Szűrés

Ár
1 820 Ft - 16 240 Ft
Termékadat
Kiszerelés

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: MKB Bank Zrt: 10300002-13179648-00014907

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1154 Budapest, Szentmihályi út 114., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Vác: 2600 Vác, Szilassy út 1/A (Vörösház), +3630 758 9933 ; info@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Kossuth Lajos sugárút. 112. (Volt IKESZ autóház, a Magyar Autóklub mellett) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 


Kövess minket a Facebookon is

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Látogató számláló

3
5
2
2
4
9
6

Naptár

2022. Január
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
 
 
 
 
 

Repsol

A kenőanyag márkától a globális cégig
Repsol márka identitása az évek során fejlődött ki. Ami sikeres termék márkaként kezdett, később egy globális céggé alakult, amelynek neve világszerte ismert.

A márka mögötti történet 1951-ben alakult ki, amikor a Repesa cég új, a Repsol nevű kenőanyag-kínálatot indított, amely hamarosan Spanyolország egyik legnépszerűbb márkájává vált. Logóink első ecsetvonásai újjáépítették a Repsol „R” -t, és a márka gyorsan felismerte, elfogadta és előnyben részesítette a fogyasztókat.

A motorkerékpár-világbajnokságban való részvételünk is szerepet játszott abban, hogy megerősítsük a legjobb márkanév státuszát Spanyolországban. Ekkor már az ágazat nagy multinacionális vállalatai már ezt a fajta elit versenyet használták próbaként. Ángel Nieto az élvonalban, Spanyolország viharral vette fel a motorkerékpárok világát, és ezzel segítette a Repsolt a háztartás nevének.

Két márka egyesítése azonos vizuális identitás alatt
1999-ben megvásároltuk az argentin YPF olajtársaságot, amely globális pozícióban jobb pozícionálást és tőkeáttételt szerzett. Ismét a márka szerepe lenne két nagy vállalat integrálásában, amelyek egyesítik a közös embléma alá tartozó erőket. Ezt mindkét vállalat logóinak összeolvasztásával sikerült elérni, egyes grafikus elemeket megtartva, de egyetlen szimbólumként alakítva őket.

A közelmúltban a vizuális identitásunk 2012-ben tovább fejlődött. Frissítettük márkánkat, hogy élénkebb és modernebb hangulatot kapjunk. Márka identitásának megerősítése a jövő jövőképének megújítására is szolgál, közvetítve a vállalati értékeket az átláthatóság, a csapatmunka és a felelősségvállalás terén, hogy hozzájáruljon a holnap energiaellátásához.

Röviden, ma a Repsol erős, felelősségteljes és emberközpontú vizuális identitással büszkélkedhet. Márkánk őszinte kommunikációt közvetít a környezethez, és elkötelezi magát a jövő iránti elkötelezettségünk mellett, miközben nem felejtjük el a gyökereinket.

Tovább