PETRONAS Urania 3000 LS 10W-30
ViscGuard™ alapú stabil olajviszkozitás, amely megakadályozza a nem tervezett leállást
Az Ön egyik legfontosabb feladata a haszongépjárművek folyamatos működésének biztosítása, hiszen ez jelenti az üzlet vérkeringését. Ezeknek a járműveknek városokban, városok között, távolabbi helyeken, vagy esetleg más országokban kell biztosítaniuk az áruellátást vagy szolgáltatásokat. A motorban lerakódott szennyeződések miatt azonban olyan problémák keletkezhetnek, amelyek akadályozzák Önt abban, hogy eleget tegyen kötelezettségvállalásainak. Ezek a lerakódások lassan, de biztosan tönkreteszik a motort. A megterhelő működési körülmények súlyosbítják a kezdeti mérsékelt szennyeződést, és ez végül nem tervezett leállást okoz. Ez a probléma gyakori mind a fejlett, mind a fejlődő országokban.
Leírás és alkalmazások
ViscGuardTM formulájának köszönhetően a PETRONAS Urania 3000 LS 10W-30 hatékony védelmet biztosít a motor csendes gyilkosai ellen (azaz a motorba kerülő korom, hamu, lerakódások és lakk ellen), megakadályozza az abrazív kopást és az oxidációt, és ezáltal fenntartja az optimális olajviszkozitást. Ez segít a motor élettartamának meghosszabbításában, és csökkenti a jármű fenntartásának költségeit.
A PETRONAS Urania 3000 LS 10W-30 alacsony SAPS tartalmú teljesen szintetikus motorolaj, amely alkalmas az Euro 5-ös és 6-os nagy teljesítményű dízelmotorokban való alkalmazásra, beleértve a modern, nagy teljesítményű, alacsony emissziós motorokat is, amelyek DPF, SCR, DOC és EGR technológiákat alkalmazó kibocsátási szabályozó rendszerekkel vannak felszerelve. Alkalmas továbbá közúton történő és közúton kívüli használatra, magas vagy ultraalacsony kéntartalmú dízellel vagy biodízellel működő, korábbi generációs turbó- és szívódízelmotorokhoz is.
Előnyök
A PETRONAS Urania 3000 LS 10W-30 költségkímélő megoldás, amely növeli a jármű megbízhatóságát és csökkenti annak működési költségeit a következő tulajdonságainak köszönhetően:
- Fenntartja az olaj optimális viszkozitási szintjét, és ezáltal optimális kenést biztosít a nem tervezett leállások elkerülése érdekében. - Nagyobb üzemanyag-gazdaságosság
- Jobb folyadékfilm-ellenállás erős mechanikai feszültség esetén, a motor tartósságának növelése érdekében.
- Hosszabb csereintervallum és motorélettartam:
o Optimális védelmet nyújt az emissziós utókezelő rendszerekkel, például a DPF és a DOC alacsony hamutartalmú adalékrendszerrel szemben.
o Csökkenti a korróziót okozó savasságot, ezáltal biztosítva a motorok tartósságát és hosszabb élettartamát.
o Fokozott hő- és oxidációs stabilitás magas hőmérsékleten, ami biztosítja a viszkozitás stabilitását és megakadályozza a lerakódás- és iszapképződést, ezzel meghosszabbítva az olajélettartamot még fokozott igénybevétel esetén is.
Kiemelkedő vezetési élményt nyújt az alábbiaknak köszönhetően:
- Hatékonyan csökkenti a koromképző anyagok magas koncentrációját, ezzel megakadályozva a jármű teljesítményének csökkenését - Kiváló viszkozitás alacsony hőmérsékleten a jobb kenőképesség érdekében minden indításnál
Specifikációk:
• API CK-4, CJ-4, SN
• ACEA E11, E7
Jóváhagyások:
• Cummins CES 20086
• Deutz DQC III-18 LA
• DTFR 15C100 (korábban MB 228.31)
• Mack EOS-4.5
• 2.1-es kategóriájú MTU olaj
• Renault RLD-3
• Volvo VDS-4.5
Teljesítményszint:
• CAT ECF-3
• DAF
• Detroit Diesel DFS93K222
• Ford WSS M2C171-F1
• MAN M3775
Megjegyzés: Mindig ellenőrizze az adott jármű használati útmutatójában az ajánlott viszkozitási fokozatot és a vonatkozó előírásokat