Az Eurol Marathol 10W-40 egy ultra nagy teljesítményű motorolaj haszongépjárművekhez, amely az úgynevezett „low SAPS” technológián alapul. Ez azt jelenti, hogy a kén, a foszfor és a szulfáthamu koncentrációja radikálisan lecsökken a kipufogógáz utókezelő rendszerek védelme érdekében. Különösen a Mercedes (228,51) és az MAN (M3477) állított fel speciális szabványokat az olajra, hogy megfeleljen az Euro-4 és Euro-5 emissziós előírásoknak, beleértve a csökkentett kén-, foszfor- és szulfáthamu-koncentrációt. Emiatt az ACEA 2004 végén piacra dobta az E6 specifikációt. Az Eurol Marathol 10W-40 üzemanyag-takarékos tulajdonságokkal rendelkezik, és a speciális adaléktechnológia révén példátlan módon tisztán tartják mind az olajat, mind a motort. Az Euro-4, 5 és Euro-6 motorokban a káros kipufogógáz-kibocsátás csökken. Az Eurol Marathol 10W-40 meghosszabbított ürítési intervallumokra alkalmas, ha az OEM engedélyezi, és a munkakörülményektől és a szűrési módoktól függően, így csökkenti a karbantartási költségeket. Az Eurol Marathol 10W-40 használható régebbi, Euro-3 motorral szerelt teherautókban is, ahol ACEA E4, Mercedes 228.5 és MAN 3277, valamint Renault RXD és DAF HP-2 van előírva.
Teljesítmény
Jóváhagyott
DTFR 15C110 (MB 228.51) | Volvo VDS-3 | Renault VI RLD-2 | Mack EO-N
Teljesítményszint
API CI-4 | ACEA E6 | ACEA E7 | ACEA E9 | ACEA E8/E11 | MB 226,9 | MAN M 3477 | MAN M 3271-1 | Renault RXD | Caterpillar ECF-1-A | CES 20076 | CES 20077 | MTU típus 3.1 | Renault RGD | DAF | JASO DH-2 | Deutz DQC TTCD, DQC IV-18 LA | Iveco 18-1804 TLS E6