Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

6
3
9
5
1
0
8

TOP termékek

Naptár

2024. November
H
K
Sze
Cs
P
Szo
V
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu | H-P 08:00 - 17:00

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: info@olajshop.hu

Spuri motortisztító és multifunkciós energiafolyadék -piros (125 ml)

5 (4 vélemény)
Spuri motortisztító és multifunkciós energiafolyadék -piros (125 ml)
Spuri motortisztító és multifunkciós energiafolyadék -piros (125 ml)
5 (4 vélemény)

Motortisztító és multifunkciós üzemanyagadalék benzines és dízel járművekhez

Bővebben
TERMÉKKÉP :
csak illusztráció
További adatok
Bolti ár: 2 035 Ft
1 850 Ft
Egységár: 14 800 Ft/Liter
Részletek

SPURI MOTORTISZTÍTÓ ÉS MULTIFUNKCIÓS ÜZEMANYAGADALÉK, ENERGIAFOLYADÉK - PIROS

 

 

A SPURI ÜZEMANYAGADALÉK HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI:

 

  • Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
  • Gazdaságos a használata, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
  • A tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhető el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
  • Dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
  • Új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben.)
  • Nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Főleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
  • Az alapvető tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerből, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
  • A SPURI előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
  • A SPURI csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a beömlő- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
  • A SPURI az üzemanyagban lévő kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót.



A SPURI ÜZEMANYAGADALÉK HASZNÁLATA:

A SPURI-t tankolás előtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl.: 100 literhez 2 dl-t), így 1db 125 ml-es flakon 50 liter üzemanyaghoz elegendő.

Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás előtt célszerű elvégezni.

A mennyiséget a flakonon lévő mérce segítségével tudjuk ellenőrízni.

MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS

  • A SPURI üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
  • A nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
  • Második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkező felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.
  • Hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
  • Harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
  • Hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!

 

 

GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS: Megéri használni a Spurit?

  • 1 db 500 ml-es SPURI: 250 l üzemanyaghoz = kb. 3.080,- Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 3.080,- Ft/250 lit. = 12 Ft ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 350,- Ft-tal számolva is 35,- Ft. - 12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 23 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor. 
  • A SPURI-nak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig
  • A SPURI biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelo jármuvek dinamizmusát visszaadja gázolaj minoségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel elokészítés viszont a motoroknál szükséges!



JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A SPURI-hoz!

 

  • Csak eredeti csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog!
  • Többletadagolás nem káros, de felesleges.
  • Nagy hidegben -10 °C körül dupla mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében!
  • Egyes járműveknél, valamint erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek fokozottabb kenése miatt.
  • A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási hőt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI nélkül.
  • Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön!
  • Az adalék gőzeinek belégzése egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell!
  • A SPURI szabadalommal védett termék!
  • A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április 15-én.
  • AMEI eng. szám: 501/0586.

 

 

Amennyiben szeretne többet megtudni az üzemanyag adalékok használatáról, úgy IDE KATTINTVA eléri a témakört összefoglaló cikkünket.

Adatok
TERMÉK ÁRA
A www.olajshop.hu oldalon feltüntetett árak, kizárólag a webáruházban történő vásárlásra érvényesek. Kiskereskedelmi üzleteinkben az árak eltérhetnek az oldalon megadott ártól.
Megnevezés
SPURI motortisztító és multifunkciós energiafolyadék -piros (125 ml)
cikkszám
SPURI PIROS 125ML
Gyártó
SPURI
Kiszerelés
125 ML
Tömeg
125 g/db
Biztonságtechnikai adatlap elérhetősége:
Információk a termék veszélyességi besorolásairól:

KÓD LEÍRÁS
H304 Lenyelve és a légutakba kerülve halálos lehet.
H314 Súlyos égési sérülést és szemkárosodást okoz.
H318 Súlyos szemkárosodást okoz.
H360 Károsíthatja a termékenységet vagy a születendő gyermeket.
H400 Nagyon mérgező a vízi élővilágra
H410 Nagyon mérgező a vízi élővilágra, hosszan tartó károsodást okoz
H413 Hosszan tartó ártalmas hatást gyakorolhat a vízi élővilágra

Piktogramok

rákkeltő, reprodukció-károsító, speciális szervkárosító Rákkeltő, reprodukció-károsító, speciális szervkárosító.


