MANNOL TS-6 UHPD 10W-40 Eco 7106
Minden időjárásnak megfelelő modern szintetikus motorolaj nagy teljesítményű és nagy sebességű dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, nehéz körülmények között is. Az olaj sikeresen átesett a Mercedes-Benz, MAN és MTU központokban végzett közúti és laboratóriumi teszteken, és megvan az írásos jóváhagyásuk.
Terméktulajdonságok:
- Kiváló minőségű szintetikus alap, ideális viszkozitással széles hőmérsékleti tartományban, felülmúlhatatlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják az összes berendezés élettartamát, még a legszélsőségesebbeknél is. működési módok széles környezeti hőmérséklet-tartományban, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A stabil szintetikus bázis természetes antioxidánsokkal kombinálva fokozott termikus oxidációs stabilitást biztosít az olajnak, amely kiváló mosó-diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 12,5) és alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a vízkő és lakkképződést, megakadályozza a lerakódásokat mindenféle motor alkatrészét, különösen a henger-dugattyú csoportot, kivételesen tisztán tartja a szervizelés során a cserék között;
- Egyedülálló összetételének köszönhetően ellenáll az olajnak az öregedésnek, és a csökkent párolgási és magas lobbanáspontja miatt csökkenti az olajlerakódási "hulladékot", ami lehetővé teszi, hogy olyan motorokban használható legyen, amelyek élettartama legalább 500 motoróra és hagyományos motorok;
- Az optimális viszkozitású szintetikus alapnak köszönhetően kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint jó olajszivattyúzhatóságot és a motor alkatrészek alacsony hőmérsékleten való forgathatóságát, könnyű „hidegindítást” (-30 ºC-ig)
és csökkent indítási kopás;
- Kompatibilis az EGR és SCR rendszerekkel, nem alkalmas dízel részecskeszűrővel (DPF) felszerelt rendszerekhez;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit minden típusú korróziótól;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli a koromdiszperzió miatti megnövekedett viszkozitás okozta nyírófeszültség-növekedést üzem közben;
- Használható néhány magasabb kéntartalommal kombinálva.
Minden típusú nehéz dízelmotorhoz (távolsági teherautók, buszok stb.), terepgépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és európai, amerikai és ázsiai gyártók speciális berendezéseihez tervezve, amelyek megfelelnek az Euro I, II követelményeinek , III, IV, V, ahol CI-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszint szükséges.
Használható olyan benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítmény szükséges.
Specifikáció
SAE 10W-40
API CI-4
ACEA E7
ACEA E4
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 20078
MB 235.28
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3
VOITH Class B
Jóváhagyás
MB Approval 228.5
MAN M 3277
SCANIA LDF-3
MTU Type 3