es kategória" vagy "PC-11") célja a kibocsátás csökkentése és az üzemanyag-fogyasztás csökkentése. Az ExxonMobil azt akarja, hogy készen álljon erre az iparági változásra. Az alábbiakban olvassa el a legfontosabb tényeket.


Mi a PC-11?
Új olajkategória fejlesztése

A PC-11 két új dízelmotor-olaj specifikációt hozott létre: az egyik a hátrányos kompatibilitás a régebbi motortechnológiával ("CK-4") és az egyik a legújabb motortechnológiával ("FA-4").

Az FA-4 olajok célja az üzemanyag-hatékonyság javítása és az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése. A CK-4 olajokat az aktuális CJ-4 olajok közvetlen helyettesítésére tervezik, amely az oxidációs ellenállás, a nyíróstabilitás és a levegőztetés szabályozását javítja.

 


Hogyan befolyásolja a PC-11 a tulajdonosokat / üzemeltetőket és a flottákat?

Motorolajok váltása
A PC-11 nem fogja megváltoztatni azokat a legjobb gyakorlatokat, amelyek segítik a tulajdonosok / üzemeltetők és flották sikerét. Fontos megjegyezni azt is, hogy a PC-11 ugyanúgy nem érint minden üzletet.

Néhány tulajdonos / üzemeltető és flottáknál, ahol régebbi gépjárműparkot használnak, csak kis hatással lehetnek a PC-11-ről - a jelenlegi CJ-4 olajok átkapcsolása a megnövelt CK-4 olajokra. Összehasonlításképpen, az idősebb és újabb felszerelések kombinációjával rendelkező flották dönthetnek úgy, hogy mind a CK-4, mind pedig az FA-4 olajokat használhatják mindaddig, amíg a régebbi egységek nem kerülnek a flottába.

Az újabb, fejlett motortechnológiával működő berendezést üzemeltető tulajdonosok / üzemeltetők és flottáknak az eredeti berendezésgyártók ajánlásait kell követniük, de dönthetnek úgy is, hogy frissítenek az FA-4 olajokra, ha az üzemanyag-fogyasztás javítására törekszenek. Várakozásaink szerint egyes tulajdonosok / üzemeltetők és flották a korszerű motortechnológia és a nagy teljesítményű FA-4 olajok korai alkalmazói kívánnak lenni.

 


Mikor érkezik a PC-11?
2016

Az első kiadás dátuma 2016. december, bár valószínű, hogy a tulajdonosok / üzemeltetők és flották nem látják az új dízelmotorolajokat 2017-nél korábban.


Hol használható a PC-11?
Észak Amerika

A PC-11 globális hatása lesz, de az elsődleges alkalmazások az Egyesült Államokban, Kanadában és Mexikóban vannak.

 


Miért van szükségünk egy új olaj specifikációra?
Kibocsátás és üzemanyag-hatékonysági szabványok

Az új iparági szabványok olyan jármű- és motorjavításokra szólítanak fel, amelyek képesek:

A széndioxid és az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése.
Az üzemanyag-hatékonyság növelése.
A motor tartósságának fenntartása, miközben javítja az oxidációs ellenállást, a nyírási stabilitást és a levegőztetést.
Ezek a továbbfejlesztett motortervek olyan haszongépjármű motorolajokat igényelnek, amelyek teljesítménye sokkal nagyobb, mint a jelenlegi CJ-4 olajoké.

 


Hogyan jöttek létre az új olajok?
Kutatás és fejlesztés

Az új dízelmotor-olajok jelentős kutatásokon és fejlesztéseken mentek keresztül, biztosítva ezzel, hogy a kenőanyag-technológia megfeleljen az új teljesítménycéloknak, miközben javítja a motor kopásának védelmét. A széles körű tesztelés után az új PC-11 (CK-4, FA-4) Mobil Delvac ™ motorolajokat 2016. szeptember 20-án jelentették be.

2016. augusztusától több mint 30 millió mérföldnyi adatgyűjtést gyűjtünk CK-4 és FA-4 készítményekre. Még mindig több mint 1,5 millió mérföldnyi halmozatot gyűjtünk további tesztelési adatokkal a kiválasztott flottapartnerekkel. Jelenlegi terepvizsgálatunk mintegy 200 teherautót tartalmaz.

 

 


 

 

További információkat az API CK-4 és API FA-4 specifikációkról az alábbi oldalon tudhat meg:

http://lavina.hu/api-ck-4-api-fa-4-haszongepjarmu-motorolaj-szabvany/

 


 

TOTAL Termékek, melyek teljesítik ezt a teljesítményszintet:

 

TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 15W-40 / TOTAL RUBIA OPTIMA 1100 FE 10W-30

API CK-4 / CJ-4, ACEA E7/E9

MACK EO-O PREMIUM PLUS, VOLVO VDS-4, CUMMINS CES 20081, DETROIT DIESEL DFS 93K218, MB 228.31, MAN M3575, RENAULT RLD-3

 


 

 

http://www.totalspecialties.com/heavy-duty/pc-11/ck-4-&-fa-4.html

 


 

További információk:

https://olajshop.hu/spg/418365/MOBIL-DELVAC-1-ESP-5W-30-es-5W-40

 


 

 

ck4, fa4