Hírek

2024.02.26

ÚJ Total OPTIMA motorolajok



A TotalEnergies piacra dobja a RUBIA OPTIMA teherautóolajok teljesen új termékcsaládját. A műszaki és minőségi teljesítmény tekintetében megfelel a legszigorúbb előírásoknak: API: CK-4, ACEA: E8 és E11, valamint a Mercedes-Benz, Volvo, Mack, Cummins, Scania, MAN igényes gyártói engedélyeinek.

total-rubia-optima-termékek



RUBIA OPTIMA 5100 XFE 5W-20
(A legújabb motorokhoz)
Alacsony SAPS szintetikus motorolaj csökkentett HTHS=2 értékkel a legújabb motorokhoz - MAN D13 és SCANIA DC13.
Műszaki adatok:
MAN: M 3977 - D13 motorok
SCANIA: LDF-5 - DC13 motorok (173, 174, 175 és 176)

RUBIA OPTIMA 4100 XFE 5W-30
(A legújabb motorokhoz)
Alacsony SAPS szintetikus motorolaj >2,9 és <3,2 HTHS-értékkel a legújabb Mercedes Benz, Volvo, Renault-Trucks és MACK speciális motorokhoz.
Műszaki adatok:
API: FA-4; Mercedes-Benz: 228,61; MACK: MACK EOS-5;
RENAULT teherautók: RLD-5 - dTi 13 motor;
VOLVO teherautók: VOLVO VDS-5 - D13K5 motor.

RUBIA OPTIMA 3500 FE 5W-30
(Új és régebbi motorokhoz egyaránt)
Teljesen szintetikus alacsony SAPS-tartalmú olaj, dízel- és gázüzemű motorokhoz. Megfelel a legújabb API: CK-4 és ACEA: E8 és E11 szabványok követelményeinek, valamint a maximális olajcsere intervallumokra vonatkozó szigorú OEM követelményeknek. A RUBIA OPTIMA 3500 FE 5W-30 olaj különösen ajánlott a legújabb Euro IV–VI és VId motorokhoz. Ilyen motorokat a legtöbb nemzetközi teherautó- és buszmotorgyártó telepít, mint például a Mercedes Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford stb. A RUBIA OPTIMA 3500 FE 5W-30 ezért nagyon széles körben alkalmazható. Különösen alkalmas a legújabb teherautók teljes flottájának szervizelésére. Hatékonyan helyettesíti a régebbi, bevált kenőanyagokat is, például a nagyon népszerű RUBIA TIR 9900 FE 5W-30 olajat.
Műszaki adatok:
API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4;
ACEA: E6, E7, E8, E9, E11;
MB: 228,51 / 228,52; Renault-Truck: RLD-3; VOLVO: VDS 4.5;
MACK: EO-S 4.5; DAF: PSQL 2.1E LD*; MAN: M 3677 / 3777;
Cummins: CES 20086; FPT IVECO KATEGÓRIA TLS E9*/CK-4*;
SCANIA: LDF-4; FORD: WSS-M2C-213 - A1*
*- minőségi szint

RUBIA OPTIMA 3100 FE 10W-30
(Ideális Euro 4-6 és 6d motorokhoz)
Félszintetikus, üzemanyag-hatékony, alacsony SAPS-tartalmú olaj dízel- és gázüzemű motorokhoz. Megfelel a legújabb API CK-4 és ACEA: E8 és E11a szabványok követelményeinek, valamint a legtöbb OEM szigorú követelményeinek a maximális olajcsere intervallumokra vonatkozóan. Különösen ajánlott a legújabb Euro 4-6 és 6d motorokhoz.
Műszaki adatok:
API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4; ACEA: E6, E7, E8, E9, E11;
MB: 228,51 / 228,52; Renault-Truck: RLD-3; VOLVO: VDS 4.5;
MACK: EO-S 4.5; DAF: LD*; Cummins: CES 20086;
Detroit Diesel: DDC DFS 93K222*.
*- minőségi szint

RUBIA OPTIMA 3100 10W-40
(Ideális teljes flották számára Euro 4-6 és 6d motorokkal)
Félszintetikus alacsony SAPS-tartalmú olaj, dízel- és gázüzemű motorokhoz. Megfelel a legújabb API CK-4 és ACEA: E8 és E11 szabványok követelményeinek, valamint a legtöbb OEM-gyártó szigorú követelményeinek a maximális olajcsere-intervallumra vonatkozóan. Különösen ajánlott a legújabb Euro IV–VI és VId motorokhoz. A RUBIA OPTIMA 3100 10W-40 megfelel számos európai és amerikai motorgyártó változatos követelményeinek. Használata a legújabb teherautók teljes flottájának szervizeléséhez ajánlott. Hatékonyan helyettesíti a régebbi, bevált kenőanyagokat is, például a nagyon népszerű RUBIA TIR 8900 10W-40 olajat.
Műszaki adatok:
API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4;
ACEA: E6, E7, E8, E9, E11;
MB: 228.51 / 228.52;Renault-Truck: RLD-3;VOLVO: VDS 4.5;
MACK: EO-S 4.5; DAF: LD*; Cummins: CES 20086;
FPT IVECO KATEGÓRIA TLS E9*/CK-4*; MAN M 3477/M 3271-1*
*- minőségi szint


