Tulajdonságok:
- Speciális adalékcsomag és szintetikus alkatrészek magas súrlódási együtthatót biztosítanak a súrlódó elemekben, hogy elkerüljék a kopást azáltal, hogy megakadályozzák a csúszást, valamint pontos és egyenletes tengelykapcsoló működést biztosítanak induláskor, gyorsításkor és állandó sebességgel történő haladáskor az egyszerű sebességváltás érdekében;
- Észter bázisának köszönhetően jó kenő-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és növeli a motor teljesítményét és élettartamát. Megbízhatóan védi a henger-dugattyú csoportot és a szelepsort a kopástól;
- Stabil észter tartalmú részszintetikus alapra készült, és extrém üzemi körülményekre tervezték, jó termooxidációs stabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni ellenálló képességgel rendelkezik, amelynél kivételesen erős olajfilmet tart meg;
- Stabil viszkozitási jellemzőket tart fenn minden működési körülmény között, beleértve a nagy nyírási sebességet is. Biztosítja a hidegindítást télen;
- A speciális tisztítószert diszpergáló adalékok tökéletesen tisztán tartják a motor különálló részeit;
- Kiváló habzásgátló tulajdonságokkal és alacsony párolgási tulajdonságokkal rendelkezik;
- A rendkívül hatékony inhibitorok kiváló korróziógátló tulajdonságokat biztosítanak;
- Hasonló szintetikus olajokkal keverhető;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel.
Minden típusú motorkerékpárok, ATV-k, robogók és mopedek benzines 4 ütemű motorjaihoz tervezve lég- és folyadékhűtéssel, integrált és nem integrált sebességváltókkal, olajfürdős tengelykapcsolóval, valamint „száraz” tengelykapcsolóval, valamint egyéb gépjárművekhez katalizátor nélkül, megfelel az Euro V követelményeinek, ahol API SN vagy alacsonyabb és JASO MA/MA2 teljesítményszint szükséges. Ideális befecskendezős motorokhoz. Speciális, 15W-50 viszkozitású olajat igénylő DUCATI motorokhoz ajánlott.
Vegye figyelembe a gyártó motor kézikönyvében szereplő utasításait, különös tekintettel az olajcsere intervallumokra!