Shell Aeroshell Sport Plus 4
AeroShell Oil Sport Plus 4 kifejlesztése során a Shell laboratóriumok mind Európában, mind az USA-ban szorosan együttműködtek a főbb motorgyártókkal, hogy előállítsák a világ első, könnyű sport és könnyű / ultrakönnyű repülőgépeknek szánt 4 ütemű motorolaját.
Az AeroShell Sport Plus 4 olaj a beépített hajtóművel és túlterheléses tengelykapcsoló rendszerekkel való munkavégzésre tervezték. Egyedülálló, félszintetikus keverék, kombinálva a nagy teljesítményű adalékokkal, hogy hosszú távú védelmet biztosítson a keletkező fesültségek, a különböző tüzelőanyag-típusok és a belső korrózió ellen. Ezt a terméket a ROTAX (R) teljes mértékben jóváhagyta a 912 és 914 sorozatú motorokban való használatra.
Miért fontos az olaj 4 ütemű motorok esetén?
Mivel a legtöbb 4-ütemű motor integrált sebességváltóval és túlterheléses tengelykapcsoló rendszerekkel van felszerelve, ugyanaz az olaj érintkezik az összes mozgó alkatrésszel, így képesnek kell lennie arra, hogy egyidejűleg a motornak, a túlterhelés-tengelykapcsolónak és a sebességváltónak is megfelelő kenést biztosítson.
AeroShell Oil Sport Plus 4 ideális; mivel rendkívül ellenáll a fellépő nyíróerőknek a nagy nyomásnak kitett területeken, például a nagysebességű hajtóműveken, a szelepeknél, a csapágyakon, a dugattyúkon és a tömítéseken. Itt a legfontosabb az alapolaj és az adalékanyagok keverékének minősége
Az AeroShell Oil Sport Plus 4 egy szintetikus technológiát és nagy teljesítményű adalékokat tartalmazó keverékből áll, hogy hosszú távú védelmet biztosítson. Ezenkívül az olajban lévő detergensek fontos területeket tartanak tisztán külünböző, szén alapú maradványoktól, mint például a dugattyúk és a hengerfejek, ahol ezek a részecskék hajlamosak a felületekhez tapadni.
Tehát, ha lecseréli régi olaját az új AeroShell Oil Sport Plus 4 -ra, akkor nem csak a motorban felgyülemlett szennyeződéseket távolítja el, hanem pótolja a motor normál működés közbeni védelemre használt adalékanyagokat is.
AeroShell Oil Sport PLUS 4 – összefoglalva
Többfokozatú olaj bármely éghajlatra, bárhol a világon.
Additív technológia, amely tökéletesen illeszkedik az integrált sebességváltó és a túlterhelés tengelykapcsoló (ROTAX 912 & 914 Series) követelményeihez.
Nagy termikus stabilitás a hosszabb és biztonságosabb kenés érdekében.
Magas párolgási stabilitás a motorolaj-fogyasztás csökkentéséhez.
Jobb hidegáramlási jellemzők a könnyebb indításhoz és gyorsabb védelemhez.
Fejlett korróziógátló és kopásgátló adalékegyüttes. Ezek az adalékok védgátként szolgálnak, hogy megakadályozzák a kritikus alkatrészek lassú korrodálódását vagy kopását, különösen akkor, ha a repülőgépet ritkán használják. Ez a védelem alapvető fontosságú a kritikus belső alkatrészeknél, különösen a motor indításakor, csökkentve a korai sérülés valószínűségét és segítve a motorokat a TBO elérésében
Hatékony antioxidáns hatás a hosszabb időtartamú alkatrészek védelmére és tisztítására.
Erős diszpergál adalékok, amelyek megakadályozzák a szennyeződések felgyülemlését.
Speciálisan kiválasztott alapolajok szintetikus technológiával keverve, amelyek segítenek megakadályozni a szennyeződéseket, lerakódásokat az ólmozott üzemanyagokkal való üzemeltetés során.
Habzásgátló adalékok a kenési hatásfok maximalizálása érdekében. Ez rendkívül fontos azoknál a motoroknál, amelyek integrált sebességváltóval működnek.
Kiváló elasztomer kompatibilitás a tömítések védelmére.
Speciális adalékok a sav felhalmozódásának semlegesítésére.
Használható mind ólmozatlan, mind Avgas 100LL üzemanyaggal. A megfelelő olajleeresztési intervallumot az Üzemeltetők Kézikönyvében találja meg, ha különböző üzemanyaggal üzemel.
Specifikációk
JASO MA
SI-912-016/SI-912i-001-912iS/SI-914-019
Teljesen jóváhagyva valamennyi ROTAX 912 és 914 sorozatú motorhoz.