Szűrés

Ár
1 300 Ft - 750 030 Ft
Termékadat
Kiszerelés
Kenőanyag alkategóriák
Fékfolyadék kategória
API szabvány

Hírek

2024.09.10

DAIMLER DTFR specifikációk

 

A Daimler Truck saját követelményrendszert ad ki a teherautóiban használt szerviztöltő motorolajokra. Ezeket egyetlen dokumentumba állítják össze, amelyet időszakonként frissítenek, akár a tesztelési követelmények megváltozásakor, akár új specifikációk hozzáadásával.

Minden egyedi specifikáció a DTFR lapszámáról ismert. A DTFR lapszámok mindegyike 15-tel kezdődik a „motorolaj” jelölésére, amelyet egy B követ a „nincs DPF” vagy egy C a DPF motor jelölésére, majd egy háromjegyű utótaggal végződik a specifikáció megkülönböztetése érdekében. .    

A specifikációk részletezik a megengedett viszkozitási fokozatokat, az ACEA vagy API szintű teljesítményt, amelyet szintén teljesíteni kell, valamint további fizikai, kémiai és motorvizsgálatokat, amelyeket el kell végezni. Ez magában foglalja a Daimler Truck által kifejlesztett motorteszteket is.

A Daimler Truck specifikációinak megfelelő jóváhagyási kérelmeket a Daimler Truck online folyadékfelszabadító rendszerén (FRS) keresztül nyújtják be. A Daimler Truck közzéteszi a jóváhagyott kenőanyagok listáját a Mercedes-Benz Trucks honlapján.

DTFR 15B110 (korábban MB228.3)
A DTFR 15B110 (korábban MB228.3) egy olyan kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol nincs felszerelve fejlett utókezelő rendszer, például dízel részecskeszűrők (DPF). Ezek a járművek jellemzően megfelelnek az Euro IV-es kibocsátási szabványnak és korábbinak.

A DTFR 15B110 kenőanyagok jellemzően SAE 15W-40, 10W-40, 10W-30 és 20W-50 viszkozitási osztályok, az API I. vagy II. csoportba tartozó alapolajokon alapulnak, szükség esetén alacsony szintű API III.

DTFR 15C100 (korábban MB228.31)
A DTFR 15C100 (korábban MB 228.31) egy alacsonyabb SAPS1 kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol a szabványos olajleeresztő is megfelelő fejlett utókezelő rendszerek, például dízel részecskeszűrők (DPF) használata mellett.

A DTFR 15C100 kenőanyagok jellemzően SAE 15W-40, 10W-40 vagy 10W-30 viszkozitási osztályok, elsősorban az API II. csoporton alapulnak, szükség esetén alacsony szintű API III csoport alapolajjal.

DTFR 15B120 (korábban MB 228.5)
A DTFR 15B120 (korábban MB 228.5) egy csúcskategóriás, magas TBN kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszerek, például dízel részecskeszűrők (DPF) nincsenek felszerelve.

A DTFR 15B120 kenőanyagok jellemzően SAE 10W-40 viszkozitási osztályok, amelyek API III + II csoport alapolajokon alapulnak.

DTFR 15C110 (korábban MB228.51)
A DTFR 15C110 (korábban MB 228.51) egy felső szintű, alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet olyan közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. Mivel ez a specifikáció magas követelményeket támaszt a tisztasággal és a kopásvédelemmel szemben, az utókezelő rendszerek élettartamának meghosszabbítása mellett széles körben ajánlott a Daimler Euro VI járművekben.

A DTFR 15C110 kenőanyagok jellemzően SAE 10W-40, 5W-30 vagy 10W-30 viszkozitási osztályok, amelyek az API III. csoport, III + II. vagy III. csoport + IV. csoport alapolajain alapulnak

DTFR 15C120 (korábban MB228.52)
A DTFR 15C120 (korábban MB 228.52) egy Top Tier alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet bizonyos Euro VI / US Tier 4 motorokhoz terveztek, amelyeket buszokban és ipari/terepjáró alkalmazásokban használnak, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. .

A DTFR 15C120 olajok jellemzően SAE 10W-40, 5W-30 vagy 10W-30 viszkozitási fokozatok, amelyek az API III. csoport, III + II. vagy III. + IV. csoport alapolajain alapulnak.

A DTFR 15C120 számos közös jellemzővel rendelkezik a DTFR 15C110-zel . A fő különbség a két specifikáció között az, hogy az MB 228.52 korlátozza a kenőanyagban megengedett kalciumszintet, és a fent említett kiválasztott alkalmazásokban/motorokban való használatra készült.

DTFR 15C130 (korábban MB228.61)
A DTFR 15C130 (korábban MB 228.61) egy Top Tier alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, közepes és nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. A HTHS viszkozitása 2,9-3,2 cP, ezeket a kenőanyagokat úgy tervezték, hogy fokozott üzemanyag-takarékosságot biztosítsanak a legújabb Daimler OM471A Euro VI motorok számára.

A DTFR 15C130 kenőanyagok jellemzően SAE 5W-30 (2,9-3,2 cP) viszkozitási osztályúak, az API III csoport alapolaján alapulnak.

DTFR 15C140
A DTFR 15C140 (MB 228.71) egy felső szintű, alacsony SAPS¹ kenőanyag-specifikáció, amelyet nagy teljesítményű, nagy teljesítményű dízelmotorokhoz terveztek, ahol fejlett utókezelő rendszereket, például dízel részecskeszűrőket (DPF) szerelnek fel. A HTHS viszkozitása 2,6-<2,9 cP, ezeket a kenőanyagokat úgy tervezték, hogy fokozott üzemanyag-takarékosságot biztosítsanak a legújabb Daimler OM471 Euro VI motorok számára.

