Az Eni i-Sigma TOP MS 10W-30 csúcsminőségű, szintetikus technológiával készült, alacsony hamutartalmú, nagyteljesítményű, üzemanyag-takarékos, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb - kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt - (EURO V-VI) haszongépjárművek részére, akár igen nehéz üzemi körülmények között is. Használható gázmotorral szerelt járművekhez is.
Jellemző paraméterek SAE - fokozat Módszer Mértékegység 10W-30
Viszkozitás 100 oC-on ASTM D 445 mm2/s 11.2
Viszkozitás 40 oC-on ASTM D 445 mm2/s 75,2
Viszkozitás -25 oC-on ASTM D 5293 mPa.s 6200
Viszkozitási index ASTM D 2270 139
Lobbanáspont C O C ASTM D 92 oC 235
Dermedéspont ASTM D 5950 oC -45
B.N. ASTM D 2896 mg KOH/g 9,1
Sűrűség 15 oC-on kg/m3 870
Tulajdonságok
Az Eni i-Sigma TOP MS 10W-30 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes, Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes működését. A termék számos motorgyártó jóváhagyásával rendelkezik. A hagyományos dízelmotor olajokhoz képest üzemanyag megtakarítást biztosít. Az Eni i-Sigma TOP MS 10W-30 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár: Maximális kopás elleni védelem, ezzel összefüggésben kiváló hidegindítási tulajdonságok. Teljes furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen. Alacsony olajfogyasztás és csekély illékonyság. Gyors körülolajozás és egyben maximális kenési biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is. Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás. A motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt.
Specifikációk és jóváhagyások
ACEA E7, E9
API CK-4
MB 228.31
MAN M 3575, 3775
VOLVO VDS-4.5 (gyártói elfogadás)
MACK EO-S-4.5 (gyártói elfogadás)
MTU type 2.1
Renault VI RLD-3 (gyártói elfogadás)
Caterpillar ECF-3
JASO DH-2-17
Cummins CES 20086
Deutz DQC III-10 LA
Detroit Diesel 93K222
Ford WSS-M2C171-F1