Az AeroShell Grease 22 egy sokoldalú, speciális általános célú zsír, amely szintetikus szénhidrogén olajból áll, Microgel®-el sűrítve, kiemelkedő teljesítményjellemzőkkel.
Sokoldalú, többcélú zsír, amelyet úgy terveztek, hogy meghosszabbítsa a csapágyak élettartamát nagy terhelés és sebesség mellett, valamint széles hőmérsékleti tartományokban. Microgel® sűrítőt és nagy viszkozitású szintetikus alapolajokat használ az alkatrészek védelmére súlyos működési körülmények között. Kiváló teherbíró képessége és kopásállósága, korróziója, oxidációja és vízkiürülése jó választást jelent kerékcsapágyak és más kritikus alkatrészek számára.
"Megfelelő adalékanyagokat tartalmaz a szükséges oxidációs és korrózióállóság, kopásgátló és teherhordó tulajdonságok elérése érdekében. A hasznos üzemi hőmérsékleti tartomány 65 ° C és + 204 ° C között van."
Jellemzők
Hosszabb élettartam a súlyos körülmények között dolgozó alkatrészek számára a széles üzemi hőmérsékleti tartományon és a kiváló teherbírási képességén, valamint a kopás- és korrózióvédelemnél.
Hosszabb zsír élettartam a kiváló vízmosási ellenállás miatt.
Csökkent költségek a kiváló alkatrészvédelem és a hosszabb zsír élettartam révén
Sokoldalú alkalmazások, beleértve kerékcsapágyakat, motor tartozékokat, vezérlőrendszereket, működtetőket, csavaros emelőket, szervomechanizmusokat, elektromotorokat, helikopter forgócsapágyakat, műszereket, légkeretes kenést, csuklócsapokat, statikus csatlakozásokat és futóműveket.
Mikrogél sűrítő
Az AeroShell Grease 22 Microgel-et használ, egy szervetlen zsír sűrítőszert, amely hektorit agyagon alapul. A hagyományos agyagvastagítóval összehasonlítva Microgel rendelkezik
rendkívül jó teherbíró képesség anélkül, hogy extrém nyomású adalékanyagokra lenne szükség
kiváló vízállóság a Shell által kifejlesztett exkluzív vízszigetelő anyagokkal
alacsony olajszétválasztás a magas gélesedési hatékonyságának köszönhetően.
"Az Aeroshell Grease 22 ajánlott minden olyan helyzetben történő alkalmazáshoz, ahol súlyos üzemi körülmények állnak fenn, például nagy csapágyterhelés, nagy sebesség vagy széles üzemi hőmérsékleti tartomány".
Specifikáció, jóváhagyások és ajánlások
USA: MIL-PRF-81322
Jóváhagyott DOD-G-24508A
Brit: Meghatalmazott DEF STAN 91-52
Francia: DCSEA 395 / C (ex AIR 4222)
Orosz: a CIATIM 201 és 203, VNII NP 207, ERA (VNII NP 286M) és ST (NK-50) analógja
NATO-kód: G-395
Közös szolgáltatásmegnevezés: XG-293