RUBIA OPTIMA 1100 FE 10W-30
(Ideális Volvo, Renault Trucks és DAF motorokhoz)
Üzemanyag-hatékony, alacsony SAPS motorolaj (Euro IV, V, VI és VId), nagyon modern olajalapok keverékén készül, különösen Volvo, Renault Trucks és DAF (PX) motorokhoz ajánlott. Megfelel a legújabb API: CK-4 és ACEA: E11 szabványok követelményeinek. Gázüzemű motorok kenésére is alkalmas. Különösen ajánlott rendkívül alacsony kéntartalmú üzemanyaggal működő motorokhoz. Az új termék megfelel a legtöbb OEM-gyártó szigorú követelményeinek a maximális olajcsere-intervallumra vonatkozóan.
Műszaki adatok:
API: CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4; ACEA: E7, E9, E11;
MB: 228.31;Renault-Truck: RLD-3; VOLVO: VDS 4.5; MACK: EO-S 4.5;
DAF: PSQL 2.1E*; Detroit Diesel: DFS 94K222*;
Cummins: CES 20086 FORD: WSS-M2C-171 - A1*.
*- minőségi szint

 

 

forrás: https://totalenergies-eng.prowly.com/229759-totalenergies-rubia-optima

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
5
2
3
9
7
8

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

2T (kétütemű) olajok

Kétütemű motor esetében az olaj mindig tiszta és friss, két ütembe be, majd ki, és már el is végeztük dolgunkat. De a 2T olajnak rendkívül szívósnak kell lennie. A motor belső része vékony kenőanyag-rétegen fut, nyomás utánpótlás nélkül, és néhány tizedmásodpercen belül a kenőanyag az üzemanyaggal együtt elég. Így az olajnak úgy kell elégnie, hogy ne torlaszolja el a belsőégési teret, és ne rakódjon le a be- és kijáratnál. Az sem hátrány, ha a kipufogógázt alacsony szinten tartjuk mai, környezettudatos időinkben. Ezeknek a követelményeknek a korszerű szintetikus olajok sokkal jobban megfelelnek, mint ásványi testvéreik, stabilabb olajfilm, jobb kenés, alacsonyabb károsanyag kibocsátás jellemzi őket.

A 2T szintetikus olajok általánosságban vagy teljesen hamu-mentesek vagy alacsony hamutartalmúak. Ezen olajoknál a kiváló kopás- és tapadásgátló tulajdonság alapvető fontosságú. Eléggé tisztának és magas hőmérsékletre is ellenállónak kell lennie ahhoz, hogy a szelep gyűrűjét barázdáltan, a szelepszoknyát pedig tisztán tartsa. Egy legalsó kategóriás, olcsó 2T ásványi olaj készülhet magas hamutartalmat okozó tisztítószer alkalmazásával, ám ez egy motornak sem tesz jót hosszú távon. A jó 2T olajak szintetikus alapúak. A nitrogénalapú diszpergáló anyagok mindent tisztán tartanak, a teherhordó (PAO vagy észter) összetevők pedig a kopást és a súrlódást tartják minimális szinten. A kipufogógáz károsanyag-kibocsátásának alacsony szinten tartását PIB (poli-izobutilén) polimerek segítik elő, olyan kenőanyag-réteget alkotva, amely a gyújtási hőmérsékleten mégiscsak szétnyílik, hogy tiszta, korom nélküli égés jöhessen létre. A szintetikus olaj nem csupán egy elegy. A gyújtás során ezek az olajok úgy égnek el, hogy nem befolyásolják az üzemanyag oktánszámát, és tisztán hagyják a gyújtási kamrákat, kipufogógázok kijáratait és a szelepeket.

Az Ön számára megfelelő 2T vagy 4T motorolaj kiválasztásához használni tudja többek között a MOTUL kenőanyag keresőjét, ahová az ön járműveinek adatait beírva magtalálja a megfelelő MOTUL motorolajat amit megrendelhet az OlajShopban!

2 ütemű motorolajok teljesítményszint szerinti osztályozása


JASO (Japán autóipari szabványosítási szervezet) teljesítményszintek:
Alacsony hamutartalmú motorolajok,léghűtéses kétütemű motorokhoz:
- JASO FA - könnyű üzemelési körülményekhez
- JASO FB - közepesen nehéz üzemelési körülményekhez
- JASO FC - JASO FB + alacsony füstkibocsátás
- JASO FD - JASO FC + növelt detergens tulajdonság és alacsonyabb hamutartalom


API ( American Petroleum Institute) teljesítményszintek:
Visszavont előírások, de az API TC sok gépgyártó előírásaiban ma is szerepel:
- API TA - mopedek részére
- API TB - scooterek és motorkerékpárok részére
- API TC - (CEC TSC3) Nagyteljesítményű standard motorkerékpárok részére
- API TD – külső csónakmotorok részére ( NMMA TCW 2, TCW 3)
- API TC++ - kb. a JASO FC-nek megfelelő teljesítményszint


ISO teljesítményszintek:
Részben a JASO FC és FD előírásain alapul.
- ISO-L-EGB - Ásványolaj alapú olaj, csökkentett füstképződéssel
(= kb. JASO FB)
- ISO-L-EGC - Szintetikus alapú olaj, csökkentett füstképződéssel
(= kb. JASO FC)
- ISO-L-EGD - ISO-L-EGC + növelt detergens tulajdonság (=kb. JASO FD)