Hírek

2024.03.27

Kedves Vásárlóink!

 


Üzleteink nyitvatartása az alábbiak szerint alakul:
2024.03.29. péntek: ZÁRVA
2024.03.30. szombat: ZÁRVA
2024.03.31. vasárnap: ZÁRVA
2024.04.01. hétfő: ZÁRVA
2024.04.02.-től (kedd) a megszokott nyitvatartással


Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

Elérhetőségek

Central Europe Lubricant Kft. - OlajShop

Központi ügyfélszolgálat: info@olajshop.hu ; +36 30 758 9933

 

Elérhetőségeink

Székhely: 2600 Vác, Szilassy út 1/A 

Adószám: 14537868-2-13

Bankszámlaszám: K&H Bank 10401103-50505454-51551014

 

Üzleteink

OlajShop Budapest: 1152 Budapest, Városkapu u. 3., +3670 452 0523 ; budapest@olajshop.hu

OlajShop Debrecen: 4030 Debrecen, Diószegi út 3-5. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 708 2572 ; debrecen@olajshop.hu

OlajShop Szolnok: 5000 Szolnok, Fék u. 1. (Kwik Fit gyorssszerviz telephely) +3630 219 2915 ; szolnok@olajshop.hu  

OlajShop Szeged: 6724 Szeged, Bakay Nándor u. 52. (A Rappai csavarbolt mellett, a LineaCar Autószerviz telephelyén.) +3630 768 3167 ; szeged@olajshop.hu

 

https://olajshop.hu/spg/679835,901120/Az-OlajShop-Budapesti-uzlete-uj-helyre-koltozik

Kövess minket a Facebookon is

Látogató számláló

5
7
3
1
2
9
5

TOP termékek

Központi ügyfélszolgálatunk: +36 30 758 9933 | info@olajshop.hu |  08:00-17:00

FIGYELEM! Az M3 kivezető felújítási munkálatai miatt időszakosan a forgalom elől lezárják a kihajtót a Budapesti üzletünk felé. 
A Külső Fóti út felől elérhető a bolt.

Kérdése esetén keresse központi ügyfélszolgálatunkat: +36-30/7589933 | info@olajshop.hu

DHC-BT282 akkuteszter

DHC-BT282 akkuteszter
DHC-BT282 akkuteszter

– akkuteszt max. 1200 A EN
– feszmérés 4,5 – 16 V
– töltésteszt
– indításteszt
– belső ellenállás elemzés

Bővebben
TERMÉKKÉP :
csak illusztráció
További adatok
Nem vásárolható!
Részletek

Használati utasítás
DHC BT 282 digitális akkumulátor teszter
A DHC BT 282 akkumulátor teszter alkalmas 12V-os akkumulátorok, indító- és töltőrendszer tesztelésére
1. Mielőtt elvégzi az akkumulátor tesztet kapcsolja le a gyújtást, minden elektromos fogyasztót és töltést. Zárja be a
jármű összes ajtaját és a csomagtartót.
2. Győződjön meg róla, hogy az akkumulátor termináljai tiszták. Tisztítsa meg kefével, ha szükséges. A fekete
csipeszt kapcsolja az akkumulátor negatív sarujához, a piros csipeszt pedig az akkumulátor pozitív
sarujához.
3. A következőket látja majd a kijelzőn:
BAT xx.xx , amely az akku feszültségét mutatja V-ban.
Nyomja meg az (▲/▼ )-t a BAT – akku tesztelés funkcióhoz, majd az ENTER-t ↵
Megjegyzés: ha HI / LO / ---- jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése:
„túl magas”/”túl alacsony”/”feszültség lüktet”
4. Nyomja meg a (▲/▼ )gombot az akkumulátor típusának kiválasztásához:
SLI Folyadékos akkumulátor
AGMS AGM Spirálcellás akkumulátor
GEL VRLA/GEL akkumulátor
AGMF AGM síklemezes akkumulátor
SSA START-STOP akkumulátor, AGM
SSEFB START-STOP akkumulátor, folyadékos

Nyomja meg az ENTER-t.
5. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az EN, DIN, SAE, IEC szabvány
beállításához:
Nyomja meg az ENTER-t.
6. Nyomja meg a (▲/▼ ) gombot az indítóáram beállításához .
SAE : 40~1200 CCA, DIN : 20~670 CCA, IEC : 25~790 CCA, EN : 35~1125 CCA,
CA(MCA) (0oC): 70~1440 CA(MCA)
Nyomja meg az ENTER-t, hogy megkezdje a tesztet.
7. Ha BAT xx.xx V kiírás jelenik meg, akkor töltse fel az akkumulátort és tesztelje újra. Ismételt kiírás esetén
az akkumulátort ki kell cserélni.

