Szűrés

Ár
2 500 Ft - 10 000 Ft
Kiszerelés

Hírek

2024.03.27

Kedves Vásárlóink!

 


Üzleteink nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:
2024.03.29. péntek: ZÁRVA
2024.03.30. szombat: ZÁRVA
2024.03.31. vasárnap: ZÁRVA
2024.04.01. hétfő: ZÁRVA
2024.04.02.-től (kedd) a megszokott nyitvatartással


Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
7
0
4
0
2
0

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

Repsol

A kenőanyag márkától a globális cégig
Repsol márka identitása az évek során fejlődött ki. Ami sikeres termék márkaként kezdett, később egy globális céggé alakult, amelynek neve világszerte ismert.

A márka mögötti történet 1951-ben alakult ki, amikor a Repesa cég új, a Repsol nevű kenőanyag-kínálatot indított, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerűbb márkájává vált. Logóink első ecsetvonásai újjáépítették a Repsol „R” -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és előnyben részesítette a fogyasztókat.

A motorkerékpár-világbajnokságban való részvételünk is szerepet játszott abban, hogy megerősítsük a legjobb márkanév státuszát Spanyolországban. Ekkor már az ágazat nagy multinacionális vállalatai már ezt a fajta elit versenyet használták próbaként. Ángel Nieto az élvonalban, Spanyolország viharral vette fel a motorkerékpárok világát, és ezzel segítette a Repsolt a háztartás nevének.

Két márka egyesítése azonos vizuális identitás alatt
1999-ben megvásároltuk az argentin YPF olajtársaságot, amely globális pozícióban jobb pozícionálást és tőkeáttételt szerzett. Ismét a márka szerepe lenne két nagy vállalat integrálásában, amelyek egyesítik a közös embléma alá tartozó erőket. Ezt mindkét vállalat logóinak összeolvasztásával sikerült elérni, egyes grafikus elemeket megtartva, de egyetlen szimbólumként alakítva őket.

A közelmúltban a vizuális identitásunk 2012-ben tovább fejlődött. Frissítettük márkánkat, hogy élénkebb és modernebb hangulatot kapjunk. Márka identitásának megerősítése a jövő jövőképének megújítására is szolgál, közvetítve a vállalati értékeket az átláthatóság, a csapatmunka és a felelősségvállalás terén, hogy hozzájáruljon a holnap energiaellátásához.

Röviden, ma a Repsol erős, felelősségteljes és emberközpontú vizuális identitással büszkélkedhet. Márkánk őszinte kommunikációt közvetít a környezethez, és elkötelezi magát a jövő iránti elkötelezettségünk mellett, miközben nem felejtjük el a gyökereinket.