Szűrés
Hírek
Tisztelt Vásárlóink!
A mai napon, rajtunk kívülálló ok miatt, a rendelések feldolgozása több időt vesz igénybe.
Az okozott kellemetlenségért, szíves elnézésüket kérjük.
Tisztelettel:
olajshop.hu csapata
Tisztelt Vásárlóink!
A mai napon, rajtunk kívülálló ok miatt, a rendelések feldolgozása több időt vesz igénybe.
Az okozott kellemetlenségért, szíves elnézésüket kérjük.
Tisztelettel:
olajshop.hu csapata
Az ACEA A3/B4 olajok az Upper Mainline kenőanyagai. Nagy teljesítményű benzin- és könnyű dízelmotorokhoz tervezték, és jellemzően újabb járművekben használják, mivel biztosítják a számos OEM specifikáció által megkövetelt minimális teljesítményt.
Az ACEA A3/B4 olajok valószínűleg a viszkozitási fokozatok legszélesebb tartományában találhatók. A leggyakoribb:
SAE 10W-40, amely API Group I és Group III vagy API Group II alapolajok keverékén alapul.
SAE 5W-30 és SAE 5W-40, API III. csoport alapolajokon alapul.
A kevert viszkozitási fokozattól függően az ACEA A3/B4 rendszerint számos OEM specifikációval párosul, beleértve:
SAE 10W-40/30
Daimler MB-jóváhagyás 229.3
Volkswagen VW50101
Volkswagen VW50200
Volkswagen VW50500
SAE 5W-40
Daimler MB-jóváhagyás 229.3
Daimler MB-jóváhagyás 229.5
Volkswagen VW50200
Volkswagen VW50500
BMW Longlife 01
Porsche A40
PSA B71 2296
Renault RN0700/710
SAE 5W-30
Daimler MB-jóváhagyás 229.3
Daimler MB-jóváhagyás 229.5
Volkswagen VW50200
Volkswagen VW50500
BMW Longlife 01
Renault RN0700/710
Az ACEA A3/B4-et először 2004-ben vezették be az ACEA Oil Sequences közé, azonban az eredeti ACEA A3 és ACEA B4 szekvenciákon alapul, amelyeket 1996-ban, illetve 1998-ban vezettek be.
Az ACEA 2021-re vonatkozóan számos változtatás történt az ACEA A3/B4 követelményeiben, amelyek növelik az A3/B4 jóváhagyáshoz szükséges teljesítményszinteket. Az M271 EVO Sludge bevonásával a tesztelést a benzin közvetlen befecskendezéses motorok is magukba foglalják, amelyek ma már egyre elterjedtebb hardvermegoldás.
Ezenkívül a VW TDI3-at a VW TDI2 dugattyútisztasági teszt helyettesítésére vásárolják. Az Euro 6-os motor használatával ez lehetővé teszi a jelenlegi és jövőbeli hardvertrendek tesztelését, beleértve a kipufogógáz-visszavezető (EGR) szelepek várható használatának növekedését és az ebből eredő megnövekedett koromszintet.
forrás: https://360.lubrizol.com/Specifications/ACEA-Passenger/ACEA-2021/ACEA-A3-B4-21