8. Ha BAT.CHARGED felirat jelenik meg, akkor a (▲/▼ ) gombokkal válasszon igen/nem, és nyomja meg
az Entert.
9. Várjon pár másodpercig, amíg a teszt befejeződik, amit az aktuális mért feszültség és CCA értékkel jelez ki a
készülék.
A (▲/▼ ) gombokkal választhat a megjeleníthető adatokból:
SOC töltöttségi állapot %
SOH „egészségi” állapot %
mΩ belső ellenállás

Minősítések:
OK az akkumulátor megfelelő
OK RECHARGE az akkumulátor jó, de fel kell tölteni
BAD az akkumulátor hibás
RECHARGE&RETEST az akkumulátort meg kell tölteni és újra tesztelni
ERROR hiba a mérés közben: vagy a csipeszek rosszul csatlakoznak vagy nagyobb az
akkumulátor a tesztelhetőnél
10. A mérés végén vegye le a csipeszeket
A teszt után az előzőleg beállított értékek öröklődnek.


System teszt
1. A következőket látja majd a kijelzőn:
CRANKING xx.xx V , amely az akku feszültségét mutatja V-ban.
Nyomja meg az (▲/▼ )-t a CRANKING – indítási teszt funkcióhoz, majd az ENTER-t ↵
Megjegyzés: ha HI / LO / üres kép / RIPPLE jeleket lát a kijelzőn, annak jelentése:
HI - Akku feszültsége magasabb, mint 15,99V. Ellenőrizze, hogy 12V-os akkut mér-e?
LO – vagy üres képernyő - Akku feszültsége alacsonyabb, mint 4,5V. Teszt előtt töltse fel az
akkumulátort. Ismételt esetben az akkumulátor hibás, cserélje ki.
RIPPLE – a képernyő vibrál – az akku feszültsége instabil. Ellenőrizze a csatlakozásokat.
2. Kapcsoljon ki minden fogyasztót a járműben (világítás, légkondicionáló, rádió, stb.), mielőtt a motort
beindítaná.
3. Nyomja meg az ENTER gombot. A kijelzőn jel látható.
4. Indítsa be a motort. Ellenőrizze a kijelzőt:
OK : az indítórendszer jó.
LO : az indítórendszer hibás. Ilyenkor ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és az
indítómotort.
---V : Ha a min. feszültség < 7,2V akkor az indító rendszer hibás.
Ilyenkor ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és javíttassa meg az indítómotort.


Töltőrendszer teszt
1. Indítási rendszer teszt után nyomja meg az ENTER-t a töltési rendszer teszthez. A kijelzőn a ALT.
felirat és a pillanatnyi feszültség xx.xxV látható. Nyomja meg az ENTER-t.
2. Járassa a motort 1200-1500 fordulaton, közben olvassa le kijelzőt.
OK : a töltőrendszer jó.
HI : a töltőfeszültség túl magas, ellenőrizze a feszültségszabályzót.
LO : a töltőfeszültség túl alacsony, ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és a
generátort.
3. Ezután terhelje meg a generátort: kapcsolja a világítást, a ventillátort, esetleg a hátsó ablakfűtést,
közben olvassa le a kijelzőt.
OK : a töltőrendszer jó.
HI : a töltőfeszültség túl magas, ellenőrizze a feszültségszabályzót és a csatlakozásokat.
LO : a töltőfeszültség túl alacsony, ellenőrizze a csatlakozásokat, a vezetékeket és a
generátort.
4. Kapcsolja le a fogyasztókat és állítsa le a motort. Elemezze a mért értékeket.

Hullámosság teszt
1. A töltési teszt után nyomja meg az ENTER-t a hullámosság teszthez. A kijelzőn a RIPPLE felirat és a
pillanatnyi feszültség xx.xxV látható. Nyomja meg az ENTER-t majd olvassa le a kijelzőt.
2. OK : a generátor állórész és a diódák jól működnek
HI : a generátor egy vagy több diódája, vagy az állórész tekercselés hibás. Ellenőrizze a
generátor csatlakozásait, összefogó csavarjait. Amennyiben azok rendben vannak,
cserélje ki/javítsa meg a generátort.

Adatok
TERMÉK ÁRA
A www.olajshop.hu oldalon feltüntetett árak, kizárólag a webáruházban történő vásárlásra vonatkoznak. Kiskereskedelmi üzleteinkben az árak eltérhetnek az oldalon megadott ártól
cikkszám
DHC-BT282
Gyártó
DHC
Tömeg
1 kg/db
Csomagajánlatok
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!