Az eni i-Sigma TOP MS 5W-30 csúcsminőségű, szintetikus technológiával készült, alacsony
hamutartalmú, nagyteljesítményű, nagymértékben üzemanyag-takarékos, hosszú
csereperiódusú, többfokozatú haszongépjármű motorolaj, kifejezetten a legmodernebb -
kipufogógáz utókezelő rendszerekkel szerelt - (EURO VI és korábbi változatai)
haszongépjárművek részére. Kiváló hidegindítási tulajdonságokat biztosít a motornak.
Tulajdonságok
Az eni i-Sigma TOP MS 5W-30 ún. alacsony hamutartalmú (low SAPS) - Sulphated Ashes,
Phosphorus, Sulphur- motorolaj, ami garantálja a korszerű kipufogógáz utókezelő
rendszerekkel való kompatibilitást és ezáltal ezen rendszerek hosszú idejű problémamentes
működését. A termék számos motorgyártó jóváhagyásával rendelkezik. A hagyományos
dízelmotor olajokhoz képest jelentős üzemanyag megtakarítást biztosít.
Az eni i-Sigma TOP MS 5W-30 motorolaj alkalmazása a következő előnyökkel jár:
Maximális kopás elleni védelem, ezzel összefüggésben kiváló hidegindítási tulajdonságok.
Teljes furat-tükrösödés elleni védelem, a turbófeltöltő védelme a lerakódások ellen. Alacsony
olajfogyasztás és csekély illékonyság. Gyors körülolajozás és egyben maximális kenési
biztonság a legnagyobb teljesítmény esetén is. Kiváló motortisztító és lerakódás gátló hatás. A
motor kopások elleni védelme a teljes motorélettartam alatt.
Specifikációk és jóváhagyások
ACEA E7, E8, E11
ACEA E6, E9
API CK-4/SN
Caterpillar ECF-3
Cummins CES 20086
DAF PSQL 2.1 E LD
Ford WSS M2C213-A1
JASO DH-2
MAN M 3477 (megfelel)
MTU type 3.1 (gyártói jóváhagyás)
Detroit Diesel 93K222 (gyártói jóváhagyás)
DEUTZ DQC IV-18 LA (gyártói jóváhagyás)
DTFR 15C110, DTFR 15C120
MACK EO-S-4.5 (gyártói jóváhagyás)
MAN M 3677, M 3777(gyártói jóváhagyás)
Scania LDF-4 (gyártói visszajelzés)
Renault VI RLD-3 (gyártói jóváhagyás)
VOLVO VDS-4.5 (gyártói jóváhagyás)