A DTFR 15C140 (MB 228.71) kenőanyagok SAE xW-20 (2,6-<2,9 cP) viszkozitási osztályúak, jellemzően API III. csoportú alapolajon alapulnak.

 

forrás: https://360.lubrizol.com/Specifications/Daimler-Truck

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

6
1
8
1
6
6
6

TOP termékek

Naptár

2024. Szeptember
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
 
 
 
 
 

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu | H-P 08:00 - 17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: info@olajshop.hu

CASTROL

Az Ön autójába való Castrol motorolaj kiválasztásához kattintson a kereső gombra: 

Termékinfó: a Castrol hamarosan Európa-szerte bevezeti az új tervezésű termék flakonjait. Az új 0,5 literes, 1 literes, 4 literes és 5 literes flakonformákat a logisztikai hatékonyság és a terméktartóssága érdekében tervezték át.
A változások részletei: A flakon fejlesztések megvalósítása mellett a Castrol megragadja az alkalmat, hogy - a közelmúltban bejelentett márkafrissítés részeként - új megjelenésű címkék jelenjenek meg a Castrol EDGE, a Castrol MAGNATEC és a Castrol GTX flakonos kiszerelésein.

A változásokat az alábbiakban foglaljuk össze:
A Castrol MAGNATEC STOP-START átáll Castrol MAGNATEC megnevezésre
A Castrol MAGNATEC Diesel átáll Castrol MAGNATEC névre
A Castrol EDGE Supercar átáll Castrol EDGE megnevezésre
A Castrol GTX Ultraclean pedig átáll a Castrol GTX névre


A  Castrol EDGE  termékválasztéka tervezésének köszönhetően szabadjára engedi a motor valódi teljesítményét, pont akkor, amikor a leginkább szükség van rá.

Napjaink motorjai a technológia és a műszaki ismeretek műremekei – kis méretűek és szuperhatékonyak. Az ilyen fejlett motorokban lévő megnövekedett nyomás és az ezzel járó súrlódás az olajokat is próbára teszi.

Végeredményül azt kaptuk, hogy a Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE szerkezete fizikailag átalakul, hogy extrém nyomás alatt még ellenállóbb legyen, távol tartsa egymástól a fém alkatrészeket, és ezáltal csökkentse a súrlódást. A nyomás csökkenésekor az olaj visszanyeri szabadon áramló állapotát. A terhelés alatt jobban teljesítő, Fluid TITANIUM technológiával készült Castrol EDGE  szerkezete átalakul, és 20%-kal* mérsékli a motorteljesítményt csökkentő súrlódás mértékét.

Előnyök

  • A legnagyobb nyomás alatt átalakulva a legerősebbé válik, hogy óvja a motort
  • Minden motorfordulatszám és -állapot esetében mérsékli a motorerőt csökkentő súrlódás mértékét
  • Tesztelését független intézmények végezték a legszigorúbb követelmények alapján, így igazolt teljesítményt nyújt
  • A világ vezető autógyártóinak ajánlásával
  • A teljes csereciklus során, szélsőséges nyomás esetén is gondoskodik a motor védelméről

    Világszerte szigorodnak a károsanyag-kibocsátási előírások, ami új kihívást jelent a járművezetők által elvárt motorteljesítmény és teljesítmény fenntartása szempontjából.

     

    A Castrol EDGE-t a legmagasabb színvonalon tesztelik, hogy megfeleljen a kihívásnak, hogy fenntartsa azt a nagy teljesítményszintet, amelyet a vezetők elvárnak, miközben a motortechnológia alkalmazkodik a szigorú jogszabályi korlátozásokhoz.
    A világ vezető autógyártói számára ajánlott Castrol mostantól nagyobb teljesítményt kínál. Ugyanaz az üzemanyag¹. A Castrol EDGE termékcsalád:

    • Több lóerőt és nagyobb gyorsulást biztosít, hogy Ön több méterrel előrébb jusson²
    • Megnövelt teljesítményt nyújt a jobb üzemanyag-takarékosságnak köszönhetően
    ¹Nagyobb teljesítmény leadása normalizált üzemanyag-fogyasztás mellett az 5W-40 alaptermékhez képest, amit a Castrol EDGE portfólió több mint 80%-ának motorvizsgálata 2021-ben bizonyított. ²A Castrol motortesztjeiben bizonyított; az 5W-40 alapanyaghoz viszonyított távolság előrehaladása közúti terheléses gyorsulásoknál.

    Castrol MAGNATEC

    Új Castrol MAGNATEC: feltárul a motorvédelem jövője. Világelső DUALOCK technológiánk 50%-kal* csökkenti a motorkopást.

    CASTROL MAGNATEC: folyamatos védelem minden motorindításkor


    Az elmúlt évtizedet jelentősen növekvő autóforgalom jellemezte. Ez nemcsak bosszantó, de lassan tönkre is teszi a motort – méghozzá véglegesen.


    Az egyre urbanizálódó környezetre válaszul kifejlesztettük a DUALOCK technológiával készülő Castrol MAGNATEC olajat. A Castrol egyedülálló MAGNATEC DUALOCK technológiája első helyen áll a világon. Az olajban megtalálható molekulák rátapadnak a motoralkatrészekre és összezárnak, hogy tökéletes védelmet nyújtsanak a motorindítás közbeni kopás és a stop-start kopás ellen. Ez pedig egy hatásos védőpajzsot képez, amelynek hála a motorindítás közbeni kopás és a stop-start kopás is 50%-kal* mérséklődik.