Az Eni i-Sint XEF 0W-20 rendkívüli folyási tulajdonságainak köszönhetően kiváló
hidegindítási és átolajozási képességekkel rendelkezik, még igen alacsony hőmérsékleten
is, megnövelve ezzel a motor élettartamát.
A modern „top” szintetikus formulázás kombinálva az alacsony HTHS viszkozitással (2,6 ≤
2,9 cP) segít megnövelni a motor hatékonyságát, így javul az üzemanyagtakarékosság és
ennek következtében csökken a szén-dioxid (CO2) kibocsátás.
Az Eni i-Sint XEF 0W-20 kiemelkedő motortisztaságot, kiváló motorvédelmet és kopásállóságot biztosit, a legszélsőségesebb vezetési körülmények között is.
Kiváló párolgási és hőstabilitási tulajdonságai igen alacsony olajfogyasztást biztosítanak.
Speciális formulázásának köszönhetően használata segít megelőzni vagy csökkenteni az
LSPI lehetőségét a motorban. Az LSPI (Low Speed Pre Ignition) egy nem kívánatos égési
esemény, amely hangos kopogó zajjal jár és súlyosabb esetben jelentős motorkárosodást
okozhat. (pl. törött dugattyúk, dugattyúgyűrűk, csatlakozórudak és gyújtógyertyák).
Az Eni i-Sint XEF 0W-20 megfelel vagy meghaladja a legújabb gépgyártói
követelményeket (OEM-ek) mint: MB 229.71, BMW LL-17 FE + (a BMW LL-14 FE+helyébe
lép), Opel Vauxhall OV0401547 (a GM Dexos2: Gen2 helyébe lép).
SPECIFIKÁCIÓK ÉS JÓVÁHAGYÁSOK
ACEA C5
ACEA C6
API SP RC
Ford WSS-M2C947-B1
Ford WSS-M2C962-A1
ILSAC GF-6A
JLR.03.5006-16
Opel Vauxhall OV0401547
MB 229.72
MB 229.71 (gyártói elfogadás)
BMW LL-17 FE+ (gyártói elfogadás)
megfelel: Chrysler MS-12145
megfelel: FIAT 9.55535-GSX