Az eni i-Sigma TOP MS 15W-40 modern, rendkívül alacsony hamutartalmú, nagyteljesítményű, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb - kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt haszongépjárművek részére, akár igen nehéz üzemi körülmények között üzemelő motorokhoz is. Használatával a motorgyártók által előírt leghosszabb olajcsere periódus is betartható.
Jellemző paraméterek SAE - fokozat 15W-40
Viszkozitás 100 oC-on mm2/s 14.8
Viszkozitás 40 oC-on mm2/s 111
Viszkozitás -20 oC-on mPa.s 5470
Viszkozitási index 138
Lobbanáspont C O C oC 234
Dermedéspont oC -45
Sűrűség 15 oC-on kg/m3 875
B.N. mg KOH/g 9,7
Tulajdonságok
Az eni i-Sigma TOP MS 15W-40 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes, Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes működését. Az eni i-Sigma TOP MS 15W-40 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár: Maximális kopás-és furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen. Maximális kenési biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is. Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás. A motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt.
Specifikációk és jóváhagyások
ACEA E7, E9
API CK-4
API CJ-4/SN
Allison TES 439
Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1-a
Cummins CES 20086
Detroit Diesel 93K222
Ford WSS-M2C171-F1
JASO DH-2-17
MAN M 3575
MAN M 3775 (gyártói jóváhagyás)
DEUTZ DQC-III-10LA (gyártói jóváhagyás)
MACK EOS-4.5 (gyártói jóváhagyás)
MB 228.31 (gyártói jóváhagyás)
MTU type 2.1 (gyártói jóváhagyás)
VOLVO VDS-4.5 (gyártói jóváhagyás)
Renault VI RLD-3 (gyártói jóváhagyás)