ENI I-SINT TECH R17 5W-30
A korábbi Renault RN0700 és RN0710 jóváhagyásokat felváltotta a Renault RN17 specifikáció. Az RN0700 a hagyományos (turbófeltöltő nélküli) benzinmotorokhoz volt előírva, míg az RN0710 a turbófeltöltővel szerelt benzin- és dízelmotorokhoz. Mindkét jóváhagyás csak DPF (Diesel Particular Filter) nélküli gépjárműveknél volt használható.
A Renault RN17 jóváhagyással rendelkező Eni i-Sint Tech R17 5W-30 ezzel szemben már használható DPF-el felszerelt gépjárműveknél is.
Fontos még megjegyezni, hogy ahol Renault RN0720 elfogadású motorolaj az előírás ott továbbra is csak az annak megfelelő kenőanyagot lehet alkalmazni (Eni i-Sint tech R 5W-30), tehát itt nem alkalmazható az RN17 elfogadású termék.
Az Eni i-Sint Tech R17 5W-30 kiemelkedő motortisztaságot, kiváló motorvédelmet és kopás-állóságot biztosit, a legszélsőségesebb vezetési körülmények között is, valamint speciális formulázásának köszönhetően magas szintű védelmet nyújt az oxidációval és korrózióval szemben ezzel is segítve a motor hatékonyságának növelését és a motorgyártók által előírt leghosszabb olajcsere periódus betarthatóságát.
A termék ACEA C3 és Renault RN17 gyártói elfogadással rendelkezik.
Az eni i-sint tech R17 5W-30 egy modern high-tech motorolaj, közepes SAPS jellemzőkkel, alkalmas benzin- és dízelmotorokhoz, dízel részecskeszűrővel és anélkül. Használható olyan Renault személygépkocsikban és teherautókban, amelyekhez Renault RN17 motorolajat kell használni.
Specifikációk:
ACEA C3
Jóváhagyások:
Renault RN 17 - visszafelé kompatibilis az RN0700 + RN0710 modellekkel
Ez a kenőanyag megfelel a Renault RN17 specifikációnak és jóváhagyják. Ez a legkorszerűbb kenőanyag, amelyet az első töltéskor használtak, és amelyet az egymást követő utántöltésekhez ajánlanak, a Renault legújabb Euro 6 benzin- és dízelmodelljeiben.
A Renault RN17 (ACEA C3 - SAE 5W-30) turbófeltöltős és közvetlen befecskendezésű (TGDI) benzinmotorokhoz tervezett specifikáció, amely speciális vizsgálatokat tartalmaz a benzin részecskeszűrő (GPF) teljesítményének biztosítására, a dugattyúk tisztítására és védelem a szeleppálya kopásának ellen a korom esetleges jelenléte miatt.
A Renault RN17 a korábbi RN700 és RN710 benzin specifikációk helyébe lép.
Kis történelmet írva 2007-ben, egybeesve a Laguna III modell bevezetésével, a Renault bevezette a piacra saját motorolaj-specifikációit, RN néven.
Az RN engedéllyel rendelkező kenőanyagok meghosszabbított olajcsere-intervallumokat tesznek lehetővé (30 000 km vagy 2 év), biztosítva a motor védelmét a legkülönbözőbb vezetési körülmények között.
2007 után a Renault motorjai a következő specifikációkat támogatták:
- RN0700, benzin atmoszférikus motorokhoz
- RN0710, turbó benzin vagy dízelmotorok részecskeszűrő (DPF) nélkül
- RN0720, dízelmotorokhoz DPF-vel
2018-tól megjelenik az új RN17 specifikáció:
- Utolsó generációs benzin- és dízelmotorok, valamint 2018 előtt minden benzin motor
- Jellemzője, hogy olyan formula, amely az üzemanyag-fogyasztás csökkentése mellett együttműködik a szennyező kibocsátások fenntarthatóságával és ellenőrzésével.
- 2018 előtti dízelmotorokhoz az Eni i-Sint techR 5W-30 (RN0720) használatát javasoljuk.
Az Eni i-Sint tech R17 5W-30 alkalmazásai
Kifejezetten a modern Renault dízel- és benzinmotorok számára kifejlesztett szintetikus kenőanyag (2018-tól), amelyhez jóváhagyott Renault RN17 olaj szükséges. Alkalmas minden olyan járműre is, ahol Renault RN 0700 vagy RN0710 olajra van szükség. A járműjéhez megfelelő kenőanyag kiválasztásához a gyártó ajánlásait olvassa el a használati útmutatóban.
Az Eni i-Sint tech R17 5W-30 kiváló motor tisztaságot, védelmet nyújt a szeleppálya kopása ellen és a hosszú élettartamot a legszélsőségesebb vezetési körülmények között is.
Speciális összetétele hozzájárul a motor hatékonyságának növeléséhez, nagyobb védelmet biztosít a korrózió és az oxidáció ellen az olajcsere intervallumainak megfelelően.
Az Eni i-Sint tech R17 5W-30-at a Renault hivatalosan jóváhagyta az új RN17 szabványnak megfelelően, amely felváltja a régi specifikációkat, az RN0700 és RN0710-et.