GHS08 
Lenyelve és a légutakba kerülve halálos lehet
Károsítja a szerveket
Károsíthatja a szerveket
Károsíthatja a termékenységet vagy a születendő gyermeket
Feltehetően károsítja a termékenységet vagy a születendő gyermeket
Rákot okozhat
Feltehetően rákot okoz
Genetikai károsodást okozhat
Feltehetően genetikai károsodást okoz
Belélegezve allergiás és asztmás tüneteket, és nehéz légzést okozhat

 

gyúlékony Gyúlékony


GHS02
Rendkívül tűzveszélyes gáz
Tűzveszélyes gáz
Rendkívül tűzveszélyes aeroszol
Tűveszélyes aeroszol
Fokozottan tűzveszélyes folyadék és gőz
Tűzveszélyes folyadék és gőz
Tűzveszélyes szilárd anyag

 

heveny szem-, bőr-irritáció, szenzibilizál Heveny szem- és bőrirritáció, 



GHS07
Légúti irritációt okozhat
Álmosságot vagy szédülést okozhat
Allergiás bőrreakciót válthat ki
Súlyos szemirritációt okoz
Bőrirritáló hatású
Lenyelve ártalmas
Bőrrel érintkezve ártalmas
Belélegezve ártalmas
Károsítja a közegészséget és a környezetet, mert a légkör felső rétegeiben lebontja az ózont

Csomagajánlatok
Vélemények
Átlagos értékelés:
5
(4 vélemény)
István
2021.11.25
Elkezdtem használni ezt a piros folyadékot ( Spuri ) már az első tankolásnál ( tele tank ) mikor háromnegyednél volt az üzemanyag mutató, érezhető volt, hogy dinamikusabb az autó, könnyebben indul és egyenletesebb, halkabb a motor járása!!!
Most vettem egy 500ml-est a pirosból, nagyon jó amit az autóval tesz és remélem még ennél is jobb lesz!!!
Csakis ajánlani tudom!!!
Előnyök:
Dinamikusabb autó
Jobb fogyasztás
Halkabb motor
Hátrányok:
Nincs
Szekeres Pál
2021.09.02
Én is Spuri használom de nagy hangja kocsinak
Novák Sándor
2021.05.01
Minden féle képen kipróbálom.Mert szükségesnek tartom.
Előnyök:
Remélem hogy csak jobb lesz.
Hátrányok:
Hátrány remélem hogy nem lesz.
Csaba
2021.01.04
Személy szerint már 4 éve használom.
Van egy 19 éves autóm, mely mostanra már eszmei értékkel bír családom és jómagam számára, ezért kiváltképp fontosnak tartom, hogy folyamatosan kifogástalan műszaki állapotban legyen mind külsőleg, mind belsőleg, ezért mindenből a legjobbat szerzem be hozzá.
Mielőtt nem használtam a Spurit, rendszeresen jelzett pl: a lambda szonda, melyet nem igazán értettem, hiszen prémium üzemanyagot vettem az autóba, rendszeresen mozgatva volt hosszútávokon és időközönként magasabb fordulat tartományban is járatva volt, hogy tisztulni tudjon.
Aztán jött a hír, hogy létezik egy lé, melyet -elmondások és tapasztalatok szerint-
típustól és mérettől függetlenül imádnak a motorok.
Gondoltam, adok a dolognak egy lehetőséget és kipróbálom.
Előbb a kékből adtam az autónak, majd meghajtottam de semmilyen érdemi változást nem tapasztaltam sem a műszerek, sem az érzékeim szerint sem.
Majd javasolták, hogy tegyem próbára a pirosat is.
Azonnali volt a különbség, mert érezhetően nőtt a kompresszió, majd kevés használat után a hibajelzések is megszűntek az intenzív tisztító hatás miatt.
Évekkel később -azóta is- mérhetően halkabb járású lett a motor, teljesen megszűntek a különböző hibajelzések, (kitisztult minden) hidegindításkor -8 fokban (természetesen kuplung kinyomva!) azonnali indulás (hármat teker, negyedikre jár) a gyorsulás pedig fenomenális.
Mindezt, egy 19 éves autónál tapasztalom mind a mai napig.
Természetesen azt azért hozzá kell tennem, hogy mindennek a kitétele az adalék rendszeres használata (minden tankoláskor szigorúan bele kell tenni) ám ha úgy teszünk, nagy örömünk lesz autónkban, mert nagyon hálás lesz.


Előnyök:
PIROS: aktív tisztítóhatás, kompressziónövekedés, halkabb üzemmód, üzemanyagtakarékosság, ár-értékarány kiváló

Hátrányok:
PIROS: nem tudok (ajánlom)

KÉK: gyenge hatásfok minden téren! (nem javaslom)
Hasonló termékek